Сабақтың
ортасы
( 6-42 минут)
|
1.Сөздік жұмысы
:
Күн тәртібі,таңғы,кешкі,
түскі ас.
Сөздердің мағыналарын суреттер арқылы
меңгерту
2. Дұрыс айтуға дағдыландыру
- сөздерді
мәнерлеп оқу
2.Ұжымдық жұмыс
«Доп лақтыру» әдісі
*Менің күн тәртібім
*Сенің күн тәртібің
*Сіздің күн тәртібіңіз
*Оның күн тәртібі
3.Сурет мазмұны
бойынша әңгіме құрау.
Тапсырма.Тыңдалым.
Тыңда, қайтала
ә) Жауап болған сөйлемдер
неше сөйлемнен тұратынын
анықтату.
-
Қажетті сөйлемді (Мен күн тәртібін сақтаймын)
бөліп алып, оны сөздерге (Мен, күн) ажырату. Сөйлемдегі сөз
санын анықтату.
Дыбыстардың айтылу ерекшелігімен
танысу.
«Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз»
қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.
4.Оқылым.2-тапсырма
Мынау- менің
күн тәртібім. Мен сағат 7-де тұрамын. Жуынамын, жаттығу жасаймын.
Жеті жарымда таңғы ас ішемін. 8-де мектепке барамын. Бірде түскі ас
ішемін. 2-де кітапханаға барамын. Үштен кейін шахматқа барамын.
7-де кешкі ас ішемін. Кешке сабақ
оқимын.
Сергіту сәті
-
5. 3-тапсырма. Сұрақтарға
жауап беру.
-
Мұғалім кеткен қателерді түзейді, оқушыны қате
жібермеуге талпындырады
-
-
-
-
-
-
-
6.Жазылым. 4-тапсырма.
-
Өз күн
тәртібін құрастыр
7.(Ұ)Айтылым. 5
-тапсырма.
Дескриптор: -сұхбаттасына сұрақтар
қояды;
- сөйлеу барысында тілдік нормаларды
сақтайды;
-
сұхбаттасу барысында
басқалардың ойын толықтырады
|
Тыңдалым.Айтылым.
Оқылым. Жаңа сөздермен
танысады.Оқушылар мұғалімнен кейін
сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды. Жаңа сөздерді
сөздік дәптерге жазады.
Мұғалімнің айтқанын бірге қайталап
айтады.
-
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме
құрайды:
-
Әңгіме құрамындағы сөйлемдер
санын анықтайды.
-
«Мен күн тәртібін сақтаймын» сөйлемінде неше сөз
бар екенін анықтайды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен
саналы оқиды.
Оқылым Айтылым
Дұрыс айт!
|
Күн тәртібі
Сабақ оқимын
( сабағ оқыймын)
Таңғы ас (таңғас)
Түскі ас (түскас)
Кешкі ас (кешкас
|
|
Оқылым.
Айтылым
Кезекпе-кезек мәтінді оқиды.
Бір –біріне сұрақтар қояды, жауап береді.
Сұраққа жауап
береді:
*Сенің күн тәртібің осыған
ұқсай ма?
:
“Еден-төбе-мұрын”
ойыны
Айтылым.
Сұрақтарға жауап береді.
1.Әлібек жетіде не
істейді?
2.Ол нешеде тамақ ішеді?
3.Ол нешеде кітапханаға
барады?
4.Ол қашан сабақ
оқиды?
Өз күн тәртіптерін
құрастырады. Құрастырып болған соң, ұқсастығы мен айырмашылығын
тауып айтады.
Айтылым.
Суреттерге қарап, досының күн
тәртібі туралы сұрайды. «Тізбекпен»орындайды (Бір оқушы бастап
келесі оқушыға сұрақ қояды, Келесі оқушы жауабын айтып, тағы бір
оқушыға сұрақ қояды)
|
Ауызша кері байланыс беру
Өзін- өзі смайликтермен бағалау
Дескриптор:
- мәтіді түсініп оқиды,
-мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қояды .; - тілдік нормаларды
сақтайды
Дескриптор:
- сөйлеу
барысында тілдік нормаларды сақтайды; Дескриптор:
-өз күн тәртіптерін
құрастырады. -сөйлемдер
құрастырады;
-сөйлемнің құрылымын
сақтайды
-қатесіз
жазады;
Дескрипторлар арқылы
бағалау
«Бағдаршам
|
«Күн тәртібі»
плакаты
Сөз
сөйлем сызбалары
Таратпа материалдар
«
Менің алғашқы сөздігім»
Кесте
Интербелсенді тақта
|
Сабақтың соңы
3
минут
|
Рефлексия «Плюс», «минус»,
«қызықты» жаттығуы топтар үш бағанды
плакатты толтыруы арқылы сабақтың қорытындысын
жасайды.
Үйге тапсырма:77б, 1 -тапсырма .
Сөздерден сөйлем құрап
жазу.Таңертең, түсте, кешке, таңғы, түскі, кешкі,
ішемін, ойнаймын, сағат, жаттығу, демаламын, сабаққа барамын, ас,
жасаймын.
Бағалау.
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын
қояды.
|
|