Басы
|
(Ұ)
Ұйымдастыру кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
–
Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап,
алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Бас
бармақ
Балан
үйрек
Ортан
түйрек
Шылдыр
шүмек
Кішкене
бөбек.
Оң қолым
оңқай
Сол қолым
солақай
|
Мадақтау
Шапалақ
смайликтер
|
През/қ
слайд
Суреттер
Сызбалар
|
Ортасы
|
Ұжымдық
жұмыс
«Доп лақтыру»
әдісі
*Менің күн
тәртібім
*Сенің күн
тәртібің
*Сіздің күн
тәртібіңіз
*Оның күн
тәртібі
Сабақтың
күтілетін нәтижесімен таныстыру:
– Балалар,
сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған
әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар
сөзді бөліп аласыңдар.
Оқулықпен
жұмыс
Сөздік жұмысы (Жаңа
сөздер):
Күн
тәртібі,таңғы,кешкі, түскі ас.
-
Сурет мазмұны бойынша әңгіме
құрау.
Тапсырма.Тыңдалым.
Тыңда,
қайтала
ә) Жауап
болған сөйлемдер
неше
сөйлемнен тұратынын анықтату.
-
Қажетті
сөйлемді (Мен күн тәртібін сақтаймын) бөліп алып, оны сөздерге
(Мен, күн) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.
Дыбыстардың айтылу
ерекшелігімен танысу.
«Дыбысты
естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе
жүзінде меңгеру.
Сергіту
сәті
Музыкамен би
билейді.
Оқы.
Қайтала
Жеке
жұмыс
Өзінің күн тәртібімен
бөліседі
Мұғалім оқушыларды дұрыс
айтуға, дұрыс сөйлеуге баулиды.
1-тапсырма
Мұғалім оқушыларға бағыт-
бағдар береді, берілгенін түсіндіреді. Үлгімен жұмыс
жасатады.
2-
тапсырма
Мұғалімнің көмегімен
орындалатын тапсырма
3-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім кеткен қателерді
түзейді, оқушыны қате жібермеуге
талпындырады.
4-
тапсырма
Мұғалім оқушыларды толықтыру
мақсатында қосымша сұрақтар қоюына
болады.
|
Мұғалімнің
айтқанын бірге қайталап айтады.
Күтілетін
нәтижені мұқият тыңдайды
-
Оқушылар
сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:
-
Әңгіме
құрамындағы сөйлемдер санын
анықтайды.
-
«Мен күн
тәртібін сақтаймын» сөйлемінде неше сөз бар екенін
анықтайды.
Әрбір
дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы
оқиды.
«Менің алғашқы
сөздігім» кітабынан «күн», «тәртіп» «сақтаймын» сөздерінің
түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.
Оқылым Айтылым
Дұрыс айт!
|
Күн
тәртібі
Сабақ
оқимын
( сабағ
оқыймын)
Таңғы ас
(таңғас)
Түскі ас
(түскас)
Кешкі ас (кешкас
|
|
Оқылым Жазылым
Оқиды,
сөздерден сөйлем құрап жазады.
Үлгі:
кешкі+ ас ішемін
Оқылым Айтылым
Оқушы
берілген мәтінді оқиды, сұраққа жауап
береді.
*Сенің
күн тәртібің осыған ұқсай ма?
Айтылым
Сұрақтарға
жауап береді.
1.Әлібек
жетіде не істейді?
2.Ол
нешеде тамақ ішеді?
3.Ол
нешеде кітапханаға барады?
4.Ол қашан
сабақ оқиды?
Айтылым
Суреттерге
қарап, досынан сұрайды.
1.Ол
нешеде тұрады?
2.Мектепке қашан
барады?
3.Түскі асты нешеде
ішеді?
|
Ауызша кері байланыс
беру
Өзін- өзі смайликтермен
бағалау
«Талдау
ағашы»
«Бағдаршам»
|
«Күн тәртібі»
плакаты
Сөз сөйлем
сызбалары
Таратпа
материалдар
« Менің алғашқы
сөздігім»
Кесте
Интербелсенді
тақта
Сызба
|
Соңы
|
Бекіту және
саралау
Саралау
тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
-
деңгей:
Дыбыс
сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін
анықта.
-
деңгей:
Сөздікпен
жұмыс жасайды
-
деңгей:
Күн,
тәртібі, кешкі ас сөздерімен сөйлем
құра.
«Сөз
тану» тыңдау материалымен жұмыс
Мұғалімнің өлеңнің мағынасымен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату
арқылы ұйымдастыруы.
Құлындай
ойнайды
Жүздері
жайнайды
Жігері
бойында
Тасқындап
қайнайды
|
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмаларын орындайды.
-
деңгейдегі оқушылар дыбыс
сызбасы қай сурет атауына сәйкес екендігін
анықтайды: күн
тәртібі
-
деңгейдегі сөздікпен жұмыс
жасаайды
-
деңгейдегі
оқушылар күн, тәртіп, кешкі
ас сөздерімен сөйлем
құрайды.
1. Оқушылар
өлеңді тыңдайды.
|
|
Қазақ
тілі
Үнтаспа.
«Алматыкітап», 2019
|