Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің күн тәртібім.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар №4
Бөлім: |
3-бөлім Уақыт |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Менің күн тәртібім |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру 3.5.1.5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастырады және оған жауап бере алады; Көпшілігі: үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем құрастыра алады; Кейбірі:сурет бойынша әңгіме құрастырады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Бас бармақ Балан үйрек Ортан түйрек Шылдыр шүмек Кішкене бөбек.
Оң қолым оңқай Сол қолым солақай |
Мадақтау Шапалақ смайликтер |
През/қ слайд Суреттер Сызбалар |
|||
Ортасы |
Ұжымдық жұмыс «Доп лақтыру» әдісі *Менің күн тәртібім *Сенің күн тәртібің *Сіздің күн тәртібіңіз *Оның күн тәртібі Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар.
Оқулықпен жұмыс Сөздік жұмысы (Жаңа сөздер): Күн тәртібі,таңғы,кешкі, түскі ас.
Тапсырма.Тыңдалым. Тыңда, қайтала ә) Жауап болған сөйлемдер неше сөйлемнен тұратынын анықтату.
Дыбыстардың айтылу ерекшелігімен танысу. «Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.
Сергіту сәті Музыкамен би билейді. Оқы. Қайтала Жеке жұмыс Өзінің күн тәртібімен бөліседі Мұғалім оқушыларды дұрыс айтуға, дұрыс сөйлеуге баулиды. 1-тапсырма Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді, берілгенін түсіндіреді. Үлгімен жұмыс жасатады. 2- тапсырма Мұғалімнің көмегімен орындалатын тапсырма 3- тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім кеткен қателерді түзейді, оқушыны қате жібермеуге талпындырады. 4- тапсырма Мұғалім оқушыларды толықтыру мақсатында қосымша сұрақтар қоюына болады. |
Мұғалімнің айтқанын бірге қайталап айтады. Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды
Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды. «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан «күн», «тәртіп» «сақтаймын» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.
Оқылым Айтылым
Оқылым Жазылым Оқиды, сөздерден сөйлем құрап жазады. Үлгі: кешкі+ ас ішемін
Оқылым Айтылым Оқушы берілген мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді. *Сенің күн тәртібің осыған ұқсай ма?
Айтылым Сұрақтарға жауап береді. 1.Әлібек жетіде не істейді? 2.Ол нешеде тамақ ішеді? 3.Ол нешеде кітапханаға барады? 4.Ол қашан сабақ оқиды?
Айтылым Суреттерге қарап, досынан сұрайды.
1.Ол нешеде тұрады? 2.Мектепке қашан барады? 3.Түскі асты нешеде ішеді?
|
Ауызша кері байланыс беру
Өзін- өзі смайликтермен бағалау
«Талдау ағашы»
«Бағдаршам»
|
«Күн тәртібі» плакаты
Сөз сөйлем сызбалары
Таратпа материалдар
« Менің алғашқы сөздігім»
Кесте
Интербелсенді тақта
Сызба |
|||
Соңы |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Дыбыс сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін анықта.
Сөздікпен жұмыс жасайды
Күн, тәртібі, кешкі ас сөздерімен сөйлем құра. «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің өлеңнің мағынасымен жұмысты QR немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Құлындай ойнайды Жүздері жайнайды Жігері бойында Тасқындап қайнайды |
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.
1. Оқушылар өлеңді тыңдайды. |
|
Қазақ тілі Үнтаспа. «Алматыкітап», 2019 |