Менің мамандығым – менің
болашағым
Мақсаты: Оқушыларға мамандық таңдау
олардың әдістері туралы білімдеріне түсініктерін кеңейте отырып,
мамандықтарға деген ынта- ықыласын қызығушылықтарын
арттыру.
Көрнекіліктер: Мамандық
құралдары бар адам суреті, стикер, интерактивті
тақта
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Тренинг «Таныстыру
сәті»
-
Миға
шабуыл
-
«Әріпті мамандық»
сайысы
-
«Ең, ең, ең......»
ойыны
-
«Алма
ағашы»
-
Қорытынды
-
«Қайта байланыс»
жаттығуы
Әдіс тәсілдер: Топпен жұмыс,
сұрақ жауап.
Сәлеметсіздер ме? Мен сіздерді
көргеніме қуаныштымын. Көңіл күйлеріңіз калай? Бүгін біз 3 топпен
«Менің мамандығым- менің болашағым» тақырыбында тренинг
өтеміз.
1топ – Сұңқар 9
ә
2топ – Алғыр 9
б
3 топ – Тапқыр 9
а
Тренинг
ережелері
-
Басқа біреудің сөзін бөлуге
болмайды
-
Әркім өз пікірін білдіруге
құқылы
-
Болып жатқанда белсенді
қатысу
-
Тыныштық
сақтау
Негізгі
бөлім
1.Оқушылар өз топтарын
таныстыру.
1 топ «Сұңқар» тобы
алға
Биіктерге
самға
Бірлігіміз
барда
2 топ - Қиындықтан біз
қашпаймыз
Алғырлықты ақылмен
ұштаймыз
Қияларға самғап ұшқан
құстаймыз.
3 топ – «Тапқырлық» деп қойдық
тобымызды
Тапқыр болсын әрдайым
ойымызда
Біз осындай баламыз топтан
озған.
2. Миға
шабуыл
Сұңқар
тобы
-
Қай уақытта адам өз еңбегінің
нәтижесін көре алады?
-
Егер сенің таңдаған оқуыңа
түсуіңе ата-анаң келіспесе не істейсің?
-
Егер мен өз туған жеріме
балалар дәрігері болып
келсем.......................
Алғыр
тобы
-
Жақсы маман болу үшін адам
бойына қандай құндылықты сіңіріп өсу
керек?
-
Белгілі бір кәсіп иесі болу
үшін міндетті түрде жоғары білім алу қажет
пе?
-
Ұстаз мамандығын
сахналау?
Тапқыр
тобы
-
Ауыл эконмикасын көтеру үшін
ауылға ең алдымен қандай мамандықтар қажет деп
ойласыңдар?
-
Мамандықты меңгеру үшін не
қажет?
-
Аспазшы мамандығына 4шумақ
өлең шығару
3.«Әріпті мамандық»
сайысы
Әр топқа бір әріптен беріледі.
Қай топ сол әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол топ
жеңіске жетеді. Әр командадан бір оқушы шығады, үлестірмені
алады.
Тапсырманы орындауға 1 минут
беріледі.
«А»
«С»
«М»
4. «Ең,ең,ең.......»
ойыны
Мақсаты: Мамандықтардың қандай
екенін анықтау.
Ойын тәртібі: ең,ең дегенге
қосылған сөзге байланысты мамандықты атау.
-
Ең ақшасы көп
мамандық-
-
Ең жасыл
мамандық-
-
Ең тәтті
мамандық-
-
Ең күлкілі
мамандық-
-
Ең жауапты
мамандық-
-
Ең салмақты
мамандық-
-
Ең қарым- қатынасы күшті
мамандық-
-
Ең жуас
мамандық-
-
Ең алтын
мамандық-
-
Ең бақытты
мамандық-
-
Ең биік
мамандық-
-
Ең шашты
мамандық-
5.Алма
ағашы
Алдымызда тұрған «Алма
ағашына» әр оқушы болашақ мамандықтарын стикерге жазып
ілеміз.
Дәйексөз
«Егер мамандықты таңдап
алудасіздің жолыңыз болса және осы жолда өміріңізді сарп ететін
болсаңыз онда сіз бақытты болғаныңыз»
К.Д.
Ушинский
6.
Қорытынды
Оқушылар шаттық шеңберін құрып
тренингтен алған әсерін бір-біріне допты лақтыру арқылы
жеткізу
- Тренингте ең бірінші не
ұнады?
- Не ұнаған
жоқ?
- Өзің жаңадан не
білдің?
Құрметті оқушылар осымен
біздің «Менің мамандығым - менің болашағым» тренинг сабағы өз
мәресіне жетті. Үлкен рахмет