Мамандығым мақтанышым деген ұғымды мен қалай түсінемін.
Мамандық өмірге деген үлкен қадамын. Мектеп табалдырығын аттап,
түлек болып ұшқаннан кейінгі үлкен өмірге көрқарасын. Менің
мамандығым тәрбиеші. Балалармен жұмыс жасаймын. Балалар – біздің
болашағымыз, егемен еліміздің ертеңі. Осы келешек ұрпақтың ойы
озық, білімі терең, тәлім-тәрбиесі жоғары болуы үшін мемлекетіміз
ерекше көңіл бөлуде. Балабақшадағы тәрбие – барлық
тәрбиенің бастамасы. Тәрбиеші балаларды адам мәдениетінің әлеміне,
күрделі және алуан түрлі қарым-қатынастардың әлеміне ертетін
үлкендердің бірі. Мен балабақшада он екі жыл еңбек етудемін, бұл
еңбектен жалыққан емеспін. Ұжымымның өмірінде таңғажайып қызықтар
бастан өтіп жатады. Бірақ, бәрінен де жарқ етіп, есте қалғаны –
біздің бірінші кездесуіміз. Балабақша есігін ашқанымда –
«Бақытты балалық шақ» әлеміне түскенімді түсіндім. Әр мамандықтың
өз қиындығы, өз қызығы бар. Тәрбиешінің жұмысы күрделі де, қызықты
да. Балаларды ана тілінде әдемі сөйлету, олардың ой-сезімдерін
анық, еркін, көркем жеткізе алуға баулу, танымдық қабілеттерін
дамыту – тәрбиешінің мақсаттарының бірі. Ұстаз – киелі мамандық.
Адам тәрбиелеу, оған ғылыми негіздерінен мәлімет беру, баланы өмір
сүруге үйрету – өте қиын шаруа. Тәрбиеші күн сайын ерлікке пара-пар
жұмыс жасайды. Әр таңда өз кішкентай достарымды асыға күтемін,
олардың әрқайсысы бүгін қандай көңіл күймен келетінін ойлаймын.
Кішкентай адамның көкірегі ашық, жүрегі жұмсақ, ол маған сенеді.
Бұл сондай жауапкершілік! Таңғажайып балалар әлемін тереңірек
танып, өз өмір тәжірибемнің, мейірімнің дәндерін қондыру – менің
жұмысымның мәні. Балалармен жұмыс жасау – үлкен бақыт. Себебі, тек
қана бала, ешнәрсеге де алаңдамай мейірімділікке сенеді, кішкентай
алақанын менің алақаныма қойып, өз құпияларын айтып, маған сенім
артады. Пәк көңіл балаларыммен ара-қатынас маған қуаныш, шаттық
сыйлайды, себебі мен оларға, олар маған керектігіне сенімдімін. Осы
сенімнің болуы – әр педагогтың бақыты деп ойлаймын. Таңғажайып
балалар әлемімен тереңірек танысып, өз өмір тәжірибемнің
мейірімінің дәндерін қондыру - менің жұмысымның мәні.
Балалармен жұмыс жасау – үлкен бақыт. Себебі, тек қана бала
ешнәрсеге алаңдамай мейірімділікке сенеді, кішкентай алақанын
менің алақаныма қойып, өз құпияларын айтып маған сенім
артады. Пәк көңілді балалармен қарым-қатынас маған қуаныш, шаттық
сыйлайды. Өйткені, мен оларға, олар маған қажетігіне сенімдімін.
Осы сенімнің болуы - әр тәрбиешінің бақыты. Тәрбиеші балаға деген
ыстық ықыласын бір сөзбен айтып көрсетіп қана қоймай, бар
жүрегімен және жан - тәнімен сезіне білуі қажет. Тәрбиешінің
жұмысы күрделі де қызықты. Өзімнің еңбек жолымда әрдайым балалардың
тілін, ой-өрісін, тіл байлығын дамыту мақсатында ертегілерден
көріністер ұйымдастырамын. Себебі бала ролде өзі ойнаса сол
кейіпкердің бойындағы барлық қасиет дағдыларын ой елегінен өткізіп
саралайды. Ақылмен ойланады. Ол үшін тәрбиеші бойындағы асыл қасиет
– ақыл-парасат болуы шарт. Баланың ішкі жан дүниесіне жол тартқан
тәрбиеші ең нәзік те мөлдір, алайда, сонымен қоса, ең күрделі де
жұмбақ әлемге енеді. Осындай тынымсыз еңбектің жемісін көру үшін,
тәрбиешілік жұмыс тәрбиешінің бойынан – жігерлілік пен
еңбекқорлықты қажет ететінін айқын аңғардым. Балалар -
өмір гүлі. Ал гүлдер ешқандай жасандылықсыз, шынайылықпен
баптағанда ғана өседі. Сәбилерді осылайша шығармашылығын дамыта
отырып, қазіргі заманғы педагогикалық теориямен практиканы
басшылыққа алып, жұмыс жасаудамын. болашағы үшін өмірлік маңызы
зор. Сондықтан, біздің бүгінгі міндетіміз – әлемге танылып отырған
Тәуелсіз Қазақстанның жарқын болашақ бастауы болатын
бұлдіршіндерімізді саналы азамат етіп
тәрбиелеу.