Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
1.1.2.1 ән айтуда оның
сипатына және әндету ережелеріне сәйкес
орындау;
1.1.2.3 музыкалық аспаптардың
көмегімен шығармаларды сүйемелдеу;
1.1.3.6 нота сауаттылығының
негіздерін білу;
1.2.1.1 музыкалық шығармашылық
жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу;
1.3.1.1 өз шығармашылық
жұмысын көрсете білу.
|
Басы
|
(МК.Ұ.ОТ)
(М.О) Мұғалім сабақты ойыннан
бастайды. Тақтаға достық туралы тақпақ
ілінеді.
Шарты
1.Оқушылар мұғалімнің
көмегімен тақпақтағы бос орындарға тиісті сөздерді қоюы тиіс.
Мұғалім кестенің сол жағындағы тақпақтың әр жолын оқып, кестенің оң
жағындағы сөздермен жалғастырады. Соның ішінен оқушылар дұрыс
сөздерді тауып, мұғалім оларды тақтаға жазып
қояды.
Тақпақ
|
Жетіспеген сөздер
тізімі
|
Күнде
бірге...
Бірге
ойнап-...
Бәрімізге-...
...
жүреміз.
|
(жүреміз,
ұйықтаймыз)
(баламыз,
күлеміз)
(екеуіміз,біріміз)
(екеуісіз,
біріміз)
(көмектесіп,
ашуланып)
|
Тақпақтың
түпнұсқасы:
Күнде бірге
жүреміз,
Бірге
ойнап-күлеміз.
Көмектесіп
жүреміз.
|
Кестемен жұмыс жасау: тақпақ
құрастыру
|
Жарайсың
|
«Музыка» оқулығы, Нота
хрестоматиясы,
Фоно –
хрестоматия
Қазақша тақпақ: Дос,
достық
|
Ортасы
|
(МК.Ұ.ОТ)
1-тапсырма. Тыңдау. Ән
үйрену.
Достарым бар (Өлеңін жазған:
А.Рахметов, әнін жазған:А.Алмағамбетов)
(М) Әнді «ән үйрету»
әдістемесі негізінде үйренеді.
(М.О) Әнді хор түрінде
орындаудың негізгі талабы: оқушылар әннің әуенін таза, сөздерін
анық, әндетіп, айқайламай, мәнер, бір-бірін тыңдап айту
қажет.
1. Мақтанышым –
мектебім,
Саған бақыт –
жеткенім.
Бір сыныпта
оқитын
Достарым бар көп
менің.
Қайырмасы:
Асқар, Диас,
Тұмар-ай,
Дидар, Әділ,
Құралай.
Білім алып, ән
салатын
Достарым бар
мынадай.
(МК.Ұ.ОТ)
2-тапсырма
Шығармашылық.
(О) «Сиқырлы есімдер»
(ойын)
Суреттегі сызықтарға қарап,
сәйкес келетін балалардың есімдерін тауып алу: Ай-жан, Ке-не-са-ры,
Ай-дар-бек. Ырғаққа салып айтып беру. Ұрмалы аспаппен
сүйемелдеу.
|
Әнді үйрену барысында әуенін
таза, сөздерін анық айтады.
«Сиқырлы есімдер» ойынның
шарты бойынша ойнайды.
|
Жарайсың
|
«Музыка» оқулығы, Нота
хрестоматиясы,
Фоно –
хрестоматия
Достарым
бар
(Өлеңін жазған: А.Рахметов,
әнін жазған:А.Алмағамбетов)
|
Соңы
|
(МК.Ұ.ОТ)
(М.О)
Бағалау:
-«Біз мектепке барамыз» әнін
қалай орындадым?
-Әнді орындағанда қандай
қиындықтар болды?
-«Сиқырлы есімдер» ойынында
қай тапсырма маған түсініксіз болды?
Рефлексия.
«Бағдаршам»:
Қызыл- бүгінгі сабақты
түсінбедім.
Сары-сабақтың кейбір жерлерін
түсіндім.
Жасыл-сабақта барлығын
түсіндім.
|
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
|
«Бағаршам»
әдісі
|