ҰМЖ бөлім: «Табиғатқа саяхат»
|
Күні: Пән: Мұғалім: Сынып: 1 |
№46 жом Сауат ашу Кубекбаева У |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.. |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1. әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2. оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.4.1. мәтіннің мазмұнын тақырыбы не оның иллюстрациясы бойынша болжау. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Әріпті танып, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді. Буындап мәтіннің мазмұнын түсінеді. Көбі: Сөздерді тұтастай оқып, буындық, дыбыстық талдау жасай алады, тақырыпты анықтайды. Кейбірі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, оқиғаны болжай алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1. Әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді.
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Туған жерге тағзым –табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек |
||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Бақа, бақбақ, балапан, Болат |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Белсенді оқу әдісі |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
№1.«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісі Бота, бала, балапан, бесік, бақа, балық, бөртегүл, бақбақ, бақша, Болат, Берік, тб Сықырлы таяқшалардан Б әрпін құрастыру. -Суреттегі гүлдің атауын табайық Бақбақ сөзін жазу, сөзге дыбыстық және буындық талдау жасау, әріпті дыбыспен сәйкестендіру.
|
Шаттық шеңбері
І топ: «Бақбақ»
ІІ топ: «Бөртегүл»
ІІІ топ: «Бәйшешек»
|
|||||||||||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Бала,бала, балапан, Қане, қайсы алақан? Саусақтарың әйбат Былай, былай ойнат. Топ-топ-топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса-жаса алтын күн! Жаса-жса жарқын күн! |
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
|||||||||||
|
Белсенді оқыту
|
№2. Оқулықпен жұмыс «Буынға буын қос» әдісі Оқылым. МК. Т. Сөздерді буындап, тұтастай оқу, буындық, дыбыстық талдау жасау.
б лық лат кө
№3. «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі Оқылым. МК; Ұ; Қ.
Бақыт пен Болат бор неден жасалады дегенге таласып қалды. -Бор тастан жасалады,-деді Бақыт. -Жоқ. Бор топырақтан жасалады. Өйткені бор жұмсақ, тас қатты ғой,- деді Болат. Балалар, Бақыт пен Болаттың айтқандары дұрыс па? Ал сендер бор неден жасалады деп ойлайсыңдар? «Жұптық жұмыс»
-Бор неден жасалады?
-
-Саған кімнің сөзі ұнады?
|
Оқулық, дәптерлер.
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Кері байланыс:
|
Кеме суреті |
|||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Берілген буындардан сөз құрап, тұтас оқи алады. Мәтіннің мазмұнын түсініп, әңгімелеп, болжай алады. |
Көркем еңбек сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.
Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.
ҰМЖ бөлім: «Табиғатқа саяхат»
|
Күні: Пән: Мұғалім: Сынып: 1 |
№46 жом Сауат ашу Кубекбаева У |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.. |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1. әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.1.2. оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.4.1. мәтіннің мазмұнын тақырыбы не оның иллюстрациясы бойынша болжау. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Әріпті танып, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді. Буындап мәтіннің мазмұнын түсінеді. Көбі: Сөздерді тұтастай оқып, буындық, дыбыстық талдау жасай алады, тақырыпты анықтайды. Кейбірі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, оқиғаны болжай алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1. Әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді.
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Туған жерге тағзым –табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек |
||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Бақа, бақбақ, балапан, Болат |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Белсенді оқу әдісі |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
№1.«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісі Бота, бала, балапан, бесік, бақа, балық, бөртегүл, бақбақ, бақша, Болат, Берік, тб Сықырлы таяқшалардан Б әрпін құрастыру. -Суреттегі гүлдің атауын табайық Бақбақ сөзін жазу, сөзге дыбыстық және буындық талдау жасау, әріпті дыбыспен сәйкестендіру.
|
Шаттық шеңбері
І топ: «Бақбақ»
ІІ топ: «Бөртегүл»
ІІІ топ: «Бәйшешек»
|
|||||||||||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Бала,бала, балапан, Қане, қайсы алақан? Саусақтарың әйбат Былай, былай ойнат. Топ-топ-топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса-жаса алтын күн! Жаса-жса жарқын күн! |
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
|||||||||||
|
Белсенді оқыту
|
№2. Оқулықпен жұмыс «Буынға буын қос» әдісі Оқылым. МК. Т. Сөздерді буындап, тұтастай оқу, буындық, дыбыстық талдау жасау.
б лық лат кө
№3. «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі Оқылым. МК; Ұ; Қ.
Бақыт пен Болат бор неден жасалады дегенге таласып қалды. -Бор тастан жасалады,-деді Бақыт. -Жоқ. Бор топырақтан жасалады. Өйткені бор жұмсақ, тас қатты ғой,- деді Болат. Балалар, Бақыт пен Болаттың айтқандары дұрыс па? Ал сендер бор неден жасалады деп ойлайсыңдар? «Жұптық жұмыс»
-Бор неден жасалады?
-
-Саған кімнің сөзі ұнады?
|
Оқулық, дәптерлер.
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Кері байланыс:
|
Кеме суреті |
|||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Берілген буындардан сөз құрап, тұтас оқи алады. Мәтіннің мазмұнын түсініп, әңгімелеп, болжай алады. |
Көркем еңбек сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















