Материалдар / Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҰМЖ бөлім: «Табиғатқа саяхат»

Күні:

Пән:

Мұғалім:

Сынып: 1


46 жом

Сауат ашу

Кубекбаева У


Сабақтың тақырыбы

Менің мектебім. Бб дыбысы мен әрпі..

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


1.2.9.1. әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.1.2. оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

1.1.4.1. мәтіннің мазмұнын тақырыбы не оның иллюстрациясы бойынша болжау.

Сабақтың мақсаттары


Барлығы: Әріпті танып, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді. Буындап мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Көбі: Сөздерді тұтастай оқып, буындық, дыбыстық талдау жасай алады, тақырыпты анықтайды.

Кейбірі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, оқиғаны болжай алады.

Бағалау критерийлері


1. Әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді.

  1. Сөздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.

  2. Мәтінді түсінеді, тақырып бойынша болжайды.


Құндылықтарды дарыту


Туған жерге тағзым –табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Бақа, бақбақ, балапан, Болат

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтас

тық атмосферасын қалыптастыру

5 минут








Белсенді оқу әдісі









Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!


Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


  • Әр оқушыға гүл беріледі. Берілген гүл түрлері бойынша топқа бөлінеді.

  • Ойын: «Доп лақтыру»


1.«Суреттер сөйлейді» әдісі

  • Табиғатқа саяхат

  • Табиғат аясында нелерді көріп тұрмыз?

  • Бота, балапандар, бақа, көбелектер, барабан, бұта.

  • Суреттегі заттардың аттары қай дыбыстан басталып тұр?

  • Б дыбысы қалай айтылады?

  • Б дыбысы дауыссыз дыбыс.

  • Б дыбысы сөздің басында да, ортасында да кездесе береді.

«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісі

Бота, бала, балапан, бесік, бақа, балық, бөртегүл, бақбақ, бақша, Болат, Берік, тб


Сықырлы таяқшалардан Б әрпін құрастыру.


-Суреттегі гүлдің атауын табайық

Бақбақ сөзін жазу, сөзге дыбыстық және буындық талдау жасау, әріпті дыбыспен сәйкестендіру.

Б

а

қ

б

а

қ


Бағалау критерийі

Дескриптор

1. Әріпті таниды, ажыратады, дыбыспен сәйкестендіреді.

  1. Әріпті таниды

  2. Дыбысты ажырата алады

  3. Әріпті дыбыспен сәйкестіндіре біледі.



Шаттық шеңбері

Рисунок 1





І топ:

«Бақбақ»


ІІ топ: «Бөртегүл»


ІІІ топ: «Бәйшешек»



Рисунок 2











Рисунок 3





Сергіту сәті

1 минут

Бала,бала, балапан,

Қане, қайсы алақан?

Саусақтарың әйбат

Былай, былай ойнат.

Топ-топ-топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса-жаса алтын күн!

Жаса-жса жарқын күн!

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Рисунок 4


Белсенді оқыту



2. Оқулықпен жұмыс

«Буынға буын қос» әдісі

Оқылым. МК. Т.

Сөздерді буындап, тұтастай оқу, буындық,

дыбыстық талдау жасау.


Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 қа та бө

бПрямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 6 а бо рік

лық лат кө


Бағалау крите

рийі

Дескриптор

Сөздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.


  1. Сөздерді буындап оқиды.

  2. Сөздерді тұтас оқиды.

  3. Буындық, дыбыстық талдау жасай алады.


  • Дәптермен жұмыс


3. «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі

Оқылым. МК; Ұ; Қ.

  • Бор неден жасалады?

Бақыт пен Болат бор неден жасалады дегенге таласып қалды.

-Бор тастан жасалады,-деді Бақыт.

-Жоқ. Бор топырақтан жасалады. Өйткені бор жұмсақ, тас қатты ғой,- деді Болат.

Балалар, Бақыт пен Болаттың айтқандары дұрыс па?

Ал сендер бор неден жасалады деп ойлайсыңдар?

«Жұптық жұмыс»

  • Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжау.

-Бор неден жасалады?

-Прямоугольник 3 Прямоугольник 4 Прямоугольник 5


-Саған кімнің сөзі ұнады?

Прямоугольник 8 Прямоугольник 9 Прямоугольник 10 Прямоугольник 11 -

Бағалау критерийі

Дескриптор

Мәтінді түсінеді, тақырып бойынша болжайды.


  1. Мәтіннің мазмұнын түсінеді.

  2. Тақырыпты анықтайды.

  3. Сызбаға қарап болжайды.


Оқулық, дәптерлер.

























Сабақтың соңы

2 минут



Кері байланыс:



Кеме суреті

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай

сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Берілген буындардан сөз құрап, тұтас оқи алады. Мәтіннің мазмұнын түсініп, әңгімелеп, болжай алады.

Көркем еңбек сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!