Материалдар / "Менің мектебім" ортақ тақырыбы бойынша қорытынды сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Менің мектебім" ортақ тақырыбы бойынша қорытынды сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ орыс мектептеріндегі 1 сыныптарға арналған. Сабақ жоспары жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша құрылған. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
657
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Менің кітапшам.

Мектебі: №20 орта мектеп-лицейі

Күні, айы:

1Б-08.11.

-07.11.

Мұғалімнің аты-жөні: Доскабулова Куралай Омаровна

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/суреттер/сызбалар орналастырып, сұраққа жауап беру.

1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

2-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

2-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

2-бөлім бойынша өткен материалды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар


Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.

Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы

(6-40 минут)

(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 2-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда «Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтап, қайталайды.

Содан кейін берілген №3 жұмыс дәптерінде берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.

(МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға №3 жұмыс дәптеріндегі 1-тапсырмада берілген суреттерге байланысты «Бұл не?» сұрағын қояды оқушылар оларға жауап береді, суретті көлеңкесімен сәйкестендіреді.

(МК, Ұ) Сандарды қайталау мақсатында 2,3 тапсырмалармен жұмыс жасайды. Оқушылар суреттерде берілген заттарды санайды, сандарын жазады.

(МК,Ұ) Сынып заттарын қайталау мақсатында оқушылар 4-тапсырманы орындайды. Сыныпта не бар? сұрағына жауап береді.

(тақта, орындық, парта, есік, шкаф. )

  • Сыныпта тақта бар.

  • Сыныпта орындық бар.

  • Сыныпта парта бар.

  • Сыныпта есік бар.

  • Сыныпта шкаф бар.


(МК, Ұ) 5-тапсырманы орындау барысында оқушылар «Сен мектепте не істейсің?» сұрағына жауап береді. Керектісін белгілейді.

-Мен мектеп сөйлеймін.

-Мен мектепте тыңдаймын.

-Мен мектепте жазамын.

-Мен мектепте оқимын.

-Мен мектепте сурет саламын.

(МК, Ұ) 6-тапсырмадағы суреттерді оқушылар «Сен не істейсің?» сұрағына жауап бере отырып, сәйкестендіреді.

  • Қалам-қаламмен жазамын

  • -Қайшы-қайшымен жазамын

  • Өшіргіш – өшіргішпен өшіремін

  • -Сызғыш- сызғышпен сызамын.


3 жұмыс дәптері.
































Сабақтың соңы

41-45 минут

(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны не қиындық туғызғаны туралы ой пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау



1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе?

Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!