|
Тақырыбы: Менің кітапшам. |
Мектебі: №20 орта мектеп-лицейі |
|||
|
Күні, айы: 1Б-08.11. 1В-07.11. |
Мұғалімнің аты-жөні: Доскабулова Куралай Омаровна |
|||
|
1-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/суреттер/сызбалар орналастырып, сұраққа жауап беру. 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: 2-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: 2-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: 2-бөлім бойынша өткен материалды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар
|
||
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
|
||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 2-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда «Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтап, қайталайды. Содан кейін берілген №3 жұмыс дәптерінде берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. (МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға №3 жұмыс дәптеріндегі 1-тапсырмада берілген суреттерге байланысты «Бұл не?» сұрағын қояды оқушылар оларға жауап береді, суретті көлеңкесімен сәйкестендіреді. (МК, Ұ) Сандарды қайталау мақсатында 2,3 тапсырмалармен жұмыс жасайды. Оқушылар суреттерде берілген заттарды санайды, сандарын жазады. (МК,Ұ) Сынып заттарын қайталау мақсатында оқушылар 4-тапсырманы орындайды. Сыныпта не бар? сұрағына жауап береді. (тақта, орындық, парта, есік, шкаф. )
(МК, Ұ) 5-тапсырманы орындау барысында оқушылар «Сен мектепте не істейсің?» сұрағына жауап береді. Керектісін белгілейді. -Мен мектеп сөйлеймін. -Мен мектепте тыңдаймын. -Мен мектепте жазамын. -Мен мектепте оқимын. -Мен мектепте сурет саламын. (МК, Ұ) 6-тапсырмадағы суреттерді оқушылар «Сен не істейсің?» сұрағына жауап бере отырып, сәйкестендіреді.
|
№3 жұмыс дәптері. |
||
|
Сабақтың соңы 41-45 минут |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны не қиындық туғызғаны туралы ой пікірлерін білдіре алады. |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Қорытындылау |
|
|
||
|
1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге? 2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|
||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Менің мектебім" ортақ тақырыбы бойынша қорытынды сабақ
"Менің мектебім" ортақ тақырыбы бойынша қорытынды сабақ
|
Тақырыбы: Менің кітапшам. |
Мектебі: №20 орта мектеп-лицейі |
|||
|
Күні, айы: 1Б-08.11. 1В-07.11. |
Мұғалімнің аты-жөні: Доскабулова Куралай Омаровна |
|||
|
1-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.3.1. Тыңдаған мәтінге (баяу қарқында) мұғалімнің көмегімен иллюстрациялар/суреттер/сызбалар орналастырып, сұраққа жауап беру. 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.5.1.2. Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: 2-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады. Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: 2-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: 2-бөлім бойынша өткен материалды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар
|
||
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
|
||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 2-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда «Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтап, қайталайды. Содан кейін берілген №3 жұмыс дәптерінде берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. (МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға №3 жұмыс дәптеріндегі 1-тапсырмада берілген суреттерге байланысты «Бұл не?» сұрағын қояды оқушылар оларға жауап береді, суретті көлеңкесімен сәйкестендіреді. (МК, Ұ) Сандарды қайталау мақсатында 2,3 тапсырмалармен жұмыс жасайды. Оқушылар суреттерде берілген заттарды санайды, сандарын жазады. (МК,Ұ) Сынып заттарын қайталау мақсатында оқушылар 4-тапсырманы орындайды. Сыныпта не бар? сұрағына жауап береді. (тақта, орындық, парта, есік, шкаф. )
(МК, Ұ) 5-тапсырманы орындау барысында оқушылар «Сен мектепте не істейсің?» сұрағына жауап береді. Керектісін белгілейді. -Мен мектеп сөйлеймін. -Мен мектепте тыңдаймын. -Мен мектепте жазамын. -Мен мектепте оқимын. -Мен мектепте сурет саламын. (МК, Ұ) 6-тапсырмадағы суреттерді оқушылар «Сен не істейсің?» сұрағына жауап бере отырып, сәйкестендіреді.
|
№3 жұмыс дәптері. |
||
|
Сабақтың соңы 41-45 минут |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны не қиындық туғызғаны туралы ой пікірлерін білдіре алады. |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Қорытындылау |
|
|
||
|
1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге? 2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|
||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз













