Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.9.1. әріпті тану,
ажырату және оны дыбыспен
сәйкестендіру.
1.2.1.2. Оқудың
түрлерін(буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп
оқу) қолдану.
1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын
тақырыбы не оның иллюстрациясы бойынша
болжау.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Әріпті танып, ажыратады
және дыбыспен
сәйкестендіреді.
Көбі:Буындап, тұтастай оқып,
буындық, дыбыстық талдау жасай
алады..
Кейбірі:
мәтіннің мазмұнын түсінеді,
тақырыпты анықтайды, болжай
алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
-Әріпті таниды, ажыратады,
дыбыспен
сәйкестендіреді.
-Сөздерді буындап, тұтас,
түсініп оқиды.
- Мәтінді
түсінеді, иллюстрация бойынша
болжайды.
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтас-
тық атмосферасын
қалыптастыру
Алдыңғы меңгерілген
білім
Бекіту
Жазылым
Оқылым
Сергіту
сәті
«Саралап оқыту»
әдісі
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен
бір жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
І топ:
«Қошақан»
ІІ топ:
«Бұзауқан»
ІІІ топ:
«Ботақан»
«Бұршақ салынған
қалта»әдісі арқылы өткенге
шолу
Ашық
сұрақтар
-Дыбыс дегніміз
не?
-Әріп дегеніміз
не?
-Буын дегеніміз
не?
-Сөз дегеніміз
не?
-Алфавит дегеніміз
не?
«Жұлдызша»әдісі арқылы
бағалаймын
Ширату жаттығу: «Ойлан,
тап» жұмбақ арқылы
ашамын
Үш тілі
бар
Тақылдаған үні
бар
Ол
не?
-Сағат
-Сағат дегенде қандай дыбыс
бірінші естіледі?
-С
дыбысы
-С қандай дыбыс
екен?
-Сағат сөзінде неше
дыбыс бар?
-Сағат сөзін буынға
бөл.
-Сағат сөзінде неше әріп
бар?
-
-
Оқушылардың ішкі уәжін
басшылыққа ала
отырып
су
а
су
|
сау
а
сау
|
сан
са
на
|
су
су
ат
|
№1.
Тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Жоғалған әріптерді тап»
әдісі бойынша әріпті ата (Дыбыспен ажырат)
сәйкестендір
-
...анат, ...ол, ...ана,
...уат.
Қа...қыр,құ.....,
табы..,ке...ек
|
БК
|
Дескриптор:
|
Әріпті таниды, ажыратады,
дыбыспен
сәйкестендіреді
|
-С әріпін
таниды.
-Әріпті дыбыспен
ажыратады.
-Әріпті дыбыспен
сәйкестендіреді
|
(ҚБ) «Бас бармақ»
әдісі
2-тапсырма
Оқылым. МК; Ұ; Қ.
«Тізбектеп оқы»
әдісі
Бағандағы сөздерді
тұтас, хормен
оқу.
БК
|
Дескриптор:
|
Сөздерді буындап, тұтас,
түсініп оқиды
|
-Сөздерді буынға бөліп
оқиды.
-Сөздерді тұтастай
оқиды.
-Сөздерді буындық, дыбыстық
талдау жасай
алады.
|
Дәптермен
жұмыс
(ҚБ) «Көңіл-күй»
әдісі
Сара келіп
сабақтан,
Сан шаруаны
тындырды.
Самауырға
салатын
Сексеуілді
сындырды.
Сазан балық
қуырды.
Сауды сары
сиырды.
3.Тапсырма
(Т)
«Джиксо»әдісі арқылы оқушылардың
деңгейіне қарай тапсырма беремін.
Оқулық бойынша суретпен жұмыс
.
Мәтінді тыңда. Суретті
салыстыр.
Оқиғаның соңын
болжа.
БК
|
Дескриптор: Білім
|
Мәтінді түсінеді,
иллюстрация бойынша
болжайды.
|
алушы
- берілген тақырыпқа қатысты
ой бөліседі;
- сурет бойынша сөйлемдер
құрастырады;
- оқиғаның соңын болжап
айтады
|
(ҚБ) «Бағдаршам»
әдісі
|
Тыңдалым
С дыбысының айтылу
артикуллциясы, айнаға қарап дыбысты
айтқызу.
|
Дифференциация –
оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|