|
Бөлім: |
Азаматтық және патриотизм |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Мирзаев Жахонгир |
|
Күні:15.10.2024 |
|
|
Сынып:7 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебімнің жетістіктері |
|
Сабақтың мақсаты |
Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын біледі |
|
Құндылықтарды дарыту |
Осы заманның, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ақыл деңгейі дамыған озық ойлы азаматын тәрбиелеу. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі 1) Оқушылармен сәлемдесу. 2) Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Мұғалім: - Қане, балалар, бүгінгі сабағымызды бір-бірімізге деген жылы лебіздерімізбен бастайық (психологиялық тренинг). Оқушылар бір-біріне: Инабатты, мейірімді, білімді, тәрбиелі, сыйлы, ізденімпаз, адал бол» деп ақ ниеттерін білдіреді. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы |
Берілген сурет бойынша 4-5 сөйлем құрастырып жаз.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз. Балалар мектепке …… . Қоңырау …. Мұғалім сыныпқа ….. . Сабақ …. . Бірінші сабақ – қазақ тілі …. . Оқушылар тапсырмалар …. . Айгүл өлең …. . Керекті сөздер: болды, соғылды, оқыды, кірді, орындады, келді, басталды. Топтық жұмыс. "Мектепте кімдер жұмыс істейді?" тапсырмасын топта орындатамыз. Мектепте кімдер жұмыс істеді? Суретте кімдер бейнеленген? Олар туралы топта әңгімеле.
Мақсаты: суретке қарап мектепте кімдер жұмыс істейтіні туралы әңгімелеу. Суретте бейнеленген мамандық иелері туралы өз ойларын айту. |
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: Қорлық сөзінің мағынасын анықтайды; басқа адамның ар-намысы мен қадір-қасиеті туралы сипаттайды; өзгерістерін жіктейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте ҚБ парағы |
|
Сабақ тың соңы |
Сабақты қорытындылау
Үй тапсырмасы Өз мектебіңді бейнелеп, тарихын жазып кел |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің мектебімнің жетістіктері
Менің мектебімнің жетістіктері
|
Бөлім: |
Азаматтық және патриотизм |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Мирзаев Жахонгир |
|
Күні:15.10.2024 |
|
|
Сынып:7 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебімнің жетістіктері |
|
Сабақтың мақсаты |
Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын біледі |
|
Құндылықтарды дарыту |
Осы заманның, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ақыл деңгейі дамыған озық ойлы азаматын тәрбиелеу. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі 1) Оқушылармен сәлемдесу. 2) Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Мұғалім: - Қане, балалар, бүгінгі сабағымызды бір-бірімізге деген жылы лебіздерімізбен бастайық (психологиялық тренинг). Оқушылар бір-біріне: Инабатты, мейірімді, білімді, тәрбиелі, сыйлы, ізденімпаз, адал бол» деп ақ ниеттерін білдіреді. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы |
Берілген сурет бойынша 4-5 сөйлем құрастырып жаз.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз. Балалар мектепке …… . Қоңырау …. Мұғалім сыныпқа ….. . Сабақ …. . Бірінші сабақ – қазақ тілі …. . Оқушылар тапсырмалар …. . Айгүл өлең …. . Керекті сөздер: болды, соғылды, оқыды, кірді, орындады, келді, басталды. Топтық жұмыс. "Мектепте кімдер жұмыс істейді?" тапсырмасын топта орындатамыз. Мектепте кімдер жұмыс істеді? Суретте кімдер бейнеленген? Олар туралы топта әңгімеле.
Мақсаты: суретке қарап мектепте кімдер жұмыс істейтіні туралы әңгімелеу. Суретте бейнеленген мамандық иелері туралы өз ойларын айту. |
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: Қорлық сөзінің мағынасын анықтайды; басқа адамның ар-намысы мен қадір-қасиеті туралы сипаттайды; өзгерістерін жіктейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте ҚБ парағы |
|
Сабақ тың соңы |
Сабақты қорытындылау
Үй тапсырмасы Өз мектебіңді бейнелеп, тарихын жазып кел |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
шағым қалдыра аласыз
















