Сабақтың
басы
(5
минут)
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру. Фонетикалық
жаттығу
«Дыбысты
анықта». Мен сөзді айтам оқушылар,
бұл сөзде төл
дыбысты жылдам тауып айту
керек.
Бағалау парақтарды таратамын.
Сабақ бойы әр тапсырма үшін өз өздеріні
бағалайды.
|
Оқушылар
амандасады.
Оқушылар төл дыбыстарын тауып
айтады.
Сабақ алдында оқушылар 1,
2-топқа бөлініп отыр.
|
Мадақтау
сөздер
|
Дыбыстар
суреті
Бағалау
парақтар
|
Сабақтың
ортасы (35)
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
Cұрақтарға жауап бер :
- Сен қай жерде
тұрасың?
- Туған өлкенің табиғаты
қандай?
- Туған жеріңде қандай ерекше
орындар бар?
- Туған өлкең саған ұнай
ма?
Жеке жұмыс.
«Тыңда, ойла, сөйле» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
қозғау.
1-тапсырма.- Каспий теңізі,
Бурабай, Ақсу-
Жабағылы, Жайық өзені, Іле Алатауы жайлы мәлімет
айтамын, балалар қай жер екенін айтады, өз білгендерін
әңгімелейді.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Тыңдалым.
Айтылым
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың тыңдалым, айтылым дағдысы
қалыптасады
Өз білімдерімен бөліседі,
толықтырады
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
- тыңдаған мәлімет
бойынша жауап береді
- өзі білгенін
әңгімелейді
-
толықтырады
Өз
өздерін
бағалайды.
|
Табиғи орындардың
суреттері
|
|
2-тапсырма. Топтық
жұмыс.
Топтарға
сөздер жазылған қима
қағаздарды таратып беремін.
Сөздікті пайдаланып сөздердің
орыс тіліндегі баламасын табыңдар. Ол сөздерді қолданып , 2 сөйлем
құраңдар.
3-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Оқулықпен
жұмыс.125-бет.
5-тапсырма.
Оқушылар мәтінді
оқып, аударады. Тақырыбын қояды,
түсіндіреді.
4-тапсырма. Топтық
жұмыс.
Жұмыс парақтар бойынша, парақ
әр оқушыға беріледі.
Шашыраңқы әріптер
арқылы мәтінде (5-тапсырма)берілген тірек сөздерді
анықта
5-тапсырма.
Жеке
жұмыс.
Тірек сөздер мен
суреттерді пайдаланып туған өлкең туралы
әңгіме жаз. Жазба жұмысыңда эпитет
пен теңеуді қолдан
6-тапсырма..Жұптық
жұмыс.
Қажетті сөздер қолданып диалог
құрастырады диалог құрастыр. Тақта алдына
шығып әңгімелейді.
|
Айтылым.
Жазылым
Оқушылар топта жұмыс істейді,
сөздерді табады, сөздіктің көмегімен сөйлемдер
құрайды
Оқушылар
Мәтінді оқып,
аударады. Тақырыбын қояды,
түсіндіреді.
Оқушылар жұмыс
парақтар бойынша Шашыраңқы әріптер арқылы
мәтінде берілген тірек сөздерді
анықта
Жазылым.
Суреттер мен сөздер бойынша
әңгіме құрап жазады.
Оқушылар сөздер
қолданып диалог құрастырады.
|
Мадақтау
сөздер
Дескриптор:
- топта жұмыс
істейді
-сөздікті қолданып,
сөз табады
- сөйлемдер
құрайды
Дескриптор:
- тірек сөздерді
анықтайды
- әңгіме құрап
жазады
|
сөздер
жазылған
қима
қағаз
сөздік
Жұмыс
парақтар
|
Сабақтың
соңы
Бағалау
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың,
рефлексиясын тыңдайды.
Үй
тапсырмасы: 126-бет
9-тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
, ҚБ
|
«Бағалау
парақтар»
|