Материалдар / Менің өмірдегі жетістігім.

Менің өмірдегі жетістігім.

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушының өмірлік жетістікке деген өзінің жеке пікірі мен қатынасын анықтау. Оған жету тәсілдерін ұйғару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
935
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып. Менің өмірдегі жетістігім.Мақсаты: оқушының өмірлік жетістікке деген өзінің жеке пікірі мен қатынасын анықтау. Оған жету тәсілдерін ұйғару.Сабақ барысы.1)Ситуацияға ену. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.2)«Жетістікке жеткен адам, сәтті өмір»; Табысты адам деп қандай адамды атауға болады? деген тақырыптарда пікір-талас жүргізу;3)Жаттығу: «Сәтті өмір дегеніміз не?».а) Балаларға жетістік, табыстылықтың 16 түрі беріледі. Міндеті – «жетістік» ұғымына байланысты өздерінің жеке ойларын жеткізу. «Жеке шешім» деген бағанаға нәтижелерін жазу.ә) Кіші топтарды пікір-талас арқылы өмірдегі жетістік нұсқаларын топтарстырып, топтық шешімді келесі бағанаға жинастыру.б) Осы рет бойынша жетістікке жету тәсілдерін талдау. 4) Нәтижені талдау.5) Кері байланыс. «Жетістікке жету» мәселесі бойынша сауалнамаларды толтыру.Қосымша: Өмірдегі жетістік дегеніміз не?Тізімдердің нұсқасы:-Отбасын құрып, балалы болу;-Айналамен сыйластықта болу;-Қызықты жұмысының болуы;-Сенімді достарының болуы,-Өмірінің адал болуы;-Басқалардан кем болмау;-Өз-өзіңе иелік ете алуың;-Шығармашыл қабілеттілігін таныту;-Байлыққа жету;-Жарқын өмір сүру;-Маңызды істерде алда болу;-Жау-дұшпандарынан үстем болу;-Жоғары лауазымды қызмет атқару;-Билікке қол жеткізу;-Әйгілі болу.Жетістікке жету тәсілдері:-Жақсы білім алу керек;-Өз талантын, қабілетін игеру керек;-Түрлі жағдайларға бейімделе білу керек;-Жақын танысың болуы керек;-Мақсатқа жету үшін барлық мүмкіндігіңді қолдануың керек;-Лауазымды туыстарыңның болуы қажет;-Қоғамдық өмірге, саясатқа белсенді араласуы керек.4)Жаттығу «Мақсат ағашы». Әр оқушы жұмыс дәптеріне мақсат ағашын салып, оған өзінің мақсаттарын жазады. Өзінің барлық мақсатын ағаштың түбіне, тамырана, бұтақтарына, жапырақтарына, жемісіне, т.б. орналастырады.

Жетекші топ мүшелеріне арнап сұрақ даярлайды. Топқа аяқталмаған сөйлем әдістемесі бойынша сөйлемді аяқтау тапсырылады. Топтың әрбір мүшесі ортадағы жәшіктен қағазды кезектесіп алады, онда жазылған ойды аяқтау керек.“Жақсы қасиет” деп ------------------------------?“Жаман қасиет деп”-------------------------------?Адамдардың бойындағы қасиеттер------------?Ақылсыз болу деп ---------------------------------?Ақылды болу үшін не істеу керек--------------?Түйін. Оқушылар өз ойын айтуға дағдыланды, ой-пікірі қалыптасты. Тез ойлап, шешім шығара білуге, шын көңілден жауап беруге үйренді.

«Сөйлеудегі сөздердің пайдалану орындылығын меңгеру деңгейлерін анықтауға арналған тест-фрейм;Нұсқау: Құрметті әріптес, төмендегі айтылған пікірлермен келісесіз бе? Келіспесеңіз «-», сенімсіз болсаңыз «*» немесе келіссеңіз «+»таңбасын қойыңыз. Және неліктен келіспейтіндігіңізді түсіндіріп көріңіз.

1.Көптен бері таныс адамыңыз сізді көшеде көрсе де соңғы уақытта танымайтын адам секілді өтіп кететін әдет шығарды. Себебін түсіндірген жоқ, тіптен телефонға да жауап қайтармайды. Басқа бір таныстарыңыздан оның сізбен қарым-қатынас жасағысы келмейтіні туралы айтқанын естіп, әбден ыза болып: «Менің жасаған жақсылығымды білмесе өзі білсін, мен де онымен араласқым келіп тұрғаны шамалы» деп себебін білместен ренжіп шыға келесіз..

2.Сіз бала кезіңізден бір қалада тұрып келесіз, бәрі таныс, үйреншікті. Бірақ өмірде бәрі болады емес пе?! Сіз АҚШ-қа тұрғылықты жер ауыстырып, кетуге мәжбүр болдыңыз. Сіздің ойыңызша, кейбір таныстарыңыз, туыстарыңыз қимай қоштасып жатыр, ал көпшілігі сізден құтылғандарына қуанып жатқан секілді көрінеді. Қоштасу сөзін айтып жатып, қонақтарға «Менен құтылғандарыңа қуанып тұрған шығарсыңдар...» деп айтып қаласыз...

3. Белгілі мекемеге жұмысқа тұрмақшы болып, түйіндеме тастап едіңіз, сізді әңгімелесуге шақырады. Мекеме бастығының қабылдауына кіріп едіңіз, ол өзіңізден 10-15 жас кіші көрінеді. Сізге бұл ұнамайды. Дегенмен, жұмысқа тұруыңыз қажет. Мекеме бастығы қойылатын талап, шарттармен таныстыра отырып, сізді жұмысқа ала алмайтындығын айтады. Сіз уақытыңызды босқа алғанын айтып, ренжіп, сонымен бірге: «әлі жассың, егер кәсіби шеберлігің, тәжірибең көп болса, мен сияқты маманнан айрылмас едің...» деп айғайлап, есікті тарс жауып кетіп қаласыз...

4.«Аңдамай сөйлеген, ауырмай өледі» деген мәтел тура мен туралы айтылған.

5.«Төбет орынсыз үрсе, күшік бұзылады» - мен және менің балаларыма қатысты айтылған сөз. Жауап нәтижелерін өңдеу«+» - 1 ұпай«*» - 0,5 ұпай«-» - 0 ұпай беріледі.

5 ұпай – сөзді орынды пайдалану қабілетіңіз жоғары;3-4 ұпайға дейін – орташа;0-2 ұпайға дейін – төмен.

2.СІЗ БАСҚА АДАМНЫҢ ПІКІРІН ДҰРЫС ҚАБЫЛДАЙСЫЗ БА, БАСҚАЛАРДЫҢ КӨЗҚАРАСЫН СЫЙЛАЙСЫЗ БА?

Сіз басқалардың пікіріне құлақ асасыз ба? Сіз оларға сыйластықпен қарап, шыдамдылық танытасыз ба? Сізге осындай кездерде болатын жағдайыңызды ең болмағанда жуық шамамен айқындап беретін тест ұсынылып отыр. Екі жауаптың бірін таңдағанда ойланбастан тез жауап беріңіз.

Сұрақтар.1.Сіздің басыңызға қызықты ой келді, бірақ оны адамдар қолдамады. Ашуланасыз ба?а) иә;б) жоқ.2. Сіз достарыңызбен кездестіңі, олардың біреуі ойынды бастауды ұсынады. Сіз нені қалайсыз? а) жақсы ойнайтындардың ғана қатысуын; б) Ойынның ережесін білмейтіндер де ойынға қатысуын.3. Сізге жағымсыз жаңалықты сабырлылықпен қабылдайсыз ба? а) иә; б) жоқ.4. Қоғамдық орындарға мас болып келетін адамдар жүйкеңізге тие ме? а) олар берілген шекарадан аспаса болғаны, маған әсер етпейді; б) өзін-өзі ұстай алмайтын адамдар маған қашан да ұнаған емес.5. Сізден мамандығы, өмір сүру салты, жағдайы бөлек адамдармен тез тіл табысып кетесіз бе? а) маған бұл қиынға соғар еді; б) мен бұндай заттарға көңіл аудармаймын.6. Сіз әзілдің себепшісі болып отырсыз. Бұндай әзілді қалай қабылдайсыз? а) маған әзіл де, әзілдеушілер де ұнамайды; б) маған әзіл жаман әсер еткенмен, мен оларға да дәл сондай жауап қайтаруға тырысамын.7. Көп адамдар «өз орындарында отырады», «өздерінің жұмысын істейді» - деген пікірмен келісесіз бе? а) иә; б) жоқ.8. Барлық адамдардың назарындағы сіздің досыңыздың компаниясына келесіз бе? Сіз бұған қалай қарайсыз? а) шынымды айтсам осылайша маған көңіл аудармау, маған ыңғайсыз; б) ол үшін тек қана қуанамын.9. Қонақта сіз қазіргі жастарға сын айтып, өз заманынын жақсылығын айтатын үлкен адаммен кезігіп қалдыңыз. Сіздің әрекетіңіз? а) жақсы сылтау тауып, ертерек кетіп қаласыз; б) қарсыласасыз.

Нәтижені шығару.Кілтпен сәйкес келген әр жауап үшін 2 балдан қосыңыз.



Кілт:4, 9 – сұрақтарға «а» жауабы;1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 – сұрақтарға «б» жауабы.

Зерттеу нәтижесі мен психологтың кеңесі.Қосынды 0-ден 4-ке дейін. Кешірерсіз, бірақ сіз ешқашан иілуді білмейтін, өте тік адамсыз. Сіз болған жерлердің бәрінде сіз өз пікіріңізді басқа адамға мойындатқысы келетін бейне қалдырасыз және өз мақсатыңызға жету үшін даус көтеруіңіз де мүмкін. Сіздің айтқаныңыз бен ісіңізге келіспейтін адамдармен қалыпты жағдайда араласа алмайсыз.0-ден 12-ге дейін. Сіз өз көзқарасыңызды нақты қолдай аласыз. Бірақ қажет болса сіз өз пікіріңізді өзгертіп, адамдармен жақсы сөйлесе аласыз. Кей кездері сөйлесіп тұрған адамыңызға деген құрметіңізді көрсете алмай қаласыз. Осындай кезде жұмсақ мінезді адаммен пікірталасып тұрсаңыз, өз дегеніңізге жетуіңіз мүмкін. Ақылыңызбен жеңе алатын жағдайда, «біреудің тамағынан алудың» қажеті бар ма?14 пен 18 балл аралығында. Сіздің ақылдырлығыңыщға байланысты, сіздің пікірлеріңіз де нақты болып келеді. Сіз барлық жаңа ойларды жақсы түсініп, қабылдай аласыз. Сіз өзіңіздің пікірлеріңізге сынмен қарайсыз және әңгіме кезінде сіздің көзқарасыңыз қате болып қалса, одан бас тарта аласыз. Менеджмент және бизнес саласында жұмыс істейтін адамдар өзіне ашықтық, кеңпейілділік және басқа адамдардың көзқарасымен санаса алу қасиеттерін қосу керек.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ