Материалдар / "Менің өмірге деген құлшынысым"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Менің өмірге деген құлшынысым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға, өмірден өз орнын табуға көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2020
716
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мақсаты: ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін факторларды дамыту.

Қажетті құрал- жабдықтар:  карточкалар, үлестірмелі қағаздар, қалам.

Тренингке қатысушылар: оқушылар

Уақыты: 45 минут

I.Кіріспе

1.«Сәлемдесу» жаттығуы.

Уақыты: 10 минут

Мақсаты: қатысушыларды алдағы тренингке эмоционалдық бағыттау.

Мазмұны: тренингімізді бастамас бұрын ең алдымен бір-бірімізбен амандасып алайық. Ол үшін жанымыздағы құрбымызбен жұп құрайық. Ең алдымен бір-бірімізге күлімсіреп қарап, қолмен амандасайық, аяқпен, иықпен, шашпен, мұрынмен, көзбен, қаспен, шынтақпен, тіземен амандасайық.

Рефлексия сұрақтары:

  1. Жаттығу ұнады ма?

  2. Жаттығуды орындау барысында қандай сезімде болдыңдар?

II.Негізі бөлім

2. «Мен жұлдыз» жаттығуы

Уақыты: 15 минут

Мақсаты: вербальды емес қарым-қытынасты дамыту.

Мазмұны: Топтағы барлық қатысушылар уақытша «эстрада жұлдызы» болады. Бұл жаттығуда алдын-ала дайындалған карточкалар қажет болады. Карточкалар қатысушыларға жетуі тиіс немесе карточка артық болуы керек. Карточкада топтағы қатысушылардың сүйікті орындаушылары жазылған. Әрбір қатысушы карточканы алып ондағы сөзді ішінен оқиды, ешкімге көрсетпеуі керек.

Қатысушылар топқа бір әншіні жасырады оның іс-әрекеттерін мимика, жест, пантомимика түрінде жеткізеді, әншіні дұрыс тапқан бала жүргізушінің орнына келеді де өзіне келген орындаушыны топқа жасырады. Осылай барлық балалар өзіне келген орындаушыны жасырып шығады.

III.Қорытынды

3. «Өзіңді таны» жаттығуы

Уақыты: 20 минут

Мақсаты: дұрыс сұрақ қоюды дамытып қалыптастыру, жауапты тыңдап, біркелкі бейне құруға үйрету.

Мазмұны: Жүргізуші қатысушылардың арқысына белгілі бір ертегідегі және осы өмірдегі атақты кейіпкерлердің атын қағазға жазып, жапсырып қояды. Сен өзіңнің кім екеніңді табуың керек. Жабық түрдегі 3 сұрақ қоюға рұқсат етіледі (бірақ «иә», «жоқ» деген жауап алыну керек). 3 сұрақты қойып, жауап алғаннан кейін келесі адамға сұрақ қояды (ойыншы өзінің кім екенін анықтауы керек).

Жасырылатын танымал кейіпкерлер: Бауырсақ, Роза Бағланова, Мақта қыз, Аяз ата т.б.


Жаттығу соңында мынадай сұрақтар қойылады:

  1. Өзіңнің кім екеніңді табу қиын болды ма?

  2. Сен өзіңнің кім екеніңді қалай білдің?

  3. Сіз не түсіндіңіз?

  4. Сіз осыдан өзіңізге пайдалы нәрсе ала алдыңыз ба?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!