Бекітемін:
|
Апта дәйек сөзі |
«Оқусыз – білім жоқ, білімсіз – күнің жоқ» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
М.Бөлекеева |
|
|
Күні: |
02.09.2025 |
|
|
Сынып: 6 кл |
Қатысушылар саны: 12 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным -Қазақстан» |
|
|
Мақсаты: |
|
|
|
Құндылық |
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал: «Отан дегеніміз не?» тақырыбында шеңбер бойымен 1 сөзден айту. Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». ҚР мемлекеттік ГИМНІ орындалсын! «Адал азамат» тұжырымдамасымен таныстыру Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес Біртұтас тәрбие бағдарламасының мазмұны жаңартылды. Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді саясатымыздың тұғырлы қағидатына айналдыратын мықты демократиялық институттары мен дамыған құқықтық жүйесі бар әділетті мемлекетті құрудың шарты және еліміздің жаңғыруы мен әрі қарай дамуының стратегиялық бағдарын айқындайды. Бұл «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының басты идеясына айналды. 2025–2026 оқу жылынан бастап бұл бағдарлама «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы «Адал азамат» тұжырымдамасы — оқушыларды адамгершілікке, әділдікке, шыншылдыққа тәрбиелеуге бағытталған құндылықтық бағдар. Мақсаты: Оқушылардың бойында адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, азаматтық белсенділік сияқты қасиеттерді қалыптастыру. Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Талқылау: «Менің Отаным — Қазақстан» Мұғалім: Қазақстан — бай тарихы бар, болашағы зор ел. Ал бұл болашақ кімге байланысты? Әрине, бізге. Талқылау сұрақтары:
Викторина индекаторы: «Қазақстан туралы сұрақ-жауап» ЖИ арқылы тапсырма https://dashboard.questgen.ai/quiz/47088 1. Қазақстанның астанасы қай қала? → Астана (бұрынғы атауы — Нұр-Сұлтан) 2. Қазақстан Тәуелсіздігін қай жылы алды? → 1991 жылы, 16 желтоқсанда 3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін ата. → Ту, Елтаңба, Әнұран 4. Қазақстан жер көлемі бойынша дүниежүзінде нешінші орында? → 9-орында 5. Қазақстандағы ең үлкен көл қалай аталады? → Каспий теңізі (көл статусында саналады) 6. Қазақстанда қандай үлкен тау жоталары бар? → Алтай, Тянь-Шань, Жоңғар Алатауы, Қаратау 7. Қазақстанда қай жануарларды ұлттық байлық ретінде айтады? → Арқар, бүркіт, барыс, киік 8. Қазақ халқының ұлттық тағамына қайсысын жатқызамыз? → Бесбармақ, қазы-қарта, бауырсақ, қымыз 9. Қазақстан жеріндегі әйгілі тарихи ескерткіштердің бірі? → Түркістандағы Қожа Ахмет Ясауи кесенесі 10. Қазақстан халқы қандай мерекені Тәуелсіздік күні деп атап өтеді? → 16 желтоқсан |
Мадақтау Жарайсың Тамаша |
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». «Біз — ел болашағымыз»: «Адал азамат» тұжырымдамасы Мұғалім: Бұл — адал, жауапты, ойлай алатын, елінің тағдырына бей-жай қарамайтын тұлға. Адал азамат мынадай қасиеттерге ие болуы керек:
Бұл — жай ұран емес, бұл — күнделікті таңдау: мектепте, үйде, интернетте, достармен қарым-қатынаста. «Менің арманым мен мақсатым» Тапсырма: Әр оқушы (немесе жұппен/топпен) келесі сұрақтарға 1 минут көлемінде жауап береді:
Мұғалім: Арман — бұл мақсаттың бастауы. Бірақ
арман тек әрекет арқылы шындыққа айналады. |
Мақсатың айқын, арманың асқақтай берсін |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалім: Естеріңізде болсын: сіздер — Қазақстанның болашағысыздар. Бүгінгі таңда жасаған таңдауларыңыз — ертеңгі күніңізді қалыптастырады. Жаңа оқу жылы табысты, қызықты және шабытты болсын! |
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Мұғалім: Мектептегі маңызды ережелер: – Дәлізде тәртіп сақтау
Ескерту:
|
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
Төтенше газ қызметі |
104,112 |
|
Бірыңғай құтқару қызметі |
112 |
|
«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста |
111
|
|
|
3. Қорытынды (2 минутқа дейін)
Сабақты қорытындылау
- «Әзіл-қалжыңға» және жедел жәрдем менеджеріне қоңырау шалуға деген ұмтылыс көптеген адамдарда болуы мүмкін, бірақ мұны жасамас бұрын, мұндай «ләззат» пен көңілділік бірнеше сағатқа созылатынын және олар үшін бірнеше жыл төлеуге тура келетінін есте ұстаған жөн.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің Отаным - Қазақстан
Менің Отаным - Қазақстан
Бекітемін:
|
Апта дәйек сөзі |
«Оқусыз – білім жоқ, білімсіз – күнің жоқ» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
М.Бөлекеева |
|
|
Күні: |
02.09.2025 |
|
|
Сынып: 6 кл |
Қатысушылар саны: 12 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным -Қазақстан» |
|
|
Мақсаты: |
|
|
|
Құндылық |
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал: «Отан дегеніміз не?» тақырыбында шеңбер бойымен 1 сөзден айту. Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». ҚР мемлекеттік ГИМНІ орындалсын! «Адал азамат» тұжырымдамасымен таныстыру Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес Біртұтас тәрбие бағдарламасының мазмұны жаңартылды. Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді саясатымыздың тұғырлы қағидатына айналдыратын мықты демократиялық институттары мен дамыған құқықтық жүйесі бар әділетті мемлекетті құрудың шарты және еліміздің жаңғыруы мен әрі қарай дамуының стратегиялық бағдарын айқындайды. Бұл «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының басты идеясына айналды. 2025–2026 оқу жылынан бастап бұл бағдарлама «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы «Адал азамат» тұжырымдамасы — оқушыларды адамгершілікке, әділдікке, шыншылдыққа тәрбиелеуге бағытталған құндылықтық бағдар. Мақсаты: Оқушылардың бойында адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, азаматтық белсенділік сияқты қасиеттерді қалыптастыру. Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Талқылау: «Менің Отаным — Қазақстан» Мұғалім: Қазақстан — бай тарихы бар, болашағы зор ел. Ал бұл болашақ кімге байланысты? Әрине, бізге. Талқылау сұрақтары:
Викторина индекаторы: «Қазақстан туралы сұрақ-жауап» ЖИ арқылы тапсырма https://dashboard.questgen.ai/quiz/47088 1. Қазақстанның астанасы қай қала? → Астана (бұрынғы атауы — Нұр-Сұлтан) 2. Қазақстан Тәуелсіздігін қай жылы алды? → 1991 жылы, 16 желтоқсанда 3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін ата. → Ту, Елтаңба, Әнұран 4. Қазақстан жер көлемі бойынша дүниежүзінде нешінші орында? → 9-орында 5. Қазақстандағы ең үлкен көл қалай аталады? → Каспий теңізі (көл статусында саналады) 6. Қазақстанда қандай үлкен тау жоталары бар? → Алтай, Тянь-Шань, Жоңғар Алатауы, Қаратау 7. Қазақстанда қай жануарларды ұлттық байлық ретінде айтады? → Арқар, бүркіт, барыс, киік 8. Қазақ халқының ұлттық тағамына қайсысын жатқызамыз? → Бесбармақ, қазы-қарта, бауырсақ, қымыз 9. Қазақстан жеріндегі әйгілі тарихи ескерткіштердің бірі? → Түркістандағы Қожа Ахмет Ясауи кесенесі 10. Қазақстан халқы қандай мерекені Тәуелсіздік күні деп атап өтеді? → 16 желтоқсан |
Мадақтау Жарайсың Тамаша |
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». «Біз — ел болашағымыз»: «Адал азамат» тұжырымдамасы Мұғалім: Бұл — адал, жауапты, ойлай алатын, елінің тағдырына бей-жай қарамайтын тұлға. Адал азамат мынадай қасиеттерге ие болуы керек:
Бұл — жай ұран емес, бұл — күнделікті таңдау: мектепте, үйде, интернетте, достармен қарым-қатынаста. «Менің арманым мен мақсатым» Тапсырма: Әр оқушы (немесе жұппен/топпен) келесі сұрақтарға 1 минут көлемінде жауап береді:
Мұғалім: Арман — бұл мақсаттың бастауы. Бірақ
арман тек әрекет арқылы шындыққа айналады. |
Мақсатың айқын, арманың асқақтай берсін |
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалім: Естеріңізде болсын: сіздер — Қазақстанның болашағысыздар. Бүгінгі таңда жасаған таңдауларыңыз — ертеңгі күніңізді қалыптастырады. Жаңа оқу жылы табысты, қызықты және шабытты болсын! |
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Мұғалім: Мектептегі маңызды ережелер: – Дәлізде тәртіп сақтау
Ескерту:
|
|
Өрт күзеті |
101 |
|
Полиция |
102 |
|
Жедел жәрдем |
103 |
|
Төтенше газ қызметі |
104,112 |
|
Бірыңғай құтқару қызметі |
112 |
|
«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста |
111
|
|
|
3. Қорытынды (2 минутқа дейін)
Сабақты қорытындылау
- «Әзіл-қалжыңға» және жедел жәрдем менеджеріне қоңырау шалуға деген ұмтылыс көптеген адамдарда болуы мүмкін, бірақ мұны жасамас бұрын, мұндай «ләззат» пен көңілділік бірнеше сағатқа созылатынын және олар үшін бірнеше жыл төлеуге тура келетінін есте ұстаған жөн.
шағым қалдыра аласыз













