Бекітемін:
Тәрбие сағатына қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Менің Отаным-Қазақстан» |
|
Күні |
02.09.25 |
|
Сынып жетекшісі |
Жумалова Л.Т |
|
Сынып |
7а |
|
Оқу мақсаты |
Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру; Жас ұрпақтың танымдық көзқарасын, ой-өрісін, дүние-танымын кеңейту, іскерлік қасиеттерін дамыту; Логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, оқушылар бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.Мемлекеттік тілімізді сүйе білуге үйрету, туған елін, жерін құрметтейтін саналы, ізденімпаз болуға тәрбиелеу. |
|
Құндылықты дамыту |
Ұлттық мүдде , ар-ұят |
Тәрбие сағатының барысы:
|
Тәрбие сағатының жоспарлы кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурс |
|
Ұйымдастыру бөлімі 5 мин |
Сәлемдесу , сайыстың мақсатымен таныстыру . Гимн . Тренинг : «Мен өз Отанымның білімді ұрпағымын өйткені мен ... »
Топқа бөлу. |
Амандасады, мақсатымен таныс болады. Гимн айтады. Тренинг шарты бойынша оқушылар өз ойларын білдіру арқылы сөйлемді аяқтау керек.
Оқушылар түстер арқылы топқа бөлінеді |
Слайд |
|
Негізгі бөлім |
Білім – бүгінгі қоғамда адам деңгейін, тұлға
биіктігін айқындауға көмектесетін құндылық. Өз деңгейіңізді
арттырғыңыз келсе, білім алуға ұмтылыңыз. Бұл – сендердің ең дұрыс
шешімдерің. «Ой қозғау» Қай ғалымның сөзі? ....... - күллі дүниедегі өнердің дұшпаны. ........., жігерсіздік, ұятсыздық, кедейлік - бәрі осыдан шығады. Білім деген биік шың Бақытқа сені жеткізер Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой азаттығымыздың алдаспаны. Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді. Білім - асыл қазына. Білім инемен құдық қазғандай. Адам қаншалықты білімді болса, соншалықты бай-қуатты болады. Білім адам бойына біткен ең мықты қару. Адамзаттың жетер ең биік шыңы білімді толық меңгерген күні. Білім ұрпақтан ұрпаққа берілетін шежіре, тарих, өнеге, тәрбие! Заманымыздың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов «Халық пен халықты,адам мен адамды теңестіретін -білім» деген. Еңбекқорлық-адамды шыңға жетелеп, бар мақсатына уақытында жеткізетін қасиет. Еңбек - жауапкершілікке жетелейді. Жетістікке жетудің сыры – қажырлы еңбек. «Еңбек мұратқа жеткізер», «Жалқаулық аздырады, еңбек оздырады»,- деген мақалдар да еңбектенудің адамдарға қажетті нағыз байлық екендігін көрсетеді. Қазақ халқының дәстүрлі тәлім-тәрбие беру жүйесінде жас кезінен бастап баланы еңбекке, белгілі бір кәсіпке баулыған. Жалқау, еріншек, жатып ішер арамтамақ болма, еңбек ет, ата-анаңа қолқанат бол дегенді баланың санасына құйып отырған. Әрбір жас бала “Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей” деген мақал рухында тәрбиеленген. Ал, сіздер қалай ойлайсыздар, «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» деген мақалдың мағынасы қалай, қалай түсіндірер едіңдер? «Бақыттың кілті еңбекте» дегенді қалай түсінесіңдер? Отаншылдық - келер ұрпақты еңбекке, өнер-білім машықтарын меңгеруге, отбасын, туған өлкесін, отанын сүюге, ар-намысын қорғауға, және т.б. ізгі адамгершілік қасиеттерге баулу. Оның басты қағидасы Отанға, өзінің халқына, Атамекеніне деген сүйіспеншілік болып табылады. Күнделікті тіршілікте ол азаматтардың өндірістегі, ғылымдағы, өнердегі, спорттағы, жасампаз еңбегінен көрінеді. -Олай болса , бүгінгі тәрбие сағатының аялдама тапсырмаларымен таныс болыңыздар. Бірінші аялдама тапсырмасы: 1-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға «Біз терең білімді оқушы болу үшін не істеу керекпіз?» тақырыбында ойларын, идеяларын талдайды. 2-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға адамның өміріндегі еңбектің рөлі, адам еңбек ету үшін бойында қандай қасиеттер болу керек? 3-топ Тұжырымдамалық карта» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға адамның өміріндегі еңбектің рөлі, адам еңбек ету үшін бойында қандай қасиеттер болу керек? Екінші аялдама тапсырмасы: Шығармашылық жұмыс Оқушылар, «Шатастырылған логикалық тіркестер» әдісі шатастырылған сөздердің қиындылары беріледі. Сол қиындылардан тақырыпқа сай қанатты сөздер мен оның авторларын сәйкестендіреді. Үшінші аялдама тапсырмасы 1-топ: Білім туралы мақал-мәтел айтады 2-топ: Отан туралы мақал-мәтел айтады 3 – топ мақалдың жалғасын табу керек. Төртінші аялдама тапсырмасы:
«Сиқырлы қорапша»
ойыны 10. Қазақстан қандай мемлекеттермен шекаралас жатыр? (Қазақстан бес мемлекетпен шекаралас, соның ішінде солтүстігінде және батысында Ресеймен — 7591 км құрайды. Оңтүстігінде: Түрікменстан — 426 км, Өзбекстан — 2354 км және Қырғызстан — 1241 км, ал шығысында: Қытаймен — 1782 км шектеседі.
Қорытынды: Еңбекті жан тәнімен сүймейінше, ешбір талант та, ешбір кемеңгер де шықпайды» Д. И. Менделеев Осы нақыл сөзді қалай түсінесіздер? «Еңбек түбі – зейнет». Еңбек әрбір адамды зейнетке жеткізеді. Еңбек етсең еш нәрседен кем болмайсың. Еңбек етсең барлық нәрсеге қол жеткізесің. Балалар, сендердің еңбектерің сабақты жақсы оқып, әке – шешелеріңді қуанту.Бүгінгі партада отырған оқушы – ертеңгі азамат, ел патриоты. Сол азаматтардың ең бірінші міндеті – өзінің тәуелсіз елдің өркені екенін ұмытпау, екінші міндеті – сол елдің іргетасының берік болуына үлес қосу, тәуелсіз елдің патриоты екенін дәлелдеу. Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды. Сондықтан, жарқын болашақ жолындағы игі істеріміз арта берсін!
|
Оқушылар сынып жетекшісінің алғы сөзін тыңдайды.
Оқушылар жауаптарын айтады. Еріншектік Талапсыздық
Оқушылар топ ішінде тапсырмаларды орындап , ортаға салады.
1.«Отаның үшін отқа түс – күймейсің» 2.«Отан - өткенімізді танып, бағалай білу, ең әуелі, өзімізді қадірлей білу». Ахмет Байтұрсынұлы
3.«Ұлтына, жұртына қызмет ету – білімнен
емес, мінезден».
4.«Білім — адам баласының ортақ
қазынасы».
5.«Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін
ең алдымен азаттық пен білім
қажет»
Бірінші топ оқушылары білім туралы мақал – мәтелдер айтады.
1.Күш — білімде, білім —
кітапта.
Екінші топ оқушылары Отан туралы айтады.
1. Отан от басынан
басталады.
Үшінші топ оқушылары мақалдың жалғасын табады. 1.Алтын ұяң — Отан қымбат, Құт-берекең — атаң қымбат, Аймалайтын — анаң қымбат, Асқар тауың — әкең қымбат (Қазыбек би). 2.Бұлбұл гүлзарын сүйеді, Адал адам Отанын сүйеді. 3.Орағың өткір болса, қарың талмайды, Отаның берік болса, жауың алмайды. 4.Отан елдің анасы, Ел ердің анасы. 5.Отан қадіріне жетпеген өз қадіріне жетпейді. 6.Отан от басынан басталады. 7.Отан оттан да ыстық, жалыны бар шоқтан да ыстық. /
Оқушылар сұраққа жауап береді. Оқушылар өз ойларын білдіреді.
|
Слайд |
|
Тәрбие сағатының соңы |
Кері байланыс : «Менің Отаным-Қазақстан» атты тақырып модельін ұсыну. |
«Менің Отаным-Қазақстан» атты тақырып модельін ұсыну. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің Отаным- Қазақстан
Менің Отаным- Қазақстан
Бекітемін:
Тәрбие сағатына қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
«Менің Отаным-Қазақстан» |
|
Күні |
02.09.25 |
|
Сынып жетекшісі |
Жумалова Л.Т |
|
Сынып |
7а |
|
Оқу мақсаты |
Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру; Жас ұрпақтың танымдық көзқарасын, ой-өрісін, дүние-танымын кеңейту, іскерлік қасиеттерін дамыту; Логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, оқушылар бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.Мемлекеттік тілімізді сүйе білуге үйрету, туған елін, жерін құрметтейтін саналы, ізденімпаз болуға тәрбиелеу. |
|
Құндылықты дамыту |
Ұлттық мүдде , ар-ұят |
Тәрбие сағатының барысы:
|
Тәрбие сағатының жоспарлы кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурс |
|
Ұйымдастыру бөлімі 5 мин |
Сәлемдесу , сайыстың мақсатымен таныстыру . Гимн . Тренинг : «Мен өз Отанымның білімді ұрпағымын өйткені мен ... »
Топқа бөлу. |
Амандасады, мақсатымен таныс болады. Гимн айтады. Тренинг шарты бойынша оқушылар өз ойларын білдіру арқылы сөйлемді аяқтау керек.
Оқушылар түстер арқылы топқа бөлінеді |
Слайд |
|
Негізгі бөлім |
Білім – бүгінгі қоғамда адам деңгейін, тұлға
биіктігін айқындауға көмектесетін құндылық. Өз деңгейіңізді
арттырғыңыз келсе, білім алуға ұмтылыңыз. Бұл – сендердің ең дұрыс
шешімдерің. «Ой қозғау» Қай ғалымның сөзі? ....... - күллі дүниедегі өнердің дұшпаны. ........., жігерсіздік, ұятсыздық, кедейлік - бәрі осыдан шығады. Білім деген биік шың Бақытқа сені жеткізер Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой азаттығымыздың алдаспаны. Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді. Білім - асыл қазына. Білім инемен құдық қазғандай. Адам қаншалықты білімді болса, соншалықты бай-қуатты болады. Білім адам бойына біткен ең мықты қару. Адамзаттың жетер ең биік шыңы білімді толық меңгерген күні. Білім ұрпақтан ұрпаққа берілетін шежіре, тарих, өнеге, тәрбие! Заманымыздың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов «Халық пен халықты,адам мен адамды теңестіретін -білім» деген. Еңбекқорлық-адамды шыңға жетелеп, бар мақсатына уақытында жеткізетін қасиет. Еңбек - жауапкершілікке жетелейді. Жетістікке жетудің сыры – қажырлы еңбек. «Еңбек мұратқа жеткізер», «Жалқаулық аздырады, еңбек оздырады»,- деген мақалдар да еңбектенудің адамдарға қажетті нағыз байлық екендігін көрсетеді. Қазақ халқының дәстүрлі тәлім-тәрбие беру жүйесінде жас кезінен бастап баланы еңбекке, белгілі бір кәсіпке баулыған. Жалқау, еріншек, жатып ішер арамтамақ болма, еңбек ет, ата-анаңа қолқанат бол дегенді баланың санасына құйып отырған. Әрбір жас бала “Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей” деген мақал рухында тәрбиеленген. Ал, сіздер қалай ойлайсыздар, «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» деген мақалдың мағынасы қалай, қалай түсіндірер едіңдер? «Бақыттың кілті еңбекте» дегенді қалай түсінесіңдер? Отаншылдық - келер ұрпақты еңбекке, өнер-білім машықтарын меңгеруге, отбасын, туған өлкесін, отанын сүюге, ар-намысын қорғауға, және т.б. ізгі адамгершілік қасиеттерге баулу. Оның басты қағидасы Отанға, өзінің халқына, Атамекеніне деген сүйіспеншілік болып табылады. Күнделікті тіршілікте ол азаматтардың өндірістегі, ғылымдағы, өнердегі, спорттағы, жасампаз еңбегінен көрінеді. -Олай болса , бүгінгі тәрбие сағатының аялдама тапсырмаларымен таныс болыңыздар. Бірінші аялдама тапсырмасы: 1-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға «Біз терең білімді оқушы болу үшін не істеу керекпіз?» тақырыбында ойларын, идеяларын талдайды. 2-топ «Тұжырымдамалық карта» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға адамның өміріндегі еңбектің рөлі, адам еңбек ету үшін бойында қандай қасиеттер болу керек? 3-топ Тұжырымдамалық карта» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға адамның өміріндегі еңбектің рөлі, адам еңбек ету үшін бойында қандай қасиеттер болу керек? Екінші аялдама тапсырмасы: Шығармашылық жұмыс Оқушылар, «Шатастырылған логикалық тіркестер» әдісі шатастырылған сөздердің қиындылары беріледі. Сол қиындылардан тақырыпқа сай қанатты сөздер мен оның авторларын сәйкестендіреді. Үшінші аялдама тапсырмасы 1-топ: Білім туралы мақал-мәтел айтады 2-топ: Отан туралы мақал-мәтел айтады 3 – топ мақалдың жалғасын табу керек. Төртінші аялдама тапсырмасы:
«Сиқырлы қорапша»
ойыны 10. Қазақстан қандай мемлекеттермен шекаралас жатыр? (Қазақстан бес мемлекетпен шекаралас, соның ішінде солтүстігінде және батысында Ресеймен — 7591 км құрайды. Оңтүстігінде: Түрікменстан — 426 км, Өзбекстан — 2354 км және Қырғызстан — 1241 км, ал шығысында: Қытаймен — 1782 км шектеседі.
Қорытынды: Еңбекті жан тәнімен сүймейінше, ешбір талант та, ешбір кемеңгер де шықпайды» Д. И. Менделеев Осы нақыл сөзді қалай түсінесіздер? «Еңбек түбі – зейнет». Еңбек әрбір адамды зейнетке жеткізеді. Еңбек етсең еш нәрседен кем болмайсың. Еңбек етсең барлық нәрсеге қол жеткізесің. Балалар, сендердің еңбектерің сабақты жақсы оқып, әке – шешелеріңді қуанту.Бүгінгі партада отырған оқушы – ертеңгі азамат, ел патриоты. Сол азаматтардың ең бірінші міндеті – өзінің тәуелсіз елдің өркені екенін ұмытпау, екінші міндеті – сол елдің іргетасының берік болуына үлес қосу, тәуелсіз елдің патриоты екенін дәлелдеу. Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды. Сондықтан, жарқын болашақ жолындағы игі істеріміз арта берсін!
|
Оқушылар сынып жетекшісінің алғы сөзін тыңдайды.
Оқушылар жауаптарын айтады. Еріншектік Талапсыздық
Оқушылар топ ішінде тапсырмаларды орындап , ортаға салады.
1.«Отаның үшін отқа түс – күймейсің» 2.«Отан - өткенімізді танып, бағалай білу, ең әуелі, өзімізді қадірлей білу». Ахмет Байтұрсынұлы
3.«Ұлтына, жұртына қызмет ету – білімнен
емес, мінезден».
4.«Білім — адам баласының ортақ
қазынасы».
5.«Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін
ең алдымен азаттық пен білім
қажет»
Бірінші топ оқушылары білім туралы мақал – мәтелдер айтады.
1.Күш — білімде, білім —
кітапта.
Екінші топ оқушылары Отан туралы айтады.
1. Отан от басынан
басталады.
Үшінші топ оқушылары мақалдың жалғасын табады. 1.Алтын ұяң — Отан қымбат, Құт-берекең — атаң қымбат, Аймалайтын — анаң қымбат, Асқар тауың — әкең қымбат (Қазыбек би). 2.Бұлбұл гүлзарын сүйеді, Адал адам Отанын сүйеді. 3.Орағың өткір болса, қарың талмайды, Отаның берік болса, жауың алмайды. 4.Отан елдің анасы, Ел ердің анасы. 5.Отан қадіріне жетпеген өз қадіріне жетпейді. 6.Отан от басынан басталады. 7.Отан оттан да ыстық, жалыны бар шоқтан да ыстық. /
Оқушылар сұраққа жауап береді. Оқушылар өз ойларын білдіреді.
|
Слайд |
|
Тәрбие сағатының соңы |
Кері байланыс : «Менің Отаным-Қазақстан» атты тақырып модельін ұсыну. |
«Менің Отаным-Қазақстан» атты тақырып модельін ұсыну. |
|
шағым қалдыра аласыз













