|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 7 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ»Сабақтың мақсаттары: оқушыларды төтенше жағдайларда көмекке келетін қызметтермен таныстыру. Төтенше жағдайлар қызметі мен сенім телефондарының нөмірлерін қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі міндеттер:
4. Оқушыларға сенім телефондарының болуы туралы хабарлау. Материалдар мен ресурстар: Жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондары. Рольдік ойындарға арналған телефон аппараттары. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) Төтенше жағдайларда әрекет ету үшін қажетті телефон нөмірлерімен танысу.
Нұсқаулар:
«Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Қазақстанда шұғыл көмек алу үшін «Шұғыл қызметтер» жұмыс істейді. Төтенше жағдайда әрекет ету үшін қажетті телефон нөміріне қоңырау шалу керек және құтқару тобы шұғыл түрде көмекке келеді. Телефон арқылы психологиялық қолдау көрсетеді. Адамдарға жедел көмек көрсететін, құтқару қызметтері бар. Дабыл белгілерін қосып, олар арнайы машиналармен көмекке тез келеді. 1-мысал
Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 101 немесе 112 телефоны бойынша қоңырау шалу керек. Жедел қызметке қоңырау шалған кезде хабарлау қажет: Алдымен қоңырау шалып, мекенжайды айту керек, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. Қай жерде болды: аулада, пәтерде, қоймада және т.б. Нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру кодын және т.б. нақтылауыңыз керек. 2-мысал Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе.
Мұндай жағдайда 102 немесе 111, 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек. 3-мысал Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса немесе досыңыз қиындыққа тап болуы мүмкін.
Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.
Операторға атыңыз бен фамилияңызды, жасыңыз бен мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлау керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді. Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштық сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу. «Есте сақта!»
3.Қорытынды. Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1-DK6vY097pSASztikbI4JKDX2cg0CFc/view https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің Отаным- Қазақстан тәрбие сағаты
Менің Отаным- Қазақстан тәрбие сағаты
|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 7 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ»Сабақтың мақсаттары: оқушыларды төтенше жағдайларда көмекке келетін қызметтермен таныстыру. Төтенше жағдайлар қызметі мен сенім телефондарының нөмірлерін қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі міндеттер:
4. Оқушыларға сенім телефондарының болуы туралы хабарлау. Материалдар мен ресурстар: Жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондары. Рольдік ойындарға арналған телефон аппараттары. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) Төтенше жағдайларда әрекет ету үшін қажетті телефон нөмірлерімен танысу.
Нұсқаулар:
«Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Қазақстанда шұғыл көмек алу үшін «Шұғыл қызметтер» жұмыс істейді. Төтенше жағдайда әрекет ету үшін қажетті телефон нөміріне қоңырау шалу керек және құтқару тобы шұғыл түрде көмекке келеді. Телефон арқылы психологиялық қолдау көрсетеді. Адамдарға жедел көмек көрсететін, құтқару қызметтері бар. Дабыл белгілерін қосып, олар арнайы машиналармен көмекке тез келеді. 1-мысал
Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 101 немесе 112 телефоны бойынша қоңырау шалу керек. Жедел қызметке қоңырау шалған кезде хабарлау қажет: Алдымен қоңырау шалып, мекенжайды айту керек, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. Қай жерде болды: аулада, пәтерде, қоймада және т.б. Нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру кодын және т.б. нақтылауыңыз керек. 2-мысал Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе.
Мұндай жағдайда 102 немесе 111, 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек. 3-мысал Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса немесе досыңыз қиындыққа тап болуы мүмкін.
Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.
Операторға атыңыз бен фамилияңызды, жасыңыз бен мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлау керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді. Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштық сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу. «Есте сақта!»
3.Қорытынды. Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1-DK6vY097pSASztikbI4JKDX2cg0CFc/view https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














