|
Педагогтің аты-жөні |
Бекмұратова Б.Ә. |
|||||
|
Күні: |
21.10.2024 |
|||||
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Менің Отаным-Қазақстан!» |
|||||
|
Сабақмақсаты |
1.Оқушыларды отансүйгіштікке және патриот болуға тәрбиелеу 2.Ата - бабаларымыздың өнеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы оқушыларды ұлтжандылыққа баулу 3. Оқушылардың танымдық деңгейін дамыту |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. -Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! -Уақытты үнемдейміз! -Нақты,дәл жауап береміз! -Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Қазақстан Республикасының Әнұраны орындалады. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
|
Психологиялық ахуал. |
||
|
Ортасы 10-мин Қауіпсіздік сабағы |
Балалар, бүгінгі сынып сағатымыз Отанымыз- Қазақстан жайында болмақ! Қазақстан әлемге әйгілі, өте бай ел.Табиғаты әр алуан жан-жануарларға толы, аққулы көлдері бар, тула толқынды теңізі бар, әсем әрі көрікті қаласы бар, достығы жарасқан көп ұлтты мемлекет.Әнұранымен әйгілі, туымен тұғырлы, елтаңбасымен еңселі егемен елімізге қызыға қарамайтын ел жоқ шығар.Қазақстан менің туып өскен, яғни туған жерім.Мен үшін туған жер адам өмірінде киелі орын алады.Тіпті балалық кезден бастап-ақ адамда Отанға деген махаббат сезімі оянады екен.Мұқағали атамыз: «Сендердікі қоғам, өмір, заман да, Сені түзеген қалаңменен далаң да болашақта барлығы да сендердікі, жас ұрпақ, сендерге аманат етіп табыстаймыз қабыл алыңдар!» - дейді.Осы қанатты сөздердің сендерді отансүйгіштікке баулитындығына кеміл сенім арта отырып сынып сағатын бастаймыз! Алғашқы кезең «Сұрақтан шашу» деп аталады.Оқушылар шеңбер құра орналасады.Сол мезетте сұрақ жазылған шашу шашылады.Оқушылар бір сұрақтан алып екі топ кезектесе жауап береді
1.
Қазақстанның тұңғыш ғарышкері кім? (Т. Әубәкіров) 4. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні? (16 желтоқсан) 5. Мемлекеттік рәміздерді ата? (ту, елтаңба, әнұран) 6. Қазақстанның астанасы болған қалалар? (Орынбор, Қызылорда, Алматы, Астана) 7. Қазақстан Республикасының Президенті кім? 8. Қазақстан Республикасының ғарышкерлерін атаңдар. (Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев, Айдын Айымбетов)
9. Мемлекеттік елтаңбаның авторлары
кімдер? (Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман)
13. Қандай мемлекеттік рәміздерді білесіңдер?
(әнұран, ту, елтаңба.)
16. Қазақстан
Республикасы өзінің тәуелсіздігін қашан
жариялады? 21.Мемлекеттік елтаңбада не белгіленген? Екінші кезең шығармашылық сәт. Топтар “Менің отаным-Қазақстан” тақырыбында не елестететінін постермен көрсетеді. Топтар белсенді қатысқанына қарай 3 баллдан 5 баллға дейінгі шакаламен бағаланады. Үшінші кезең: «Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалар» Қазақтан шыққан ұлы тұлғалардыңфотосуреттері ұяшықтарға салынып,жасырылады.Әр топтан бір қатысушы шығып тұлғаны танып,олар туралы қысқа мәлімет береді. Тапқан жағдайда әр ұяшыққа 1 балл.
Төртінші кезең.Капитандар сайысы. «Сөз құра» Бір сөзден бірнеше сөздер табу : «ҚАЗАҚСТАН» және “БЕЙБІТШІЛІК” сөздерінен жаңа сөздер құрастыру (капитандар сайысы). Ең көп сөз тапқан топ 5 ұпайды еншілейді. Бесінші кезең: «Мақал-мәтел жарысы”. Отан туралы мақалдарды жалғастыру. Әр топтан оқушылар кезек-кезекпен шығып,қорапшаға салынған мақал-мәтелдердің берілген бөлігінің жалғасын табады.Дұрыс болса топ үшін ұпай еншілейді.Қате болса ұпай берілмейді. 1.Отан - оттан да ыстық. 2.Отансыз адам - ормансыз бұлбұл. 3.Отан үшін отқа түс, күймейсің. 4.Туған жердің түтіні - алтын. 5.Ел боламын десең, бесігіңді түзе. 6.Отан үшін күрескен - бақытты. 7.Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық.
8.Туған
жердей жер болмас, 9.Әркімнің өз жері — жұмақ.
10.Кісі
елінде сұлтан болғанша, 11.Өз елім — өлең төсегім. 12.Отан-анаң,отбасың панаң Цифрлық әлемде қауіпсіз адам. Әлеуметтік желілерде мекенжай телефон нөмірі,жеке құжаттар сияқты мәлімметерді жарияламау.Бұл ақпаратты тек сенімді адамдармен бөлісу керек.Онлайн ортада қорлау немесе қудалау жағдайында жауап бермей,дәлелдерді сақтап ата-анаға немесе мұғалімдерге немесе құқық қорғау органдарына хабарлау қажет.Бейтаныс адамдардан келген хаттардағы немесе хабарламалардағы сілтемелерді ашпау бұл фиништік шабуылдар болу мүмкін,олар арқылы жеке мәлімметер ұрлануы мүмкін. |
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіру. Топтар берілген тапсырманы белсенділік танытып орындайды Ұяшықтан алынған фотолардан бейне-лерді тауып, мәлі-мет береді Әр топ капитанда-ры шығып сөздер құрастырады |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: Топтар бір-бірін қол шапалақ-тап баға-лайды Топтар ұпайлар-мен баға-ланады Көп сөз тапқан топ ұпай еншілей-ді
. |
|
||
|
Соңы |
Қазақстан - сен заңғар
биіксің, кеңсің. Біздің жанымыз өзіңе деген мақтанышқа бөленген.
Біз сенің атыңды жер бетіне жар салар перзентіңбіз, тәуелсіздікті
мықтап қолға ұстайтын балаңбыз! |
Отанға деген сүйіспеншілігі артады! |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің Отаным-Қазақстан
Менің Отаным-Қазақстан
|
Педагогтің аты-жөні |
Бекмұратова Б.Ә. |
|||||
|
Күні: |
21.10.2024 |
|||||
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Менің Отаным-Қазақстан!» |
|||||
|
Сабақмақсаты |
1.Оқушыларды отансүйгіштікке және патриот болуға тәрбиелеу 2.Ата - бабаларымыздың өнеге етіп қалдырған даналық сөздері арқылы оқушыларды ұлтжандылыққа баулу 3. Оқушылардың танымдық деңгейін дамыту |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. -Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! -Уақытты үнемдейміз! -Нақты,дәл жауап береміз! -Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Қазақстан Республикасының Әнұраны орындалады. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
|
Психологиялық ахуал. |
||
|
Ортасы 10-мин Қауіпсіздік сабағы |
Балалар, бүгінгі сынып сағатымыз Отанымыз- Қазақстан жайында болмақ! Қазақстан әлемге әйгілі, өте бай ел.Табиғаты әр алуан жан-жануарларға толы, аққулы көлдері бар, тула толқынды теңізі бар, әсем әрі көрікті қаласы бар, достығы жарасқан көп ұлтты мемлекет.Әнұранымен әйгілі, туымен тұғырлы, елтаңбасымен еңселі егемен елімізге қызыға қарамайтын ел жоқ шығар.Қазақстан менің туып өскен, яғни туған жерім.Мен үшін туған жер адам өмірінде киелі орын алады.Тіпті балалық кезден бастап-ақ адамда Отанға деген махаббат сезімі оянады екен.Мұқағали атамыз: «Сендердікі қоғам, өмір, заман да, Сені түзеген қалаңменен далаң да болашақта барлығы да сендердікі, жас ұрпақ, сендерге аманат етіп табыстаймыз қабыл алыңдар!» - дейді.Осы қанатты сөздердің сендерді отансүйгіштікке баулитындығына кеміл сенім арта отырып сынып сағатын бастаймыз! Алғашқы кезең «Сұрақтан шашу» деп аталады.Оқушылар шеңбер құра орналасады.Сол мезетте сұрақ жазылған шашу шашылады.Оқушылар бір сұрақтан алып екі топ кезектесе жауап береді
1.
Қазақстанның тұңғыш ғарышкері кім? (Т. Әубәкіров) 4. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні? (16 желтоқсан) 5. Мемлекеттік рәміздерді ата? (ту, елтаңба, әнұран) 6. Қазақстанның астанасы болған қалалар? (Орынбор, Қызылорда, Алматы, Астана) 7. Қазақстан Республикасының Президенті кім? 8. Қазақстан Республикасының ғарышкерлерін атаңдар. (Тоқтар Әубәкіров, Талғат Мұсабаев, Айдын Айымбетов)
9. Мемлекеттік елтаңбаның авторлары
кімдер? (Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман)
13. Қандай мемлекеттік рәміздерді білесіңдер?
(әнұран, ту, елтаңба.)
16. Қазақстан
Республикасы өзінің тәуелсіздігін қашан
жариялады? 21.Мемлекеттік елтаңбада не белгіленген? Екінші кезең шығармашылық сәт. Топтар “Менің отаным-Қазақстан” тақырыбында не елестететінін постермен көрсетеді. Топтар белсенді қатысқанына қарай 3 баллдан 5 баллға дейінгі шакаламен бағаланады. Үшінші кезең: «Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалар» Қазақтан шыққан ұлы тұлғалардыңфотосуреттері ұяшықтарға салынып,жасырылады.Әр топтан бір қатысушы шығып тұлғаны танып,олар туралы қысқа мәлімет береді. Тапқан жағдайда әр ұяшыққа 1 балл.
Төртінші кезең.Капитандар сайысы. «Сөз құра» Бір сөзден бірнеше сөздер табу : «ҚАЗАҚСТАН» және “БЕЙБІТШІЛІК” сөздерінен жаңа сөздер құрастыру (капитандар сайысы). Ең көп сөз тапқан топ 5 ұпайды еншілейді. Бесінші кезең: «Мақал-мәтел жарысы”. Отан туралы мақалдарды жалғастыру. Әр топтан оқушылар кезек-кезекпен шығып,қорапшаға салынған мақал-мәтелдердің берілген бөлігінің жалғасын табады.Дұрыс болса топ үшін ұпай еншілейді.Қате болса ұпай берілмейді. 1.Отан - оттан да ыстық. 2.Отансыз адам - ормансыз бұлбұл. 3.Отан үшін отқа түс, күймейсің. 4.Туған жердің түтіні - алтын. 5.Ел боламын десең, бесігіңді түзе. 6.Отан үшін күрескен - бақытты. 7.Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық.
8.Туған
жердей жер болмас, 9.Әркімнің өз жері — жұмақ.
10.Кісі
елінде сұлтан болғанша, 11.Өз елім — өлең төсегім. 12.Отан-анаң,отбасың панаң Цифрлық әлемде қауіпсіз адам. Әлеуметтік желілерде мекенжай телефон нөмірі,жеке құжаттар сияқты мәлімметерді жарияламау.Бұл ақпаратты тек сенімді адамдармен бөлісу керек.Онлайн ортада қорлау немесе қудалау жағдайында жауап бермей,дәлелдерді сақтап ата-анаға немесе мұғалімдерге немесе құқық қорғау органдарына хабарлау қажет.Бейтаныс адамдардан келген хаттардағы немесе хабарламалардағы сілтемелерді ашпау бұл фиништік шабуылдар болу мүмкін,олар арқылы жеке мәлімметер ұрлануы мүмкін. |
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіру. Топтар берілген тапсырманы белсенділік танытып орындайды Ұяшықтан алынған фотолардан бейне-лерді тауып, мәлі-мет береді Әр топ капитанда-ры шығып сөздер құрастырады |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: Топтар бір-бірін қол шапалақ-тап баға-лайды Топтар ұпайлар-мен баға-ланады Көп сөз тапқан топ ұпай еншілей-ді
. |
|
||
|
Соңы |
Қазақстан - сен заңғар
биіксің, кеңсің. Біздің жанымыз өзіңе деген мақтанышқа бөленген.
Біз сенің атыңды жер бетіне жар салар перзентіңбіз, тәуелсіздікті
мықтап қолға ұстайтын балаңбыз! |
Отанға деген сүйіспеншілігі артады! |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз















