Материалдар / Менің отаным Қазақстан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің отаным Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ өтетін мұғалімдерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
401
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:
Күні:27.10.2017ж

Мектеп :№61жалпы орта мектеп


Мұғалімнің есімі: Серикбаева Гулдана Шырынбаевна

Сынып:2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің отаным Қазақстан

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушылар тәуелсіздік алған жылдарды,қол жеткізген жетістіктерді біледі.


Сабақ мақсаттары:



Барлық оқушылар: Тәуелсіздік алған жылдарды елбасының өмірбаянын біледі және түсіндіре алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тәуелсіз Қазақстанның туын елтаңбасын біледі.

Кейбір оқушылар:

Қазақстанның әнұранының авторларын біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейлері


білу,түсіну.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: Төменде берілген сөздердің мағынасын ашады.

Тірек сөздердің мағынасын ашады:

Демократия- (сөзі гректің demos- халық және kratos-билік ) деген сөздерінен шыққан, яғни халық билігі деген мағынаны білдіреді.

Конституция-.(сөзі Ата Заң) мағынасы (жазылым)

Құндылықтарға баулу

Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пә Пәнаралық

Ба байланыстар

қазақ әдебиеті, география,бейнелеу, музыка.

Жоспар


Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

40

ми

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуламен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут.


Шеңберге тұру арқылы, әнұран мен бастау,” “Асықтың түстері” арқылы бөліну.

1топ Қызыл түсті асық.

2топ Сары түсті асық.

3топ Көк түсті асық.

4топ Жасыл түсті асық.





Әдебиеттік оқу”.

Б.Т.Қабатай.

Ноутбук, суреттер, карталар, маркерлер мен стикерлер,постер лер.

Сабақтың ортасы

15 минут


Әрбір топ оқушылары

Менің отаным Қазақстан” тақырыбына тақпақтар айтады.




Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.






15 минут


Кубизм әдісі бойынша әрбір топқа сұрақтар жазылған кубиктер беріледі.


1топ Тәуелсіздік алған жылдар

2топ Елбасының туып өскен жері.

3топ Бала кездегі арманы.

4топ Қазақстанның көк туында не бейнеленген.



Ф:/ Смаиликтер арқылы бағалау.


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім






Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді

қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?









Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы



















Оқушыларға тақырыпқа сай Менің отаным Қазақстан жайлы тақпақтар айтады.


Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.

Ф:/ Смаиликтер арқылы бағалау.







Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен.

Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

















































































































































































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!