5
мин
10
мин
5
мин
15
мин
5мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. “Амандасу”
тренингі
Оқушылар дөңгелене отырады.
Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір -
бірімізге күлімсірей қараймыз, қол бейнеленсе - қолымызды қысып
амандасамыз, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек
бейнеленсе – құшақтасамыз.
Әнұран
Мұғалім: Балалар, «Отан дегеніміз
не?» -Балалар, «Отан» деген
сөзді қалай түсінеміз?
(ой -
пікірлерін тыңдау)
Еліміздің тәуелсіздігі үшін
күрескен қандай
батырларды білесіңдер?
Мұғалім:
Біздің Отанымыз-Қазақстан. Мемлекетіміз тәуелсіздік алғалы
Қазақстан Республикасының жетістіктері өсуде. Осынау жылдарда
елдігімізді танытып, еңсемізді көтерген қаншама ұлы оқиғалар бар.
Қазақстан Республикасы 1991 жылы16 желтоқсанда өзінің тәуелсіздігін
жариялап, дербес мемлекет болды. Осы өткен жолдарымызға қарасаақ,
әр жылдың өз шежіресі, сыры, тарихы, қасиеті бар. Қазақстанды
мекендеген барлық халықтардың ұлттық мәдинетін көркейтіп, бірлігі
мен ынтымағын жарастырып отырған ұлы елміз. Осыған орай «Менің
Отаным-Қазақстан!» атты тәрбие сағатымызды
бастаймыз.
Видеоролик
көру
Сергіту сәті Қазақстанның жергілікті халқы қай тілде
сөйлейді (қазақ,
казахский, Kazakh) 2.
Қазақстанның Елордасы (Астана, Астана,
Astana) 3. Қазақстанның Елбасы (
Назарбаев, Назарбаев,
Nazarbayev) 4.
Қазақстан қай құрылықта орналасқан? (Еуразия, Евразия,
Euroasia) 5.
Қазақ халқының дәстүрлі ойыны?(асық, асык,
asyk) 6. Қазақстанның рухани
астанасы( Түркістан, Туркистан,
Turkistan) 7.
Қазақстанның ұлттық валютасы (теңге, тенге,
tenge) 8. Қазақстанның
көршілерінің бірі (Қытай,
Китай, China) 9.
Әр азаматтың туып-өскен жері қалай аталады? (Отан, Родина,
Motherland)
ІІ. Жеке
жұмыс
«Мен
елімнің нағыз патриотымын!»
эссе
жазу
ІV .Топпен
жұмыс
V .Жұппен
жұмыс
Балалар ойын ойнайық,
берілген сілтемемен кіреміз
VІ «Оқушы үні» әдісі арқылы кері
байланыс
«Болашақта қандай үлес
қосамын?»
– Балалар, мен сіздерге
кішігірім ұшақтар таратамын, ал сіздер сол ұшаққа өз
арман-тілектеріңізді, болашақта қандай мамандық иесі болғыңыз
келетін туралы өз ойларыңызды
жазыңыздар.
естен
шығармайық дегім келеді.
|
Оқушылар шеңбер болып тұрады,
бір-бірімен амандасады
Сұрақтарға жауап беріп өз
ойларымен бөліседі
Балалар сұрақтарға жауап
береді
1-топ: «Еркін
микрофон» әдісі (Егер мен әкім
болсам....)
2-топ: «Пазл» әдісі
(құрастыру)
– Біз – тәуелсіз қазақ елінің ең
жас жеткіншектеріміз. Сондықтан өз жерімізді, өз елімізді,
әкелеріміз бен аталарымыз сияқты қадірлеуге, сүюге, қорғауға тиісті
екенімізді
|
Суреттер
https://imektep.kz/kz/game#memory_cards-722
|