|
Сынып сағаты |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып жетекші: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||
|
Сынып |
|
||||
|
сағатының |
«Менің Отаным- Қазақстан» |
||||
|
тақырыбы: |
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
||||
|
|
№ 1-САБАҚ: |
||||
|
|
«Төтенше нөмірлер» |
||||
|
Сынып сағатының мақсаты: |
Жас ұрпақты Отанын сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай — қуатты ел екендігін мақтан етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, махаббат сезімін ояту; |
||||
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
Оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
||||
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
|
||||
|
Құндылықтард ы дарыту: |
ОТАНШЫЛДЫҚ ЖӘНЕ ТӘУЕЛСІЗДІК: Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; |
||||
|
Апта дәйексөзі: |
Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына (Мұзафар Әлімбаев) |
||||
|
Сынып сағатының барысы: |
|||||
|
Сынып сағатыны ң уақыты \ кезеңі |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар \ сабақтың техникалық құрал - жабдықтары |
||
|
Сынып сағатыны ң басы 10 мин |
Оқушылармен амандасу. Мемлекеттік әнұран орындалады. Тақырыпты хабарлау. Мақсатпен таныстыру. Топқа бөлу. |
Сұрақтарға жылдам жауап береді |
Тақырып |
||
|
|
- ЖИ жасанды интеллектпен құттықтау сөз. Бүгінгі күн – баршамыз үшін ерекше күн. Себебі, 1 қыркүйек – Білім күні, жаңа оқу жылының басталуы! Бұл күн – үміт пен арманға, ізденіс пен еңбектің бастауына айналған мерейлі мереке. |
||||
|
|
Жаңа оқу жылы сендерге қуаныш пен жаңашылдық әкелсін. Әр күндерің жаңа білімге толы болып, алға қойған мақсаттарыңа жетуге жетелесін. Білім – адамды биікке шығаратын, өмірдің ең үлкен қазынасы. Біз бүгін «Менің Отаным — Қазақстан» тақырыбында тәрбие сағатын өткелі отырмыз. — Балалар, біздің Отанымыз қалай аталады екен? — Қазақстан жері қандай? 1 – тапсырма «Кім білгір» әдісі
— Дұрыс айтасыңдар, балалар, Қазақстан жері батыстан шығысқа қарай 300 000 шақырымға, солтүстіктен оңтүстікке қарай 1700 шақырымға созылып жатыр. — Біздің еліміз — жерінің кеңдігімен қатар, табиғи байлығы да мол мемлекет. Өріс толы малы, тайдай тулаған балығы, теңіздей толқыған егіні, дала толы аң — құсы, таусылмас кен байлығы да жеткілікті, мол.
|
||||
|
Сынып сағатыны ң ортасы 20 мин |
Қазақстан туралы видеоролик көрсету)
https://youtu.be/EHbecyUKn0w?si=MItyIyNWzcZh8EIM Жұптық жұмыс «Сұхбат ойыны»: бір оқушы – журналист, екіншісі – адал қазақстандық. Сұрақтар: «Отан саған несімен қымбат?», «Адалдықты қалай түсінесің?», «Болашақта Отаныңа қалай қызмет еткің келеді?» «Адал азамат қандай болуы керек?»
1-топ: Постер «Менің Отаным – бейбіт Қазақстан» (рәміздер, табиғат, жетістіктер). 2-топ: Көрініс «Адалдық – ел тірегі» (адал еңбек, әділдікке қатысты жағдай). 3-топ: «Қазақстан туралы мақал-мәтелдер» жинақтап, мәнерлеп оқу. 4-топ: «Қазақстан – болашағы жарқын ел» тақырыбына шағын өлең немесе коллаж жасау. Әр топ «5 жолды өлең» әдісі
|
«Сұхбат ойыны» Топтық жұмысты орындайды
Оқушылар тапсырманы орындайды
|
https://youtu.be/EHbecyUKn0w?si=MItyIyNWzcZh8EIM
Қима суреттер Постерлер |
|
Қауіпсізді к сабағы 10 мин |
Сабақ барысы
Педагог сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Төтенше жағдайлар қызметінің маңыздылығын талқылаңыз.
Жедел қызметшақырған кезде диспетчерге не айту керек? Мекенжайды, нысанды, жағдайды көрсету, қажет болған жағдайда фамилияңызды және телефон нөміріңізді көрсету қажет. Төтенше жағдайлар қызметінің негізгі түрлерінің иллюстрацияларын көрсетіңіз. Төтенше жағдай туралы хабарлау неліктен маңызды? Оқушыларға жалған қоңырау ойыншық емес екенін, оның салдары өте ауыр болатынын түсіндіру. Сақтық шараларының қарапайым мысалдарын келтіріңіз. Қазақстанда кез келген ұялы байланыс операторының пайдалы жедел қызмет нөмірлері мен қала нөмірлері тегін беріледі:
|
Тақырыптық термин сөздерді дәптерлеріне түсіреді, оның ұғымын біледі. Сілтеме бойынша видеороликпен танысып, өз ойларымен бөліседі. Оқушылар шұғыл қызмет номерлерімен танысып, дәптерлеріне түсіреді |
Тақырып бойынша иллюстрациял ар, жедел телефондар туралы еске салғыштары бар үлестірмелі материалдар, рольдік ойындарға арналған телефон аппараттарын ың түрлерінің макеттері Пайдалы сілтеме: https://www.y outube.com/w atch?v=fyfkE uHSiIc&list= PLA5eCSY2F |
|
Сынып сағатыны ң соңы 5 мин |
«Ыстық орындық»: бір оқушы алға шығып, «Мен адал қазақстандықпын, себебі...» деп ойын айтады. «Бес саусақ» әдісімен қорытынды рефлексия. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен білімдерін қорытындылайд ы. |
Стикер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің Отаным-Қазақстаным
Менің Отаным-Қазақстаным
|
Сынып сағаты |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып жетекші: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
|||
|
Сынып |
|
||||
|
сағатының |
«Менің Отаным- Қазақстан» |
||||
|
тақырыбы: |
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
||||
|
|
№ 1-САБАҚ: |
||||
|
|
«Төтенше нөмірлер» |
||||
|
Сынып сағатының мақсаты: |
Жас ұрпақты Отанын сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай — қуатты ел екендігін мақтан етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, махаббат сезімін ояту; |
||||
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
Оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
||||
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
|
||||
|
Құндылықтард ы дарыту: |
ОТАНШЫЛДЫҚ ЖӘНЕ ТӘУЕЛСІЗДІК: Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; |
||||
|
Апта дәйексөзі: |
Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына (Мұзафар Әлімбаев) |
||||
|
Сынып сағатының барысы: |
|||||
|
Сынып сағатыны ң уақыты \ кезеңі |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар \ сабақтың техникалық құрал - жабдықтары |
||
|
Сынып сағатыны ң басы 10 мин |
Оқушылармен амандасу. Мемлекеттік әнұран орындалады. Тақырыпты хабарлау. Мақсатпен таныстыру. Топқа бөлу. |
Сұрақтарға жылдам жауап береді |
Тақырып |
||
|
|
- ЖИ жасанды интеллектпен құттықтау сөз. Бүгінгі күн – баршамыз үшін ерекше күн. Себебі, 1 қыркүйек – Білім күні, жаңа оқу жылының басталуы! Бұл күн – үміт пен арманға, ізденіс пен еңбектің бастауына айналған мерейлі мереке. |
||||
|
|
Жаңа оқу жылы сендерге қуаныш пен жаңашылдық әкелсін. Әр күндерің жаңа білімге толы болып, алға қойған мақсаттарыңа жетуге жетелесін. Білім – адамды биікке шығаратын, өмірдің ең үлкен қазынасы. Біз бүгін «Менің Отаным — Қазақстан» тақырыбында тәрбие сағатын өткелі отырмыз. — Балалар, біздің Отанымыз қалай аталады екен? — Қазақстан жері қандай? 1 – тапсырма «Кім білгір» әдісі
— Дұрыс айтасыңдар, балалар, Қазақстан жері батыстан шығысқа қарай 300 000 шақырымға, солтүстіктен оңтүстікке қарай 1700 шақырымға созылып жатыр. — Біздің еліміз — жерінің кеңдігімен қатар, табиғи байлығы да мол мемлекет. Өріс толы малы, тайдай тулаған балығы, теңіздей толқыған егіні, дала толы аң — құсы, таусылмас кен байлығы да жеткілікті, мол.
|
||||
|
Сынып сағатыны ң ортасы 20 мин |
Қазақстан туралы видеоролик көрсету)
https://youtu.be/EHbecyUKn0w?si=MItyIyNWzcZh8EIM Жұптық жұмыс «Сұхбат ойыны»: бір оқушы – журналист, екіншісі – адал қазақстандық. Сұрақтар: «Отан саған несімен қымбат?», «Адалдықты қалай түсінесің?», «Болашақта Отаныңа қалай қызмет еткің келеді?» «Адал азамат қандай болуы керек?»
1-топ: Постер «Менің Отаным – бейбіт Қазақстан» (рәміздер, табиғат, жетістіктер). 2-топ: Көрініс «Адалдық – ел тірегі» (адал еңбек, әділдікке қатысты жағдай). 3-топ: «Қазақстан туралы мақал-мәтелдер» жинақтап, мәнерлеп оқу. 4-топ: «Қазақстан – болашағы жарқын ел» тақырыбына шағын өлең немесе коллаж жасау. Әр топ «5 жолды өлең» әдісі
|
«Сұхбат ойыны» Топтық жұмысты орындайды
Оқушылар тапсырманы орындайды
|
https://youtu.be/EHbecyUKn0w?si=MItyIyNWzcZh8EIM
Қима суреттер Постерлер |
|
Қауіпсізді к сабағы 10 мин |
Сабақ барысы
Педагог сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Төтенше жағдайлар қызметінің маңыздылығын талқылаңыз.
Жедел қызметшақырған кезде диспетчерге не айту керек? Мекенжайды, нысанды, жағдайды көрсету, қажет болған жағдайда фамилияңызды және телефон нөміріңізді көрсету қажет. Төтенше жағдайлар қызметінің негізгі түрлерінің иллюстрацияларын көрсетіңіз. Төтенше жағдай туралы хабарлау неліктен маңызды? Оқушыларға жалған қоңырау ойыншық емес екенін, оның салдары өте ауыр болатынын түсіндіру. Сақтық шараларының қарапайым мысалдарын келтіріңіз. Қазақстанда кез келген ұялы байланыс операторының пайдалы жедел қызмет нөмірлері мен қала нөмірлері тегін беріледі:
|
Тақырыптық термин сөздерді дәптерлеріне түсіреді, оның ұғымын біледі. Сілтеме бойынша видеороликпен танысып, өз ойларымен бөліседі. Оқушылар шұғыл қызмет номерлерімен танысып, дәптерлеріне түсіреді |
Тақырып бойынша иллюстрациял ар, жедел телефондар туралы еске салғыштары бар үлестірмелі материалдар, рольдік ойындарға арналған телефон аппараттарын ың түрлерінің макеттері Пайдалы сілтеме: https://www.y outube.com/w atch?v=fyfkE uHSiIc&list= PLA5eCSY2F |
|
Сынып сағатыны ң соңы 5 мин |
«Ыстық орындық»: бір оқушы алға шығып, «Мен адал қазақстандықпын, себебі...» деп ойын айтады. «Бес саусақ» әдісімен қорытынды рефлексия. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлері мен білімдерін қорытындылайд ы. |
Стикер |
шағым қалдыра аласыз














