Материалдар / "Менің отбасым"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Менің отбасым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы туралы түсінік қалыптастыру. Өзінің аты-жөні, тегін атау. Ата-анасының, бауырлары мен әпке-сіңлілерінің атын атау. Отбасыдағы өзінің міндеттерін атау және орындау. Өз отбасының мүшелерін атау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2021
381
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысы әкімдігі Павлодар облысыбілім беру басқармасының «№ 4 арнайы мектеп-интернаты» КММ

Орта білім беру ұйымының педагогіне арналған сабақ жоспары

Айналадағы әлем

Бөлім

«Салт-дәстүр. Мерекелер»

Педагогтің аты-жөні

Успанова Гульнур Ренатовна

Күні:

22.02.21

Сынып: 1 «А»

Қатысқандар саны: 2

Қатыспағандар саны: 3

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым

Оқу жоспарына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.1 өзінің аты-жөні, тегін атау;

1.1.1.2 ата-анасының, бауырлары мен әпке-сіңлілерінің атын атау;

1.1.1.4 отбасыдағы өзінің міндеттерін атау және орындау;

1.1.1.5 өз отбасының мүшелерін атау;

Оқыту мақсаты

Отбасы туралы ұғым беру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдер/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы/

5 минут

Ұйымдастыру уақыты. Сәлемдесу. Қазір қай жыл мезгілі? Бүгін ауа-райы қандай? Аптаның нешінші күні? Нешінші сабақ басталды? Бұл пәнде біз не істейміз?


Оқушылар орынынан тұрып, амандасады.

Сұрақтарға жауап береді

Мадақтау, толықтыру


Тақтадағы көрнекілік: «Отбасы» тақырыбына арналған суреттер

1.Сабақ басындағы дайындық. Біздің көңіл-күйіміз


Бір-бірімен жақсы көңіл-күйімен бөлісу.

2.Артикуляциондық гимнастика «Бақа жымияды», «Тәтті тосап»

Артикуляциондық гимнастиканы орындау


1. Сабақтың тақырыбын хабарлау.

Менің отбасым.

Балалар, айналамызға қарасақ, көптеген үйлерді көреміз.

Ол үйлерде кімдер тұрады деп ойлайсыңдар?

  • Иә, балалар, барлық үйдің өз отбасы болады, олар бір-бірімен тату-тәтті тұрады.

  • Қане, балалар мен сендерге бір жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көрейік.

Жұмбақ:

Онсыз қызық жоқ маған,

Онсыз бақыт жоқ маған.

Ол әр баланың панасы,

Ол не екен, балалар? (отбасы)


  • Міне, балалар, бұл жұмбақтың шешуі отбасы екен.

  • Олай болса, бәріміз тақтаға назар аударайықшы.

  • Бұл суретте кімдердің суретін көріп тұрсыңдар?




Сабақтың тақырыбымен танысу

Балалардың сабақ материалы туралы сұрақтарға жауаптары.

Оқушылардың өзіндік және топтағы жұмыстарын бақылау.
















«Айналадағы әлем» пәнінің оқулығы, дәптер, қалам, тақырыптық суреттер












































































































































































































Телефондағы музыка

2. Өткенді қайталау.

Ауызша санау.

Қасқыр. Қасқырдың апаны. Қасқыр немен қоректенеді

Өткен сабақтардың материалын бекіту

3. Саусақ гимнастикасы. «Менің отбасым»

Бір үйде біз нешеуміз?

Кел, ойнайық екеуміз:

Бас бармағым - атам,

Балаң үйрек - әжем,

Ортан терек - әкем,

Шылдыр шүмек - анам,

Кішкентай бөбек - мен.



Саусақ гимнастикасын орындау

4. Оқушылардың жеке жұмыстары



Әр оқушыға жеке жұмыс жасайды

5. Сергіту сәті. Логоритмика. (кап-кап)

https://m.youtube.com/watch?v=O_CGGxnIWXA&feature=youtu.be


Сергіту сәтін орындау

6. Дидактикалық ойын: «Мынау кім?»

Мақсаты: балаларды тапқырлыққа, есте сақтау қабілетін дамытуға баулу

Шарты: отбасындағы мүшелердің атын атап, жасырынған отбасы мүшелерін табу

Тапсырманы орындау. Шешімін табу.


Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру. Карточкадағы жеке жұмыстарды орындау

7. Тыныс алу гимнастикасы «Үрлегіш»

  1. Қолды көкірек тұсында айқастыра ұстау, саусақтар жұмырдыққа түйілген.

  2. Алға-төменең кейіп, көлік дөңгелектерін үргішпен үрлеген кезіндегідей тез, пысылды үзік-үзік дыбыс шығару с-с-с-с. 5-7 рет еңкейу мен тыныстау.

  3. Тыныс шығару қалау бойынша, 3-4 рет қайталау.

  4. Ескерту: тыныс алғанда мұрын бұлшықеттерінің барлығын қатайту.

Тыныс алу гимнастикасын орындау

8. Тақтадағы жұмыс


Сабақтағы алған білімін бекіту

Сабақтың соңы/ 8 минут

«Оңға-солға» арналған жаттығу:

Секіреміз топ-топ,

Шапалақтап көп-көп.

Иiлемiз оңға қарай бiр,екi,үш,

Иiлемiз солға қарай бiр,екi,үш.

Сабақты қорытындылаймыз. Атқарылған жұмысты бағалау

Рефлексия: Біз бүгін не білдік? Сабақта не ұнады??

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!