Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім.
Күні: 5.09.18 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Сурет салу.
Тақырыбы: «Менің отбасым»
Мақсаты: Сурет салу арқылы туыстық қарым- қатынасты білдіретін сөздерді меңгерту.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
Сәлемдесу.Сәлеметсіңдер,балалар. Қазақ тілінде меңгертілген сөздерді қосып сөйлем құрату. Балалар қазір біз сендермен ойын ойнаймыз: Мен сендерге қима қағаздарды үлестіремін. Ал, сендер «Кімде не бар?, кім не істеді? Қандай?, қайда?, кімнің?» деген сұрақтарға кімде қандай сурет бар жауап бересіңдер. Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы қырлы жерлерден, Ытқып-ытқып секірді. -Туыс дегеніміз не? -Оларға кімдер жатады? -Мамаңнің, әкеңнің әке-шешесі сендерге кім болады? Апа, аға, іні, қарындас дегеніміз кім? Осы отбасы бойынша сурет саламыз. Алдарыңдағы ақ қағазға өз отбастарыңдағы кісілерді салып көрсетеміз. «Отбасы» сюжеттік рөлдік ойын. |
Балалар тәрбиешімен бірге амандасады. Балаларға суреттері бар қима қағаздар үйлестіріледі. Мынау доп. Мынау конструктор. Доппен ойнау,қуыршақпен ойнау,дәрігер ойынын ойнау. Балалар қимыл-қозғалыстарды жасайды. Отбасындағы адамдар. Әже,ата,әке,шеше,аға,іні,қарындас,әпке. Ата, әже. Олар біздің отбасымыз.Үйдің адамдары, туысымыз. Сурет салуға дайындалады. Ойынды ойнайды. |
|
3. |
Суретті салып болсаңдар,суретте кімді салғандарың айтып баяндап беріңдер. Неліктен оны салдыңдар? |
Мен өз отбасымды салдым.Әр бала өзінің салған суреті бойынша айтып береді. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім.
Күні: 19.09.13 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Сурет салу.
Тақырыбы: Жыл мезгілдері. «Алтын күз» Мақсаты: Сурет салу арқылы балаларға күзгі табиғат ерекшелігін,жаз бен күзді салыстыра сұрап әңгімелесу. Күз айларын дұрыс айтуға үйрету.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім. Күні: 03.10.13 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Жапсыру Тақырыбы: Біздің бақшамыз. «Жемістер мен көкінітер»
Мақсаты: Жапсыру арқылы жыл мезгілі туралы білім – дағдыларын тереңдету. Сөз дыбыстарын қайталау, дұрыс айтуын байқылау.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім.
Күні: 17.10.13 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Мүсіндеу.
Тақырыбы: Жануарлар әлемі. «Жабайы аңдар»
Мақсаты: Мүсіндеу арқылы жабайы жануарлары туралы түсініктерін кеңейте отырып, қазақ тілінде сөйлемді дұрыс құрастыру,әңгімелеу дағдыларын жетілдіру.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Менің отбасым»
«Менің отбасым»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім.
Күні: 5.09.18 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Сурет салу.
Тақырыбы: «Менің отбасым»
Мақсаты: Сурет салу арқылы туыстық қарым- қатынасты білдіретін сөздерді меңгерту.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
Сәлемдесу.Сәлеметсіңдер,балалар. Қазақ тілінде меңгертілген сөздерді қосып сөйлем құрату. Балалар қазір біз сендермен ойын ойнаймыз: Мен сендерге қима қағаздарды үлестіремін. Ал, сендер «Кімде не бар?, кім не істеді? Қандай?, қайда?, кімнің?» деген сұрақтарға кімде қандай сурет бар жауап бересіңдер. Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып сыбдырды. Ойлы қырлы жерлерден, Ытқып-ытқып секірді. -Туыс дегеніміз не? -Оларға кімдер жатады? -Мамаңнің, әкеңнің әке-шешесі сендерге кім болады? Апа, аға, іні, қарындас дегеніміз кім? Осы отбасы бойынша сурет саламыз. Алдарыңдағы ақ қағазға өз отбастарыңдағы кісілерді салып көрсетеміз. «Отбасы» сюжеттік рөлдік ойын. |
Балалар тәрбиешімен бірге амандасады. Балаларға суреттері бар қима қағаздар үйлестіріледі. Мынау доп. Мынау конструктор. Доппен ойнау,қуыршақпен ойнау,дәрігер ойынын ойнау. Балалар қимыл-қозғалыстарды жасайды. Отбасындағы адамдар. Әже,ата,әке,шеше,аға,іні,қарындас,әпке. Ата, әже. Олар біздің отбасымыз.Үйдің адамдары, туысымыз. Сурет салуға дайындалады. Ойынды ойнайды. |
|
3. |
Суретті салып болсаңдар,суретте кімді салғандарың айтып баяндап беріңдер. Неліктен оны салдыңдар? |
Мен өз отбасымды салдым.Әр бала өзінің салған суреті бойынша айтып береді. |
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім.
Күні: 19.09.13 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Сурет салу.
Тақырыбы: Жыл мезгілдері. «Алтын күз» Мақсаты: Сурет салу арқылы балаларға күзгі табиғат ерекшелігін,жаз бен күзді салыстыра сұрап әңгімелесу. Күз айларын дұрыс айтуға үйрету.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім. Күні: 03.10.13 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Жапсыру Тақырыбы: Біздің бақшамыз. «Жемістер мен көкінітер»
Мақсаты: Жапсыру арқылы жыл мезгілі туралы білім – дағдыларын тереңдету. Сөз дыбыстарын қайталау, дұрыс айтуын байқылау.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Вариативтік бөлім.
Күні: 17.10.13 ж.
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Кіші сала: Қазақ тілі. Мүсіндеу.
Тақырыбы: Жануарлар әлемі. «Жабайы аңдар»
Мақсаты: Мүсіндеу арқылы жабайы жануарлары туралы түсініктерін кеңейте отырып, қазақ тілінде сөйлемді дұрыс құрастыру,әңгімелеу дағдыларын жетілдіру.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті |
|
1. |
Таңғы шеңбер. |
Балалар шеңберге тұрады. |
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Күтілетін нәтиже:
Ұғынады: ойыншықтардың аттарын айта білу.
Түсінеді: диалог түрінде сөйлей білуге,сұрақтарға жауап беру.
Қолданады: өз ойыншықтарын сипаттай білуге.
шағым қалдыра аласыз













