Менің отбасым әдістемесінің қорытынды анықтамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің отбасым әдістемесінің қорытынды анықтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің_отбасым_әдістемесінің_қорытынды_анықтамасы_2023 (1)
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Менің отбасым» диагностикалық әдісінің қорытынды анықтамасы


Қолданылған әдістеме: «Менің отбасым» суретті тесті

Зерттеу жұмысының мақсаты: баланың ішіне тереңірек кіріп және ол қалай тұрады, оны не мазалайды, ол нені армандайды, қоршаған әлемді, отбасын қабылдауы қалай екенін түсіну
Өткізілген уақыты: 09.11.2023

Сынып: 4 а

Оқушы саны: сыныпта жалпы 18 оқушы (......үйден оқиды, .....сабақта жоқ). 15 оқушы «Менің отбасым» суретті тесті қолданылды.

Сурет салған баланың көңіл-күйін бақылаймын: оның қандай күлкісі бар, ол оны үнсіз жасайды немесе үнемі бірдеңе айтады, ашулы немесе күлімсірейді.

Құрал- жабдықтар: А4 қағаз, қарандаш, өшіргіш қажет болады. Сурет салу барысында қалам, фломастер, маркерді қолдануға болмайды.


Р/с

Зерттелушінің аты- жөні

Зерттеу нәтижесі

1


Бала тек өзін салады, барлық қалғандарды салуға «ұмытып», бұл оның өзі -өзін отбасы мүшесі екенін сезбейтінін айтады. Баланы отбасында шеттейді, сәтсіздік пен эмоциялық проблемалар оны басады.

2


Оқушы суретте отбасы мүшелерін тығыз бейнелеген. Үйдің іші берекелі әрі тату.Отбасының тірегі әкесі екені көрініп тұр

3


Бала отбасында аяғына дейін алмаған, сезімдердегі вакуумды толтыруға тырысады.Бала ата- анасын салмаған. Алақанның ішін сызықтармен толтырған, ол баланың біреуге керек және қажет екендігін ансауын маңыздайды, демек, ата-аналар сүйіспеншілікте, мейірімділікте, еркелікте мұқтажын қанағаттандырмайды.

4


Өзін бірінші қылып салған, ол өзін үйде керек және қажетті екендігін сезінеді.Отбасы бақытты және тату. Балалар бір-бірін өте жақсы көреді. Әкені көшбасшы ретінде қабылдайды. Себебі, әкені бірінші орынға бейнелеген.

5


Оқушы ата- анансының, отбасы мүшелерінің бет- әлпетін, дене мүшелерін анық салған, бұл ата- анасына деген махаббатын, олардың оқушы үшін маңыздылығын білдіреді. Оқушы суретте отбасы мүшелерін тығыз бейнелеген. Үйдің іші берекелі әрі тату

6


Оқушы ата- анасының, отбасы мүшелерінің бет- әлпетін, дене мүшелерін анық салған, бұл ата- анасына деген махаббатын, олардың оқушы үшін маңыздылығын білдіреді. Өзін бірінші қылып салған, ол өзін үйде керек және қажетті екендігін сезінеді

7


Отбасы бақытты және тату. Балалар бір-бірін өте жақсы көреді. Жүздеріндегі күлімсіреу барлық отбасы мүшелерінің бір-бірін жақсы көретінін және қуанатынын көрсетеді.

8


Оқушы суретте отбасы мүшелерін тығыз бейнелеген. Үйдің іші берекелі әрі тату.Отбасының тірегі әкесі екені көрініп тұр

9


Егер ауыз жоқ және ол өте кішкентай, өмірдегі кейіпкер өз сезімдерін жасырады. Отбасы мүшелерін шектеулі кеңістікке орналастыру ниетімен шартталған (шардың үстіне), ол баланың отбасын біріктіру, біріктіру әрекеті туралы айтуы мүмкін (осы мақсатта бала сыртқы жағдайларға жүгінеді, өйткені ол мұндай әрекеттің нәтижесіздігін сезінеді).

10


Суреттегі Күн – қорғау және жылылықтың символы. Бала отбасында өзін қауіпсіз сезінеді.Отбасында жылулық, махаббат бар.

11


Оқушы суретте отбасы мүшелерін тығыз бейнелеген. Үйдің іші берекелі әрі тату.Отбасының тірегі әкесі екені көрініп тұр

12


Отбасында қарым-қатынас проблемалары бар. Суретте автордың өзі жоқ.« Мені мұнда байқамайды», «Мен өзімді, шеттетілген болып сезінемін», «Маған отбасында өз орнымды табу қиын» сынды оқушыда ой бар.

13


Оқушы ата- анасының, отбасы мүшелерінің бет- әлпетін, дене мүшелерін анық салған, бұл ата- анасына деген махаббатын, олардың оқушы үшін маңыздылығын білдіреді. Өзін бірінші қылып салған, ол өзін үйде керек және қажетті екендігін сезінеді.

14


Оқушы өзін ортаға салған.Бұл оқушының өзін ата- анасы қатты жақсы көретінін көрсетеді.

15


Оқушы өзін ортаға салған.Бұл оқушының өзін ата- анасы қатты жақсы көретінін көрсетеді. Бала өзінің, отбасы мүшелерінің бет- әлпетін анық бейнелеген, бұл ата- анасына деген махаббатын, олардың оқушы үшін маңыздылығын білдіреді



Балалардың салған суреті арқылы бүкіл отбасының психологиясы анықталады. Оқушылардың көпшілігінің 86 % (13 оқушының) бақытты отбасында бақытты балалық шақты сезініп өсіп жатқаны анықталды.

Ұсыныс:...........– осы оқушыларға «Мен қалайтын жанұя» тақырыбына сурет салғызу ұсынылады. Сол суреттер арқылы отбасының әрбір мүшесінің бақытты болуына не жетіспейтіндігін анықтаймын.





Педагог- психолог ........



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2025
253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі