Пән: қазақ тіліМенің отбасым және достарым бөліміКүні:11.10.2018жСынып: 2 «А» | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Акмолдина Галия Казтаевна
Қатысқандар саны:24оқушы Қатыспағандар: 0 |
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз б мен п |
Дауыссыз б мен п |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік мақсат | Дыбыстарды, сөздерді, орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту Сұхбат |
Құндылықтарды дарыту | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиеттік оқу, қазақ тілі,көркем еңбек. |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта | Ресурстар |
Бастапқы білім
| Сөз соңында б дыбысы айтылғанмен п жазылатынын, п дыбысынан дауысты дыбыс келсе ол ұяң б айналатынын жаза алады. |
|
| Сабақ барысы |
|
Сабақтың жоспаланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс- әрекеттер |
|
Сабақтың басы |
Топқа бөлу2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Балалар көңіл күйлерің қандай?- Керемет! (Қолдарын көтереді)- Сабаққа дайындықтарың қалай?-Тамаша!(Алақандарын шапалақтайды)-Ынталарыңыз қалай?-Ғажап!(Бас бармағын көтереді)Ендеше сабағығымызды бастаймыз!
Жаңа сабаққа дайындық кезеңіБалалар, қазір біз үй тапсырмасын тексеру үшін ертегі тыңдап көрейік.Ерте заманда әріптер барлығы өмір сүріпті. Олар барлығы бір түсті болыпты.Тату-тәтті өмір сүріпті.Бір күні қатты дауыл тұрыпты.Желдің қатты соққаны соншалық әріптердің барлығы жан-жаққа шашырап ұшыпты.Бірнеше дыбыстар күнге қонып күйіп кетіпті.Бұлар қандай дыбыстар?-Дауысты дыбыстар.
Ал енді бір дыбыстар бұлтқа қонып үнді болып қалыпты. Енді біреулері ағашқа қонып ұяң болып қалыпты.Ал кейбіреулері ағаштың діңіне қонып қатаң болыпты. Олар күні бойы жылап, қайғырыпты.Бұларды төбелерінен көріп тұрған дауысты дыбыстар бір шешімге келіп бұларды біріктіру керек депті.Сөйтіп олар сендерге хат жіберіпті.ХАТЕгер балалар ол дыбыстарды аттарымен атап шақырса, олар мекеніне оралады екен.Көмектесеміз бе.? КӨМЕКТЕСЕМІЗІ Топ. Үнді дауыссыздар л,м,н,ң,р,й,(у)ІІ топ. Ұяң дауыссыздар: б,в,г,ғ,д,ж,зІІІ топ.Қатаң дауыссыз:к,қ,п,с,т,ф,х,һ,ц,ч,ш,щІҮ топ.Балалар оларды біріктірдік,енді оларды қалай атаймыз... | 1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»4-топ «Жасыл кәмпиттер»
Кеспе әріптер
Дауыссыздыбыстар |
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутБүгінгі сабағымыздың мақсаты- дауыссыз б мен п-ның айтылуы мен дұрыс жазылуының ережесін тапсырмалар орындай отырып меңгеру.Дәптермен жұмыс.Ел құрметтеп бағалар,Досың бар ол тазалықКел дәптерге балаларТап-таза етіп жазалық! Он бірінші қазан Көркем жазу минутыСуреттегі заттардың атын жазуҚолғап,доп,кітап, (Сөз соңында б естілгенмен,п әрпі жазылады)қолғабы,добы, кітабы (п дыбысыа аяқталған сөздерден кейін дауысты дыбыс келсе, п дыбысы б-ға айналады.
Планшетке әр топ сөздер жазу штаб, клуб, арабДыбыстық талдау.Осы сөздерге бір сөйлем құрап жазу. Мәнерлеп оқы. 20-жаттығуҚолдану 8 минут «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Сен кітапханаға барғанды ұнатасың ба?Қандай кітап оқығанды ұнатасың? Менімен сұхбаттасқаныңызға рахмет.
Мәтін не туралы?Кітапханадан алған кітабыңды қалай ұстайсың?
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі
микрофон |
Сергіту сәті 2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би б | «Қыдырып қайтайық!» биі
|
Аяқталуы 20 минут | Сабақты бекіту
21-жаттығу
І ТОП Сәйкестендіріп белгілеІІ топ Сематикалық картаІІІ топ Сөз құрауІУ топ Тірек сөздерден сөйлем құрау
Сөздік диктант. Мектеп,доп,клуб,кітабы,штаб,тәртіп, талап.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? | Жауап беріңіз. |
|
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
Бағалау
5 минут
1
Кері байланыс3 минут | | Кері байланыс кемесі |
Үйге тапсырма: 28-ж, 17-бетте. |