Менің отбасым және достарым. Ілік септігіндегі зат есімдерді қолдану.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің отбасым және достарым. Ілік септігіндегі зат есімдерді қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзінің тәжірбиемнен бөлісу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу – ағарту министрінің

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Д.Қонаев атындағы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым және достарым.Ілік септігіндегі зат есімдерді қолдану.

Күні: 05.02.2024ж.

Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда):Чогамбаева А.К.

Сынып: 1 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым және достарым. Ілік септігіндегі зат есімдерді қолдану

Сабақтың мақсаты : Сөйлеу қызметінің психологиялық негізін дамыту;

  • Фонематикалық және буындық талдау мен жинақтау дағдыларын дамыту;

  • «Менің отбасым және достарым» лексикалық тақырыбы бойынша сөздік қорын молайту;

  • Ілік септігіндегі зат есімдерді құрай алу дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Логопедтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезең

  • Сәлеметсің бе?

  • Бүгінгі көңіл-күйін қалай? Демалысың қалай өтті?

  • Көңіл-күйіміз жақсы болса назарынды сабаққа аударайық

1-тапсырма

Көріп қабылдауы мен көріп есте сақтауын дамытуға арналған тапсырма

- Сәлеметсіз бе, мұғалім!

- Көңіл күйіміз жақсы

- Өте тамаша

Назарын сабаққа аудар.




Сабақтың басы

Әр қатардағы геометриялық фигураларды қарап, есте сақтап алыңдар. Оларды аяқтап, тиісті түске боя.

2-тапсырма

Кеңістіктік бағдарлауын дамыту. «Құстар» жаттығуы

Оң жаққа ұшып бара жатқан құстарды қызыл қарындашпен,солға ұшқандарын – көкпен, төбеге ұшқандарын –сарымен,төменге ұшқандарын жасылмен, оң жақ жоғарыға ұшқандарын қоңырмен,сол жақ төменге ұшқандарын күлгінмен боя.

3-тапсырма

Жалпы және ұсақ моториканы дамыту

«Кинезиотерапиялық» жаттығу

Жаттығуларды суреттегідей қалыпта орындайды логопед қол шапалақтағанда, келесі түрдегі жаттығуға ауысады

Қол жаттығулары:

4-тапсырма

Естіп қабылдауын, есту зейінін дамыту

«Қай жақта?» ойыны

Шарты: балалар көздерін жұмады, логопед қолындағы сылдырмақты бөлменің әр жерінен сылдырлатады. Балалар қай жақтан сылдырлағанын қолдарымен көрсетеді.

5-тапсырма

Артикуляциялық моториканы дамыту

6-тапсырма

Тілдік тыныс алу мен дауысты дамыту

«Дыбысты сөз» ойыны

Логопед сигнал бергенде терең дем алып. Дем шығарғанда логопед көрсеткен дауысты дыбысы айтады. Кім ұзақ айтса сол жеңімпаз болады.

Жаңа тақырыпты жариялау

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Менің отбасым және достарым. Ілік септігіндегі зат есімдерді қолдану» деп аталады.

Сол жақтағы геометриялық фигураларды қарап есінде сақтап алады. Бетін жауып әр қатардан сол фигуралардың аяқталмаған суреттерін аяқтап, тиісті түске бояйды.


Құстарды ұшу бағытына қарай (Оң жаққа ұшып бара жатқан құстарды қызыл қарындашпен, солға ұшқандарын – көкпен, төбеге ұшқандарын –сарымен, төменге ұшқандарын жасылмен, оң жақ жоғарыға ұшқандарын қоңырмен, сол жақ төменге ұшқандарын күлгінмен )бояйды.

Суретке қарап жаттығуларды орындайды, логопед қол шапалақтағанда келесі қалыпқа ауысады.




Саусақ жаттығуларын суреттегі шарты бойынша орындайды.






Сылдырмақтың қайдан сылдырлағанын көздерін жұму арқылы табады.

Артикуляциялық жаттығуларды айнаға қарап орындайды.Ойын шартына сәйкес тапсырманы орындайды.



Сабақтың ортасы


7-тапсырма

Фонематикалық есту қабілетін дамытуға арналған тапсырма

«Дыбысты ұстап ал» ойыны. Балалар мен сендерге қазір дыбыстар қатарын айтамын, сендер, Дауысты дауысты дыбыстарды естігенде қол шапалақтайды

А П Р Д О Ұ Қ Л Т И Д С О Ө Б Ю Ж З Ы В К Н Р О У Ы С О О И Т П А Ү Ұ О Ж Х О Л

8-тапсырма

Буындық құрылым бойынша жұмыс, буындарды дыбыстық талдау

Берілген суреттерді атаңдар. Буынға бөліңдер, сөздегі буын санын айтыңдар, әр буынға дыбыстық талдау жасаңдар.

Сөздермен жұмыс. «Менің отбасым және достарым. Ілік септігіндегі зат есімдерді қолдану»

Балалар суретке назар аударайықшы. Бірінші суретте кімдерді көріп тұрсыңдар?

Дұрыс айтасыңдар бірінші суретте – әке, ана, ата, әже, ағасы және қарындасы бейнеленген. Бір сөзбен біз бұны – отбасы мүшелері деп атаймыз.

Екінші суретте кімдерді көріп тұрсыңдар?

Дұрыс айтасыңдар – достар бейнеленген. Біздің өмірімізде отбасымыз бен достарымыздың орны ерекше екен. Себебі олар әрқашан қасымыздан табылатын, біз үшін қымбат жандар.

Енді балалар қазақ тілінде 7 септік бар. Олар: атау септік, ілік септік, барыс септік, табыс септік, жатыс септік, шығыс септік, көмектес септік. Әр септіктің өзінің сүрақтары болады.Ілік септігінде кімнің? ненің? сұрағы қойылады. –ның,-нің,дың,-дің,-тың,-тің жалғаулары жалғанады.

9-тапсырма

Суреттерге –ның,- нің жалғауын жалғап,суреті сөйлемдерді оқыңдар

Менің - ...... үйі Абай ауылында.

Арманның сыныптас -..... үлкен ойыншығы бар екен.

Айшаның -..... жұмыс орны мектепте.

Менің - ..... -..... түсі ақ.

Менің нағашы -..... жасы сексенде.

Сөйлемдерді оқыңдар, ілік септігінде тұрған зат есімдердің астын ирек сызықпен сызып шығыңдар. Осы сөйлемдердің графикалық сызбасын сызыңдар.

Дыбыстар қатарынан дауысты дыбыстарды естігенде қол шапалақтайды.








Бұл – БАНАН. БА - НАН. 2 буыннан тұрады. БА буынында 1 дауысты 1 дауыссыз дыбыс, НАН буынында 1 дауысты, екі дауыссыз дыбыс бар (Осылайша барлық суреттерді атап, талдап шығады.)



Мұқият тыңдап, қайталап отырады.
















Менің атамның үйі Абай ауылында.

Арманның сыныптас досының үлкен ойыншығы бар екен.

Айшаның анасының жұмыс орны мектепте.

Менің әкемнің машинасының түсі ақ.

Менің нағашы әжемнің жасы сексенде.







Суреттерді атап, оларға ілік септік жалғауларын жалғап айтады.






Сабақтың соңы

-Ия, ұнады.

Стикерлерді бағдаршамға жапсыраcын.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.05.2025
112
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі