Материалдар / «Менің отбасым және достарым» Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Менің отбасым және достарым» Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып мұғалімдеріне. Оқушыларға Дд дыбысы мен әрпін өткізуде өз септігін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
306
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 1

Мектеп: Чистопол орта мектебі


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Менің отбасым және достарым»

Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,

дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Д дыбысы мен әрпі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Дос болайық бәріміз,
  Жарасып тұр әніміз.
  Тыныштықты сақтаймыз,
  Атсын күліп таңымыз!

- Балалар, біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш


Шаттық шебері




Сабақтың ортасы

8 минут



«Білім минуты».

   А   Қ  Ш  У  Ы Н  әріптерден сөздер құрау

   «Ой қозғау»

  - Балалар дыбыс дегеніміз не?
  - Әріп дегеніміз не?
  - Дыбыстар нешеге бөлінеді?
  - Дауысты дыбыс дегеніміз не?
  - Дауысты дыбысты қандай текшемен бояймыз?
  - Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?
  - Дауыссыз дыбысты қандай текшемен бояймыз?

Сөзжұмбақты шешейік.

-Жел толтырылған, резеңке, ойыншық (доп)

-Күй ойнайтын аспап. (домбыра)

-Оқу құралының бірі, жазу жазамыз. (дәптер)

Жазық жер, алаңқай. (дала)


Қосымша жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

«Шапалақта» ойыны
Мұғалім онға дейін санайтынын айтады, ал балалар «он» дегенді естігенде шапалақтау қажет. Мұғалім 1-2 рет дұрыс санап, сосын шатастырып санайды, ба-р тек қане «он» сөзіне шапалақтау қажет. Қателескен б-р ойыннан шығады.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

8 минут

Аяқталуы

16 минут

«БАСПАЛДАҚ» ойыны

Д --

Д - --

Д- - - - -

Д - - - - - -

Ребус шешу


Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия


Бас бармақтар

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!