Күні:Сынып: 1 | Мектеп: Чистопол орта мектебі
|
| Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | «Менің отбасым және достарым»Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Д дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Дос болайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз!- Балалар, біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| «Білім минуты». А Қ Ш У Ы Н әріптерден сөздер құрау «Ой қозғау» - Балалар дыбыс дегеніміз не? - Әріп дегеніміз не? - Дыбыстар нешеге бөлінеді? - Дауысты дыбыс дегеніміз не? - Дауысты дыбысты қандай текшемен бояймыз? - Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? - Дауыссыз дыбысты қандай текшемен бояймыз?Сөзжұмбақты шешейік.-Жел толтырылған, резеңке, ойыншық (доп)-Күй ойнайтын аспап. (домбыра)-Оқу құралының бірі, жазу жазамыз. (дәптер)– Жазық жер, алаңқай. (дала) |
Қосымша жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | «Шапалақта» ойыныМұғалім онға дейін санайтынын айтады, ал балалар «он» дегенді естігенде шапалақтау қажет. Мұғалім 1-2 рет дұрыс санап, сосын шатастырып санайды, ба-р тек қане «он» сөзіне шапалақтау қажет. Қателескен б-р ойыннан шығады. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минутАяқталуы16 минут | «БАСПАЛДАҚ» ойыныД --Д - --Д- - - - -Д - - - - - -Ребус шешу |
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия |
Бас бармақтар |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |