«Менің отбасым және достарым» Сауат ашу 1сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Менің отбасым және достарым» Сауат ашу 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық ұстаздар қауымына көмегі тиер деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Сауат ашу


Мектеп: «Романов негізгі мектебі»

Күні :

Мұғалімнің аты-жөні: Бекмухамбетова Әсел Айдарқызы

Ортақ тақырып

«Менің отбасым және достарым» Менің сыныптас достарым.

Бөлім

«Менің отбасым және достарым»

Бөлімше

Менің сыныптас достарым.

Сабақ тақырыбы

Ы дыбысы мен әрпі

Оқу мақсаты

1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

Сабақ мақсаттары

Ы дыбысы туралы түсініктерін кеңейтіп, буынан сөз, сөзден сөйлем құрайды, сурет бойынша әңгіме құрастырады.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушы:

«Ы» дыбысы дауысты дыбыс екендігін біледі, сөз құрастырады. Сөздерді буынға бөліп , буын санын анықтай алады.


Оқушылардың көпшілігі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.


Оқушылардың кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады, сурет бойынша шағын әңгіме құрастырады.

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау, бағалау.

Бағалау критерийлері

Дыбыстарды дұрыс айталады, жуан дауысты дыбыс екенін ажырата алады сөздерді буынға бөле алады, сурет бойынша шағын әңгіме құрайды.

Тілдік мақсат

ыдыс –посуда - dishes

Пәндік лексика және терминдер

Ыдыс, ыдыстар

Талқылауға берілген сұрақтар:

Кандай дыбысты үйрендік? Қай буындарда кездеседі?

Құндылықтар

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану , математика сабағы

АКТ- мен байланыс

Аудиожазба, элкторндық оқулық, слайдтар

Бұған дейін меңгерілген білім

Д- дыбысы мен әрпі туралы біледі, айта алады

Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған тапсырмалар

Дереккөздер

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут



Білу













Миға шабуыл

Топқа бөлу:

1-топ Лл (лақ,лала,лаула, лашын)

2-топ Тт (тас,тау,тарақ,табақ)

3-топ Оо (ою,ойыншық, орамыл,орындық)

4-топ Шш (шаш,шана,шар,шаңырақ) Қызығушылықты ояту: (Ұжымдық)

Шырылдайды қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз,

Партамызға отырып,

Өзара көз тастаймыз.

Табыс тілеп көзбенен,

Сабаққа зейін қойдым мен

- «Әріптер әлеміне саяхатқа» шығып өткенді еске түсірейік. Топқа бөлінген кезде әр қайсың бір сөзден алдыңда, сол әріп туралы айтып өтейік.

Дыбыс дегеніміз не?

-Әріп дегенім не?

/Әр топтың жауабын шапалақ арқылы бағалау.

-Жарайсыңдар, енді мына жұмбаққа назар салыңдар:
Кесе, шыны, пияла
Оларсыз шай құя ма?

Қасықсыз тамақ жемейміз, 
Бәрінің атын не дейміз? (Ыдыс)

Ы- қандай дыбыс?

Қай буында тұр?

-Олай болса, біз сендермен кеше танысқан «Ыы дыбысы мен әрпі» туралы білімімізді одан әрі жетілдіреміз.

Психологиялық ахуал

1-слайд
















«Жұмбақтар»

жинағы



Сабақтың ортасы

15 минут



Түсіну


Бірлескен оқу

















Қолдану


































Сергіту сәті

2 минут

Оқулықпен жұмыс (58 бет)

1 тапсырма (тыңдалым, оқылым) Ж.ж

Енді, мәтінді назар салып тыңдайық.

Сұрақтарға жауап алу.
-Мәтін не туралы?

-Ыдыстар бізге не үшін керек?

-Ыдыстарды қалай ұстау қажет?

-Мәтінде аталған ыдыстарды атайықшы. /Кесе, шәйнек, табақ, қасық, шанышқы.Әр сөзді буынға бөлу ы дыбысының орнын анықтау. Буын санын айту, «қасық, шанышқы» сөздеріне ауызша дыбыстық талдау жасау.


Бағалау критерийлері

- мәтінді мұқият тыңдап мазмұнын айтады

Дескриптор-

1.мәтінді мұқият тыңдаған оқушылар мазмұнын айтты

2.мұқият тыңдамағандар айтуға қиналды.


2 тапсырма. Жұптық жұмыс

«Адасқан буындар» буындардан сөз құрау

Денгейлік тапсырма: 1.д- буындардан сөз құрайды, дыбыстық талдау жасайды, сөйлем құрайды.

2.д- буындардан сөз құрайды, сөйлем құрайды.

3.д- буындардан сөз құрайды.

Бағалау критерийлері

Буыннан өйлем құрап.сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Буыннан өйлем құрап.сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

1,Сөздерге дыбыстық талдау жасады, 2.дыбыстық талдау жасаудан қателесті

Бағалау: “Смайлик” арқылы


Орнымыздан тұрайық,
Белімізді жазайық.
Жоғары төмен қарайык,
Оңға, оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Бойымызға күш жинап,
Біз демалып алайық.


5-слайд

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Үнтаспа тыңдау.







Смайликтер














Талдау































Дәптермен жұмыс жасау.

бағалау

2 тапсырма. Топтық жұмыс

Сөйлем құрау

берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

оқушылар топта отырып, суретте не бейнеленгенін айтады,осы сөздердің барлығында кездесетін дыбысты атайды Бірлескен оқу, электронды оқу, сыни тұрғысынан ойлау әдіс тәсілдер жүзеге асады

Критерий
-Суретті атайды
-Суреттерде кездесетін дыбысты айтады

Дескриптор
-Бейнеленген суреттерді дұрыс атады
-Бірдей кездесетін әріпті айтты

Жұлдызша мен бағалау


1, 2, 3,

Біздің сынып тып-тыныш,

Қолға қалам аламыз,

Көркем етіп жазамыз.

Дәптермен жұмыс жасау.

Ыы

ыы

ыс /Ыс-түтіннің иісі./

ыдыс


Айтылым, жазылым

Оқулықпен жұмыс

7-слайд



Жұлдызша

Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут.

-Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың сол баланы белгіле, түсіндір...

Маған қызықты Сенімді емеспін





Түсінбедім


Рефлексия



Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері

орындалды ма?

Толық орындалмады. Өйткені, кейбір оқушылар берілген тапсырмаларды орындауға қиналды.


Бүгін оқушылар не үйренді?

Бүгін оқушылар Ы дыбысы мен әрпінен сөз, сөйлем құрастыруға үйренді


Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жақсы деңгейде өтті. Оқушылар саббаққа барлық ынтасымен беріліп қатысты


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сəйкес болды ма?)

Тапсырмалар жас ерекшіліктеріне сай болды. Жоспарланған саралау жақсы іске асты


Уақытты қалай пайдаландым?

Уақытты үнемді пайдаландым


Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім жəне

неге?

Сабақты жоспарлауды. Қысқа мерзімді жоспар құрмас бұрын орта мерзімді жоспарға сүйене отырып жаздым.

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырамын.

Оқушының жеке тұлға ретінде өзіне деген сенімділігінің күшеюіне ықпал етуді жоспарладым.

Өзімнің көшбасшылық қабілетімді көп іздену арқылы дамытамын.


Қосымша мәліметтер



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
1628
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі