Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

Күні :

Мектеп: №47 ЖОМ

Мұғалімнің аты – жөні:

Сынып: 1

Оқушы саны: 11


Қатысқандар: 11 Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Менің отбасым және достарым»


Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі



Сабақтың оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

1.2.9.1. әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

Сабақтың

мақсаты

Барлық оқушылар:  Мдыбысы және әріпін таниды

Көпшілігі: М дыбысы мен әріпін ажырата алады, аталған әріпті дыбыспен сәйкестіндіре алады.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. М дыбысына қатысты мысалдар келтіріп, сөйлемдер құрай біледі.

Бағалаукритерийі

- Әріпті таниды, ажыратады.

- М әріпін келген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

- М дыбысына айналадағы заттардан мысал келтіреді, сөйлемдер құрайды.

Сабақтың жоспарлан-ғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут






















Ұйымдастыру кезеңі

«Шеңбер» әдісі.

Топқа бірігу (Жемістер арқылы топқа біріктіру )

-Балалар, қазір мына жемістердің (Алма, алмұрт) ішінен қалаған жемістеріңді таңдап алыңдар. Сол жемістер арқылы топқа бөлінеміз.

Сол жемістердің аттарын қалай аталатынын 3 тілде айтады «Полиглот әдісі»

Алма- яблоко-apple

Алмұрт- груша-pear

(МК) Откен сабақтарды пысықтау . «Кім жылдам?» әдісі. Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Дыбыс дегеніміз не?

  • Әріп дегеніміз не?

  • Буын дегеніміз не?

  • Дыбыстар нешеге бөлінеді?

  • Дауысты дыбыс дегеніміз не?


Бағалау: Өзін-өзі бағалау «Саусақ» әдісі



Шаттық шеңбері

АКТ





















Суреттер, АКТ














Сабақтың ортасы

10мин

































5мин































7мин















































Сергіту сәті

3мин







5мин


1-тапсырма:

 (МК, Ұ).Мұғалім оқушыларға суретті көрсетіп, суретте не көріп тұрсыңдар деп сұрайды.

- Оларды бір сөзбен қалай атаймыз.- «Отбасы»

Дұрыс айтасыңдар.- Бүгінгі біздің тақырыбымыз өз отбасымыз туралы болмақ.

1-тапсырма: Отбасы мүшелерін атау.

2-тапсырма: Отбасы мүшелерінің аттарын жазу

3-тапсырма: "Менің отбасым" тұралы сөйлем айту.

Дескриптор:

- Отбасы мүшелерін атайды

- Отбасы мүшелерінің аттарын жазады

-"Менің отбасым" тұралы сөйлем айтады.

Бағалау:"Бағдаршам"

2-тапсырма:- Қане, балалар мен сендерге бір жұмбақ жасырамын, шешуін табасыңдарма?

(Ж) Дидактикалық ойын .“Ойлан ,тап!” әдісі


Жұмбақ

1.Мысықта бар,

Тышқанда жоқ.

Маймылда бар,

Үкіде жоқ.(М)


2..Мұртын сипап тілімен
Бетін сусыз жуады
Тышқанды аңдып түнімен
Көзі оттай жанады.(МЫСЫҚ)


Жұмбақтың шешуіндегі сөздерді буынға бөліп айтайықшы.

Мы – сық, сөз басында М м дыбысы естіліп тұр. 

Балалар бүгінгі тақырып М дыбысы және әріпі.

Бәріміз бірге «М» деп хормен және жеке-жеке айтайық.  «М»дыбысын айтқан кезімізде ерін бір-біріне қатты тиеді.Тіл дауыс қуысында еркін жатады. «М» дыбысы кішкене тілге төмен түсіп, демнің мұрын арқылы шығуынан жасалады. «М» дыбысын ауада жазып көрсетейікші. «М» әрпінің баспа және жазба түрімен таныстырамын.


Ертегілер еліне саяхат. «Мақта қыз бен мысық»


3-тапсырма.

Сиырдың тапсырмасы: Дәптермен жұмыс.

«Қадам бас» әдісі. М әрпін жаз

1 .Ауада

2.Магнит тақтада

3.Әліппе – дәптеріңе

.

Бағалау: Жұлдызша арқылы бағалау


4-тапсырма:

Ағаштың тапсырмасы: Дидактикалық ойын:

Сөз ойла, тез ойла” әдісі

Шарты: “М”дыбысынан келген суреттерді жапыстырады, дыбыстық талдау жасайды.

Ма та ма рал

Ма са мал

А ман мол

Ар ман Ма рат

Бағалау: « Шапалақ»

5-тапсырма:

Т) Қыздардың тапсырмасы: Дидактикалық ойын:

«Суреттер сөйлейді» әдісі.

Ойлы болсаң ойнап көр,

Сөзден сөйлем құрап біл.


М--- Май

-------- Мақтақыз


Топтық бағалау

4-тапсырма.


Дүкеншінің тапсырмасы: 

«Балық пен балықшы» әдісі.

(Ж)5-тапсырма:

Тауықтың тапсырмасы:


«Өз ұяшығына орналастыр: Киндер тосынсый» талдау әдісі.

Оқушылар қағазда жазулы тұрған әріптерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажыратып, тиісті ұяшығына орналастырады.


Балалар біз осы уақытқа дейін неше әріп үйрендік? (11)

-Сол дыбыстарды атаймыз. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды айтамыз және жазамыз.

-А,н,л,р,о,т,у,ш,с,д,ы.


Бағалау: Өзара бағалау


6-тапсырма. Ал енді балалар тышқанмен ойнауға аз уақыт қалды.

  • (Ж) «Әріптерді біріктір» әдісі “ М” әріпінен келетін сөздер жаз.


Дескриптор:

1. “ М” әріпінен келетін сөздерді жазады.

Бағалау: «От шашу» әдісі

Отбасы туралы суреттер, маркер.

http://erketai.kz/ana-jane-bala/analar-alemi/bala-bauir-etim/ - ана және бала



















АКТ























































































































Сабақтың соңы

5мин

Қорытынды:

  • Бүгін қандай әріппен таныстық?

  • М дыбысы қандай дыбыс?

  • М дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

  • Мысал келтір

  • Қандай ертегіге саяхат жасадық?

  • Мадақтау


Кері байланыс.

«


Кім қай көлікте?»



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.04.2025
171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі