Материалдар / Менің отбасым. М м дыбысы мен әрпі

Менің отбасым. М м дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді-ру. 1.2.1.1 Сөз /сөйлем сызбасын оқу 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастан жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
404
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Оқу ісі жөніндегі орынбасары:А.Берсүгірова

Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым

т. М м дыбысы мен әрпі

Мектеп: №79 негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты:П.Нұртаева

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:-


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді-ру.

1.2.1.1 Сөз /сөйлем сызбасын оқу

1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату

1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастан жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою

Бағалау критерийлері

1. М дыбысы мен әрпін таниды, оны атайды, анықтайды.

2. Сұрақтарға жауап береді , көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып айтады, сөздерді талдайды.

3. Қарама-қарсы , мәндес, көп мағыналы сөздерді ажыратады

4. Бас әріптер мен кіші әріптреді бір-бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады

Дескрипторлар

1.Әріпті таниды, атайды, анықтайды.

2. Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды ажыратады ,анықтайды

3. М дыбысы бар сөздерді айтады.

  1. Сұрақтарға жауап береді

  2. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды, талдайды.

  3. Сөйлем құрастырады

  1. Қарама-қарсы сөдерді анықтай біледі

  2. Мәндес сөздерді табады

  3. Көп мағыналы сөдерді ажыратады

1. Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.

2. Сауатты жазады.

3. Тиісті тыныс белгісін қояды

Тілдік мақсат

2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.

1.2 Оқу түрлерін қолдану.

2.4 Мәтіндегі сөздердің мағынасын түсіну

3.11 Пунктуациялық нормаларды сақтау.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Мысық – кот- kat

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: қазақ тілі

Талқылауға арналған сұрақтар:

М дыбысы қандай дыбыс?

М дыбысы сөздің қай жерінді кездеседі?

М дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесің?

Мысық қандай жануар ?

Адамға тигізер пайдасы ?

Сенің отбасың қандай ?

Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша


Алдынғы оқу:

Менің достарым. Ы ы дыбысы мен әрпі

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Мұғаліммен оқушы іс-әрекеті

ресурстар


Басы



Психологиялық ахуал

Қол алысып , кәне біз

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге

Тез тұрыңдар шеңберге,

Қандай жақсы бір тұру ,

Достарменен бір жүру

Қандай жақсы дос болу.

Топқа бөлу

Дауысты , дауыссыз дыбыстар

Көңіл күйді анықтау

Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл –күйіміз қалай? Алдарыңдағы смайликтер арқылы көңіл күйлеріңді білейін.___________________________________________

Алдыңғы оқу.

  1. топ. Ыдыс сөзіне сөйлем құрастыр.

2-топ Ыдырыс сөзін талда

Кері байланыс: Серпілген сауал

Бағалау : Бір бірін бағалау

«Бармақ әдісі »

Жылулық шеңбері

Ортасы




1. Айтылым

Сабақтың мақсатын сурет бойынша ашу

Отбасы мүшелері:

Мейірхан- ата

Мәншүк –әже

Мейірбек –әке

Марал –ана

Мейіржан-аға

Мақпал- әпке

Марат- іні

Суретпен жұмыс. М дыбысымен таныстыру

Мысық, мата, алма, адам,

Сөздерге дыбыстық талдау жасап, орнын анықтау

 

  • Мысық сөзінде М дыбысы дауысты дыбыс па, әлде дауыссыз ба?

  • Сөздің қай жерінде орналасқан?

  • М дыбысы қалай айтылады?

  • М дыбысы сөздің соңында келе ме?

  • М дыбысы келетін сөздерді ата.

Дескриптор

1.Әріпті таниды, атайды, анықтайды. 2. Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды ажыратады ,анықтайды 3. М дыбысы бар сөздерді атайды.

Кері байланыс: Серпілген сауал

Бағалау: « Бағдаршам » әдісі

№ 2 Тыңдалым.

Диалог бойынша

Топтық жұмыс

-Әр топтан бір-бір жұпты оз отбсы туралы әңгімелету

-Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып сөйлемдер құрастырып айту.

-Сөздерге дыбыстық талдау жасау

Дескриптор

  1. Сұрақтарға жауап береді

  2. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды .

  3. Сөйлем құрастырады

Кері байланыс: Серпілген сауал

-Отбасыңда неше адам бар?

- Ең жақын адамың кім?

-Асылы кім?

-Отбасың қандай?

Бағалау:

Сергіту сәті («Көңілді кун» бейнеролик)

3 Тыңдалым . Айтылым

Елбасымыздың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»

Бағдарламасының «Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасы бойынша біздің өңіріміздің тумасы Ескен Елубай аталарыңмен танысамыз.

Қазақтың көрнекті ақыны Жамбыл облысында туып өскен . Негізінде баларға арнап жазады . Бүгін оқулықтан аталарыңның өлең жолымен танысамыз.

Ең үлкен ата,

Атын ата. Ескен Елубай

-Ең үлкен кім? Ата

-Атын не істе ? Ата

Ара –Жәндік

Ара – Еңбек құралы

Көп мағыналы сөздер. (омоним)

Ең үлкені- ата

Ең кішісі- Марат

Қарама-қарсы сөздер.(антоним)

Мақпал- Әдемі, сұлу, көркем.

. 

Мәндес сөздер (синоним)

Дескриптор

  1. Қарама-қарсы сөдерді анықтай біледі

  2. Мәндес сөздерді табады

  3. Көп мағыналы сөдерді ажыратады

Кері байланыс:

Бағалау:

  1. Дәптермен жұмыс.

Видеоролик корсету.

Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.

Дескриптор


1. Каллиграфиялық нормаларды сақтайды .

2.Сауатты жазады.

3. Тиісті тыныс белгісін қояды


Қалыптастырушы бағалау




Таныстырылым, оқулықпен жұмыс



















Суреттер

Соңы




Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ