Жас маманға ұсыным
«Менің отбасым» тақырыбында ортаңғы топпен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізу,бұл балалардың отбасына деген сүйіспеншілігін арттырып, отбасы мүшелерін тануға, оларды құрметтеуге тәрбиелеуге бағытталған.
Мақсаты:
- Балалардың отбасына деген сүйіспеншілігін ояту.
- Отбасы мүшелерінің атауларын ажыратуға үйрету.
- Сөйлеу, ойлау, есте сақтау дағдыларын дамыту.
Қолдануға болатын әдіс-тәсілдер:
- Суретпен жұмыс (отбасы мүшелерінің суреттері).
- Дидактикалық ойындар: «Кім қалай аталады?», «Отбасын құрастыр».
- Жұмбақтар, мақал-мәтелдер, тақпақтар енгізу.
- Сергіту сәті – қимылды жаттығу.
- Шығармашылық тапсырма – «Менің отбасым» суретін салу.
Күтілетін нәтиже:
- Балалар отбасы туралы түсінік алады.
- Сөздік қоры мен байланыстырып сөйлеу дағдысы дамиды.
- Эмоциялық жақындық, қамқорлық сезімі қалыптасады.
Ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізудің бір нұсқасы.
Балаларды отырғызып ыңғайлап алу.Әуен қосу: Бота Бейсенова. «Ақ дидарлы, анашым!» (үзінді тыңдату)
Тәрбиеші: Балалар әуен әдемі ме?Кім туралы айтып жатыр?
Балалардың жауабы.(ана туралы)
Тәрбиеші :Балалар, бүгін біз «Менің отбасым» деген тақырыпта әңгімелесеміз.Отбасы деген –бір үйде бірге өмір сүретін жақын туыс адамдар.Олар –Ата,әже,әке,ана,бала сен сонымен қатар апа-ағаларың болуы мүмкін немесе сендерден кішкентай бөпелерің болса,бәріңіз бір отбасысыздар!Ал,Ясмин айта қойшы сенің үйіңде кімдер тұрады?
Сөйтіп кезекпен екі-үш баладан сұрау немесе өзі айтқысы келіп сұранып отырған балалардан сұрау.Жетелеуші сұрақтар қоя отырып,балалармен әңгімелесу.
Сергіту сәті:
Бас бармағым – әкем,
Балан үйрек – анам,
Ортан терек – ағам,
Шылдыр шүмек – әпкем,
Кішкентай бөбек – мен,
Біз бақытты отбасымыз – дер ем!
Шығармашылық жұмыс:
«Менің отбасым» тақырыбында сурет салу немесе отбасы мүшелерін жапсыру.
ҰІӘ-тін қорытындылау :
— Бүгін біз кімдер туралы әңгімелестік?
— Отбасы бізге не үшін керек деп ойлайсыңдар?
(Балалардың жауабы тыңдалып, мадақталады.)
– Белсенді қатысқан балалар мадақталады.
– «Бүгін бәрің тамаша жұмыс жасадыңдар!»
Ұсыным :
Іс-әрекет барысында балалармен еркін, мейірімді қарым-қатынас орнатып, әр баланың қызығушылығын ескеріп жұмыс жасау ұсынылады. Белсенділік пен шығармашылық элементтерді көбірек пайдалану – іс-әрекетті қызықты етеді.
Балабақша әдіскері :
Күні: «_» ___ 202_ ж.
Таныстым: Тәрбиеші.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Менің отбасым» тақырыбында ортаңғы топпен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізу
«Менің отбасым» тақырыбында ортаңғы топпен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізу
Жас маманға ұсыным
«Менің отбасым» тақырыбында ортаңғы топпен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін өткізу,бұл балалардың отбасына деген сүйіспеншілігін арттырып, отбасы мүшелерін тануға, оларды құрметтеуге тәрбиелеуге бағытталған.
Мақсаты:
- Балалардың отбасына деген сүйіспеншілігін ояту.
- Отбасы мүшелерінің атауларын ажыратуға үйрету.
- Сөйлеу, ойлау, есте сақтау дағдыларын дамыту.
Қолдануға болатын әдіс-тәсілдер:
- Суретпен жұмыс (отбасы мүшелерінің суреттері).
- Дидактикалық ойындар: «Кім қалай аталады?», «Отбасын құрастыр».
- Жұмбақтар, мақал-мәтелдер, тақпақтар енгізу.
- Сергіту сәті – қимылды жаттығу.
- Шығармашылық тапсырма – «Менің отбасым» суретін салу.
Күтілетін нәтиже:
- Балалар отбасы туралы түсінік алады.
- Сөздік қоры мен байланыстырып сөйлеу дағдысы дамиды.
- Эмоциялық жақындық, қамқорлық сезімі қалыптасады.
Ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізудің бір нұсқасы.
Балаларды отырғызып ыңғайлап алу.Әуен қосу: Бота Бейсенова. «Ақ дидарлы, анашым!» (үзінді тыңдату)
Тәрбиеші: Балалар әуен әдемі ме?Кім туралы айтып жатыр?
Балалардың жауабы.(ана туралы)
Тәрбиеші :Балалар, бүгін біз «Менің отбасым» деген тақырыпта әңгімелесеміз.Отбасы деген –бір үйде бірге өмір сүретін жақын туыс адамдар.Олар –Ата,әже,әке,ана,бала сен сонымен қатар апа-ағаларың болуы мүмкін немесе сендерден кішкентай бөпелерің болса,бәріңіз бір отбасысыздар!Ал,Ясмин айта қойшы сенің үйіңде кімдер тұрады?
Сөйтіп кезекпен екі-үш баладан сұрау немесе өзі айтқысы келіп сұранып отырған балалардан сұрау.Жетелеуші сұрақтар қоя отырып,балалармен әңгімелесу.
Сергіту сәті:
Бас бармағым – әкем,
Балан үйрек – анам,
Ортан терек – ағам,
Шылдыр шүмек – әпкем,
Кішкентай бөбек – мен,
Біз бақытты отбасымыз – дер ем!
Шығармашылық жұмыс:
«Менің отбасым» тақырыбында сурет салу немесе отбасы мүшелерін жапсыру.
ҰІӘ-тін қорытындылау :
— Бүгін біз кімдер туралы әңгімелестік?
— Отбасы бізге не үшін керек деп ойлайсыңдар?
(Балалардың жауабы тыңдалып, мадақталады.)
– Белсенді қатысқан балалар мадақталады.
– «Бүгін бәрің тамаша жұмыс жасадыңдар!»
Ұсыным :
Іс-әрекет барысында балалармен еркін, мейірімді қарым-қатынас орнатып, әр баланың қызығушылығын ескеріп жұмыс жасау ұсынылады. Белсенділік пен шығармашылық элементтерді көбірек пайдалану – іс-әрекетті қызықты етеді.
Балабақша әдіскері :
Күні: «_» ___ 202_ ж.
Таныстым: Тәрбиеші.
шағым қалдыра аласыз













