|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.2.6.1 Оқылым
стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу;
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін,
тұйық етістікті тілдесім барысында
қолдану
|
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Оқылым стратегияларын қолданып
оқу арқылы мәтін мазмұнын түсіну; Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі
қолданысын түсіну;
Көпшілігі: Мәтінді талдау
барысында оқылымның комментарий жасау,
іріктеп оқу стратегияларын
қолдану; мәтіннен еліктеуіш
анықтау;
Кейбір
оқушылар: «Сүйіспеншілік-жаны ашу,
аяушылық» тақырыбы бойынша мәтінді комментарий жасау, іріктеп
оқу, зерттеп оқу тәсілдерімен талдап-зерттейді; еліктеу сөздердің
стильдік мәнін түсініп қолданады.
|
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру: сәлемдесу, сынып оқушыларын
түгендеу.
Жағымды
психологиялық ахуал «Жүректен
жүрекке»
Ой
шақыру. Суреттер арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашу.
Аристотель мен әл
–Фарабидің диалогін оқыту арқылы ой
тастау
- Пірі дегеніміз
не?
- Әлемде ұстаздар
болмаса не болар еді?
- «Менің пірім
бар...» дегенді қалай
түсіндіресің?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз ойларын ортаға
салады.
Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-тапсырма Тыңдалым мәтіні мен жұмыс
ЖЖ
|
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз
ойларын ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАЛАРЫ
Мәтінді оқып
шығу
Топтарға
тапсырма
1-топ
3-тапсырма
Мәтіннен алынған тұжырымдарды
мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып
оқиды.
«Қосжазба
күнделігі»
Мәтіннен үзінді
келтіру
|
Түсіндірме
(коментарий)
|
|
Естелік мәтіннің авторы
туралы білетінім:
|
|
Мәтін кейіпкерінің бейнесі
қалай ашылған?:
|
2-топ.
Тақырыпқа қатысты нақты
ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп
оқиды. «9 алмаз» әдісімен
ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып
шығады.
3-
топ. Тақырыпты мақсатына сай
зерттеп оқиды.
Мәтіндік
зерттеу
|
Мәтіннің негізгі ойын
тап.
|
|
Белгісіз және белгілі
мәліметтер.
|
|
Мәтіннен
өмірлік қағида шығар.
|
|
Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
*оқылым мәтінін түсініп
оқиды;
*оқылым стратегиясын қолданып, мәтінді
талдайды;
|
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.
Есімшенің есімдерше түрленуін презентация
арқылы түсіндіру
5-ТАПСЫРМА. Оқылым
мәтініндегі есімше тұлғасындағы етістіктерді тауып, тіркескен
сөздермен бірге көшіріп жазып, қай сөз табының орнына қолданылып
тұрғанын анықтайды.
Дескриптор:
*есімшелерді мәтіннен
анықтайды;
*
қай сөз табының орнына
қолданылып тұрғанын анықтайды;
*ойын
дәлелдейді.
ҚБ
Бекіту. 7-тапсырманы ауызша
орындау
«Кім жылдам?»
әдісі..
Адам өміріндегі ең қадірлі
нәрсе – сүйіспеншілік пен мейірім.
Себебі...
|
Оқылым мәтінін оқып,
тапсырмалар орындайды.
Мәтіннен алынған
тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып
оқиды.
Тақырыпқа қатысты
нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз»
әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып
шығады.
Тақырыпты мақсатына
сай зерттеп оқиды.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық
тапсырма орындайды.
Бүгінгі алған
білімін қорытындылайды.
|
ҚБ
ҚБ
|
https://adebiportal.kz/kz/books/view/zan-bolek__3311
презентация
|