Сабақтың тақырыбы: Менің ауылым. Менің қалам. | Мұғалімнің аты-жөні: Асилова НКүні: 05.12.2018ж |
СЫНЫП: 2 «В»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ мақсаттары | 2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу ҚБ |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | -Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттауп және бейнелейді |
Дескриптор | -өз ауылы жайлы біледі(жеке,жұпта, топта айтады)-қалалардың ауылдан айырмашылығын анықтайды-әңгіме құра отырып, ерекшелігін ажыратады(топтық жұмыс) |
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: тыңдалым, оқылым,айтылым, жазылым |
| Терминология: ауыл мен қаланы салыстырады, |
| Сөз тіркесі: аулыл мен қала |
Ойлау дағдылары
| Білу, түсіну, қолдану |
АКТ қолдану дағдылары | Сергіту жаттығуында |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспар | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би
|
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дескриптор:Өзің тұратын ауылың туралы айтып бере алады.Өз қалаң туралы бір шумақ өлең тауып оқып береді.Өз қалаңның көркеюіне қосар үлесін айтып бере алады.«Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануДәптермен жұмыс.Дескриптор:-өзі тұратын жері туралы эссе жазады
Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.Топтық тапсырма:1-топ:Біздің қаламыздағы немесе ауылдағы мәдени орындар.2-топ:Менің туған жерімнің атын шығарған адамдар.3-топ:Менің ауылымның тарихы. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Қызыл гүлім - ай"
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту5минут | Синтез |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | | Кері байланыс кемесі |
Үйге тапсырма: мзмұндау. |
Саралау - Өзің тұратын жердегі көрікті орындардың бірі туралы зерттеу жаса.
| Бағалау - Смайлик
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Рефлексия
|
Қорытынды бағамдау
|