«БЕКІТЕМІН» «ТЕКСЕРЕМІН»
Ортаңғы топтарға арналған
(балалардың қызығушылығына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет)
«Менің сүйікті ертегім» вариативтік бөлімі
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
«Бауырсақ » ертегісі |
|
1 |
|
|
2 |
«Қызыл телпек» ертегісі |
|
2 |
|
|
3 |
«Үйшік» ертегісі |
|
1 |
|
|
4 |
«Алтын балық» ертегісі |
|
2 |
|
|
5 |
«Үш торай» ертегісі |
|
1 |
|
|
6 |
«Алтын сақа» ертегісі |
|
2 |
|
|
7 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі |
|
2 |
|
|
8 |
«Үш аю» |
|
1 |
|
|
9 |
«Жеті лақ» ертегісі |
|
2 |
|
|
10 |
«Қайырымды қоян» |
|
2 |
|
|
11 |
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі |
|
2 |
|
|
12 |
«Шалқан» ертегісі |
|
1 |
|
|
13 |
«Қорқақ қоян» ертегісі |
|
1 |
|
|
14 |
«Үш аюға қонаққа барайық» |
|
1 |
|
|
15 |
«Алтын айдарлы әтеш» ертегі |
|
2 |
|
|
16 |
«Қаңбақ шал» ертегісі |
|
2 |
|
|
17 |
«Ақылды лақ» ертегісі |
|
2 |
|
|
18 |
«Жыл басына таласқан хайуандар» |
|
2 |
|
|
19 |
«Нан қайдан келеді?» ертегісі |
|
2 |
|
|
20 |
«Үш дос» ертегісі |
|
2 |
|
|
21 |
«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» |
|
2 |
|
|
22 |
«Жақсылық пен жамандық» ертегісі |
|
2 |
|
Курстың мақсаты:
-
Балалардың қазақ халық ертегілерімен танысуы.
-
Ертегілердің кейіпкерлерін талдау арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету.
-
Оқиғаны өз сөзімен баяндау, сахналау арқылы тіл байлығын дамыту.
-
Шығармашылық ойлау мен қиялды дамыту.
Курстың құрылымы:
-
Кіріспе:
-
Ертегілер әлеміне саяхат.
-
Ертегінің ерекшеліктері мен түрлерін таныстыру (хайуанаттар туралы, қиял-ғажайып, тұрмыс-салт ертегілері).
-
-
Негізгі бөлім:
-
Ертегілер оқу және талдау ("Торғай мен түлкі", "Бауырсақ", "Ер Төстік").
-
Кейіпкерлерді талдау: кім жақсы, кім жаман?
-
Ертегі бойынша сұрақтарға жауап беру, ертегінің негізгі ойын анықтау.
-
Қарапайым сахналық көріністерді ұйымдастыру (маскарад, рөлдерді бөліп ойнау).
-
Балалардың сүйікті ертегісі бойынша сурет салу немесе мүсін жасау.
-
-
Қорытынды:
-
Балалардың өз ертегілерін құрастыруы (ұжымдық немесе жеке).
-
Ертегі бойынша көрме ұйымдастыру (суреттер, қолөнер бұйымдары).
-
Қорытынды ертеңгілік: балалардың ата-аналарына арналған шағын қойылым көрсету.
-
Әдістемелік құралдар:
-
Ертегі кітаптары мен иллюстрациялар.
-
Қуыршақтар мен маскалар.
-
Музыкалық сүйемелдеу (ертегінің атмосферасын жасау үшін).
-
Бояулар, қылқаламдар, қағаздар, ермексаздар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің сүйікті ертегім вариативтік курс
Менің сүйікті ертегім вариативтік курс
«БЕКІТЕМІН» «ТЕКСЕРЕМІН»
Ортаңғы топтарға арналған
(балалардың қызығушылығына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет)
«Менің сүйікті ертегім» вариативтік бөлімі
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
«Бауырсақ » ертегісі |
|
1 |
|
|
2 |
«Қызыл телпек» ертегісі |
|
2 |
|
|
3 |
«Үйшік» ертегісі |
|
1 |
|
|
4 |
«Алтын балық» ертегісі |
|
2 |
|
|
5 |
«Үш торай» ертегісі |
|
1 |
|
|
6 |
«Алтын сақа» ертегісі |
|
2 |
|
|
7 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі |
|
2 |
|
|
8 |
«Үш аю» |
|
1 |
|
|
9 |
«Жеті лақ» ертегісі |
|
2 |
|
|
10 |
«Қайырымды қоян» |
|
2 |
|
|
11 |
«Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі |
|
2 |
|
|
12 |
«Шалқан» ертегісі |
|
1 |
|
|
13 |
«Қорқақ қоян» ертегісі |
|
1 |
|
|
14 |
«Үш аюға қонаққа барайық» |
|
1 |
|
|
15 |
«Алтын айдарлы әтеш» ертегі |
|
2 |
|
|
16 |
«Қаңбақ шал» ертегісі |
|
2 |
|
|
17 |
«Ақылды лақ» ертегісі |
|
2 |
|
|
18 |
«Жыл басына таласқан хайуандар» |
|
2 |
|
|
19 |
«Нан қайдан келеді?» ертегісі |
|
2 |
|
|
20 |
«Үш дос» ертегісі |
|
2 |
|
|
21 |
«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» |
|
2 |
|
|
22 |
«Жақсылық пен жамандық» ертегісі |
|
2 |
|
Курстың мақсаты:
-
Балалардың қазақ халық ертегілерімен танысуы.
-
Ертегілердің кейіпкерлерін талдау арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету.
-
Оқиғаны өз сөзімен баяндау, сахналау арқылы тіл байлығын дамыту.
-
Шығармашылық ойлау мен қиялды дамыту.
Курстың құрылымы:
-
Кіріспе:
-
Ертегілер әлеміне саяхат.
-
Ертегінің ерекшеліктері мен түрлерін таныстыру (хайуанаттар туралы, қиял-ғажайып, тұрмыс-салт ертегілері).
-
-
Негізгі бөлім:
-
Ертегілер оқу және талдау ("Торғай мен түлкі", "Бауырсақ", "Ер Төстік").
-
Кейіпкерлерді талдау: кім жақсы, кім жаман?
-
Ертегі бойынша сұрақтарға жауап беру, ертегінің негізгі ойын анықтау.
-
Қарапайым сахналық көріністерді ұйымдастыру (маскарад, рөлдерді бөліп ойнау).
-
Балалардың сүйікті ертегісі бойынша сурет салу немесе мүсін жасау.
-
-
Қорытынды:
-
Балалардың өз ертегілерін құрастыруы (ұжымдық немесе жеке).
-
Ертегі бойынша көрме ұйымдастыру (суреттер, қолөнер бұйымдары).
-
Қорытынды ертеңгілік: балалардың ата-аналарына арналған шағын қойылым көрсету.
-
Әдістемелік құралдар:
-
Ертегі кітаптары мен иллюстрациялар.
-
Қуыршақтар мен маскалар.
-
Музыкалық сүйемелдеу (ертегінің атмосферасын жасау үшін).
-
Бояулар, қылқаламдар, қағаздар, ермексаздар.
шағым қалдыра аласыз













