Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні, айы, жылы:20.09.2018ж.
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақрыбы: «Менің сүйікті ойыншығым»
Мақсаты:
Білімділік: балаларға сүйікті ойыншығының суретін салуға үйрету
Тәрбиелік әсемдікті, әдемілікті сезіне біліуге тәрбилеу.
Билингвальды компонент: Ойыншық игрушка, ойыншықтар игрушки
Қажетті құрал-жабдықтар; , түрлі-түсті қарандаштар, әр балаға ақ түспен боялған қағаздар..
Алдын-ала орындалатын жұмыс: сүйікті ойыншықтарын қарау.
Сөздік жұмыс: ойыншық
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Балалар қараңдаршы, бізге бүгін көп қонақтар келіп қалыпты, кәнекей бәріміз амандасайық. Шаттық шеңберін құрайық. -Біз әдепті баламыз, Біз ерекше боламыз. Қонақтарды көргенде, Амандасып аламыз. Балаларға түрлі-түсті қарандаштарын көрсетіп, олардың не үшін пайдаланылатыны туралы айтып осындай әшекейді үйлерінде кім тағады деп әңгмелесіп отырғанда қуыршақ, Айсұлыу ренжіп келеді. -Айсұлыу ойыншығын бізге келе жатқанда жоғалтып алып,сендер сол әдемі ойыншық беруге көмектесе ме екен деп үміттеніп келіпті. |
Әжелеріміз, әпкелеріміз, тағады.
Балалар көмектесетін жайлы айтады. |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
-Онда біз Айсұлуға әдемі ойыншықтын суретін салып берейік. Ол үшін алдарыңдағы қағазға салынған ойыншықтың бейнесін түрлі түсті қарандашпен болады .Сурет салу барысында жіптің ұшына екі қызыл моншақ салынатынын әрі қарай екі сары моншақ, екі жасыл және екі көк, т.б. түспен салуға болатынын айтады. Сергітіу сәті: Моншақтарды алайық, Мойнымызға тағайық. Дөңгелен би билеп, Көңілденіп алайық.(Ф.Н) Сурет салыу жолдарын көрсете отырып, жұмысты аяқтайды. Балалардың өз бетінше жүмыс жасағандарына мұқият қарап бақылайды. -Міне әдемі моншақтар тізбегі дайын болды. Балаларға моншақ тізбегін Айсұлуға сыйлауды ұсынады. Айсұлу қуанышты екенін білдіреді.Жұмыс барысында ұқыпты жұмыс жасаулары қадағаланады. |
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Балалар педагогтің көрсетуімен моншақтар тізбегін салады. Әр түспен екі моншақ болған соң ғана саусақтарын сүртіп отырады. Балалар моншақ тізбектерін Айсұлуға сыйлайды. |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Педагог Айсұлудың атынан балаларға ризашылығын білдіреді, бәрінің де жақсы жұмыс істегендерін айтып мадақтайды |
Өздерінің Жұмыстарына баға бере
|
Нені
біледі: Ойыншықтарды,
Нені біледі:
Ойыншықтарды, оларды
топтастыруды
Нені
меңгерді: Ойыншықтар туралы ойынды
ойнауды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Менің сүйікті ойыншығым»
«Менің сүйікті ойыншығым»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні, айы, жылы:20.09.2018ж.
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақрыбы: «Менің сүйікті ойыншығым»
Мақсаты:
Білімділік: балаларға сүйікті ойыншығының суретін салуға үйрету
Тәрбиелік әсемдікті, әдемілікті сезіне біліуге тәрбилеу.
Билингвальды компонент: Ойыншық игрушка, ойыншықтар игрушки
Қажетті құрал-жабдықтар; , түрлі-түсті қарандаштар, әр балаға ақ түспен боялған қағаздар..
Алдын-ала орындалатын жұмыс: сүйікті ойыншықтарын қарау.
Сөздік жұмыс: ойыншық
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Балалар қараңдаршы, бізге бүгін көп қонақтар келіп қалыпты, кәнекей бәріміз амандасайық. Шаттық шеңберін құрайық. -Біз әдепті баламыз, Біз ерекше боламыз. Қонақтарды көргенде, Амандасып аламыз. Балаларға түрлі-түсті қарандаштарын көрсетіп, олардың не үшін пайдаланылатыны туралы айтып осындай әшекейді үйлерінде кім тағады деп әңгмелесіп отырғанда қуыршақ, Айсұлыу ренжіп келеді. -Айсұлыу ойыншығын бізге келе жатқанда жоғалтып алып,сендер сол әдемі ойыншық беруге көмектесе ме екен деп үміттеніп келіпті. |
Әжелеріміз, әпкелеріміз, тағады.
Балалар көмектесетін жайлы айтады. |
|
Ұйымдастырушы ізденуші |
-Онда біз Айсұлуға әдемі ойыншықтын суретін салып берейік. Ол үшін алдарыңдағы қағазға салынған ойыншықтың бейнесін түрлі түсті қарандашпен болады .Сурет салу барысында жіптің ұшына екі қызыл моншақ салынатынын әрі қарай екі сары моншақ, екі жасыл және екі көк, т.б. түспен салуға болатынын айтады. Сергітіу сәті: Моншақтарды алайық, Мойнымызға тағайық. Дөңгелен би билеп, Көңілденіп алайық.(Ф.Н) Сурет салыу жолдарын көрсете отырып, жұмысты аяқтайды. Балалардың өз бетінше жүмыс жасағандарына мұқият қарап бақылайды. -Міне әдемі моншақтар тізбегі дайын болды. Балаларға моншақ тізбегін Айсұлуға сыйлауды ұсынады. Айсұлу қуанышты екенін білдіреді.Жұмыс барысында ұқыпты жұмыс жасаулары қадағаланады. |
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Балалар педагогтің көрсетуімен моншақтар тізбегін салады. Әр түспен екі моншақ болған соң ғана саусақтарын сүртіп отырады. Балалар моншақ тізбектерін Айсұлуға сыйлайды. |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Педагог Айсұлудың атынан балаларға ризашылығын білдіреді, бәрінің де жақсы жұмыс істегендерін айтып мадақтайды |
Өздерінің Жұмыстарына баға бере
|
Нені
біледі: Ойыншықтарды,
Нені біледі:
Ойыншықтарды, оларды
топтастыруды
Нені
меңгерді: Ойыншықтар туралы ойынды
ойнауды
шағым қалдыра аласыз













