Математика
| Қаршы орта жалпы білім беретін мектебі. |
Күні:25.09.17 | Мұғалімнің аты-жөні:Султанова Ж.Т
|
Сынып: 2 | Қатысқан оқушылар:18Қатыспағаны:0 |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2.1.2.5. бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу және азайту тәсілін қолданып 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау.2.1.2.4. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу, қолдану. |
Сабақ мақсаты | Бірқатар оқушылар үшін: Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін білу және қолдану,11,12,13 сандарының бір таңбалы екі саннан тұратын құрамын білу және есептеулерді жылдам жүргізу.Кейбір оқушылар үшін: 14 санының құрамын екі және үш қосылғыштан құрауды.100 көлеміндегі сандарды аттап қосу және азайту тәсілін қолданады, жылдам есептеулер жүргізеді. |
Жетістік критерийлері:
| 11,12,13 дейінгі сандар құрамын біледі.14 санының құрамын біледі.Бір таңбалы және екі таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы ауызша қосуды және азайтуды, екі бір таңбалы саннан 14 санын құруды біледі. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар орындай алады:14 санының бір таңбалы екі санға жіктелуін түсіндіруді. Пәндік лексика және терминология: 14 санының бір таңбалы сандардан тұратын құрамы, қосу және азайту компоненттері мен нәтижесі, қосу мен азайтудың байланысы. Сабақта диалог / жазу үшін пайдаланылатын тілТалқылау:Қандай бір таңбалы екі саннан 14 санының құралатынын айтып бере аласың ба?14 санының құрамын біле отырып, қосу мен азайтуды қалай орындауға болатынын түсіндіре аласың ба ?6+8,16+8,14-7,24-7 өрнегіндегі азайтуды түсіндір.Жазу:14 санының құрамын жаз. |
Тірек білім,білік,дағдылар | Ондықтан аттап қосу және азайту. |
Құндылықтарды дарыту | Еңбек және шығармашылық |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану пәнімен байланысты |
Алдыңғы меңгерілген білім: | 11, 12, 13 сандарының құрамдарын біледі. |
Сабақ барысы |
Белгіленген уақыт | Жоспарланған жаттығулар | ресурстар
|
Сабақтың басы
1минут
1 минут
1 минут
1 минут
3 минут
3 минут
| «Ертеңгілік шеңбер»Қуанамын мен де ,Қуанасың сен де.Қуанайық, достарым,Арайлап атқан күнге.Міне, менің қолым бос,Жылуыма жылу қос./оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, бір-біріне жылуын сыйлайды./
Топқа бөлу.11,12,13,14 сандар жазылған футболкалар арқылы топқа бөлу.Ойын «Көршісін тап»Сандар жазылған үй жануарларының суреттері сол арқылы сандардың көршілерін тауып тұрады.Мақсаты:Оқушыларды шапшаңдыққа,сандардың орындарын,көршілерін табуға үйрету. «Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы.« ББҰ» кестесімен жұмыс.
Кестенің алғашқы екі жолын толтыру. Жұбымен ой бөлісіп,талқылау.Қызығушылықты ояту.Хатты қандай жәшікке саламыз?Мақсаты:Оқушылардың қызығушылықтарын, белсенділіктерін дамыту,жаңа ақпаратты білуге ұмтылыстарын арттыру
« Алма терейік » ойыны Мақсаты: жылдам есептеу дағдыларын анықтау, еңбекке қабілеттілігін арттыру, өткенді қайталау.Қол.Бас.Жүрек.-Балалар, бүгінгі сабақта 3 көмекші қажет болады. Олар: бас, қол, жүрек. -Біз бүгінгі сабағымызда миымызбен жақсы ойланып, ойлағанымызды қолымызбен іске асырып, мейірімді жүрегімізбен сезіну керекпіз. Оқушылармен диалог құруҚандай бір таңбалы екі саннан 14 санының құралатынын айтып бере аласың ба?14 санының құрамын біле отырып, қосу мен азайтуды қалай орындауға болатынын түсіндіре аласың ба ?6+8,16+8 жағдайында сандарды қалай қосатынын түсіндір.14-7,24-7 өрнегіндегі азайтуды түсіндір.Топтық тапсырма: « Парашют » ойыныМақсаты: Бір таңбалы екі таңбалы сандарды ондықтан аттап өту арқылы қосу және азайтуды тез орындап, түсіндіру.-Ендеше, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай болмақ?Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Көңілді әуен қосып қою.
Сандар жазылған футболкалар
Үй жануарларының суреттері
«ББҰ»кестесімен жұмыс
11,12,13 сандарының құрамдары жазылған алмалар |
5 минутСабақтың ортасы
2 минут
5 минут
3минут
3 минут
1 минут
2минут
4 минут
3 минут
Сабақтың соңы
2минутКері байланыс
| Жаңаны ашу.Толтырылмаған үйшіктер үлестіру.Жеке жұмыс
Өздік жұмыс. Дәптердегі №1тапсырмаБағалау критерийлері- қосудың белгісіз компонентін таба аламын.-14 санының құрамын білемін.-кері амал құрастыра аламын.«Бәйге» ойыны. Топтарға есептер жазылған аттар беріледі.1,2,3 орын беріледі.Мақсаты: оқушының қызығушылығын арттыру, топпен бірлесе жұмыс жасауға дағдыландыру.
Мақсаты:Жұппен жұмыс жасауға, бірігіп шешім қабылдауға үйретуЖұппен орындау. Бағалау критерийіӨрнек құрастырып, мәнін таба аламын Сергіту сәті: 14 санының құрамымен таныстық,14 деген 7 мен 7 екен,14 деген 8 бен 6 екен,14 деген 9 бен 5 екен.(Ө, Ж.)Берілген заңдылық бойынша тізбек құру.Оқушыларға қима қағаздар таратылып беріледі. Тапсырмада көрсетілген реттілік бойынша тізбекті толықтыру қажет./Тапсырманы «жұптық әдіс» арқылы тексереді, орындау тәсілін айтады, қорытынды шығарады. Тапсырманың орындау деңгейін смайликтер арқылы көрсетеді/. «Матрешкалар» Мақсаты: оқушының жаңа тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау,сыни ойлауын дамыту, белсенділігін арттыру. Топтар арасында жарыс түрінде өтеді Қалыптастырушы бағалауОқушының аты- жөні:----------------------------------------------Оқу мақсаты2.1.2.4. бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құрастыру,білу және қолдану.ТапсырмаСандардың құрамдарын жаз.Қосуға кері амал құрастыр.Мысалдар құрастыр.
« ББҮ» кестесінің соңғы бөлігін толтыру.( Сабақ басындағы)
|
үйшіктер
(карточкалар)
Матрешкалар
|