Тренинг тақырыбы: Менің
сыныбымдағы орным
4-ші сыныптар
арасында
Тренинг
мақсаты: Оқушылардың позитивтік
көңіл-күйін көтеру, жүйке жүйесін демалдыру, бір-біріне деген
құндылық , сергектік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру, ұжымды
біріктіру, бірін-бірі түсінуге шақыру, татулыққа
тәрбиелеу
Амандасу
1.«Қолшатыр»
жаттығуы.
Қолшатыр ұстап, әр бала өз
атын айтып, қасындағы сыныптасына ілініп тұрған конфет пен бірге
жақсы тілек тілейді. Солай кезекпен жалғасады
.
2.Өміршеңдік
ережелер. Өз күшіңе деген сенімсіздікпен
қалай күресуге болады? Кез келген іске төмендегідей көңілмен
кірісейік: иығыңды тіктеп, жарқын көңілмен, іштей табысқа жетуге
талаптанып:
· Жігер
деген –
Мен.
·
Күш деген – Мен.
·
Махаббат деген – Мен.
·
Кешірім деген – Мен.
·
Құдырет деген – Мен.
·
Жасөспірім деген – Мен.
·
Жастық деген – Мен.
·
Даналық деген – Мен.
·
Денсаулық деген – Мен.
·
Жарқындық деген – Мен.
·
Бар ғажайып деген – Мен.
·
Бәрі маған байланысты.
·
Бәрі менің қолымда !!! – деп өзіңізді
сендіріңіз.
3.«Жасырын хат, ойлан
тап!»
Қажетті
құралдар: ватман, түрлі түсті
фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғыш
Қатысушылар 3 топқа бірігіп
отырады.
Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әлі
адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған
екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз.
Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды
жеткізіңіздер. Әрбір топқа белгілі бір сөйлемдер
беріледі:
«Бүгін маған сағат кешкі 6-да
телефон соқшы» - 1-ші топқа арналған хат;
«Бүгін сабақтан кейін
кинотеатрға барайық» - 2-ші топқаарналған
хат;
«Жексенбі күні сағат 3-те
менің туған күніме кел» - 3-ші топқаарналған
хат.
4.«Дыбыстық
гимнастика»
Нұсқау: Психологтың нұсқауы бойынша
берілген әріптерді хормен қайталау. Психолог айтылған әріптердің
адам ағзасы үшін маңыздылығын
түсіндіреді.
А – дыбысы, барлық ағзаның
жұмысын жақсартады
Е – дыбысы, қалқанша безінің
жұмысын күшейтеді
И –ми, көз, құлақ, мұрынның
жұмысын жақсартады
О –жүрек және өкпенің жұмысын
белсендіреді
Х- барлық ағзамыздың тазаруына
көмектеседі
Ха – ха – көңіл күйді
көтереді.
Рефлексия:
Шырақ жағылып, бірінші тұрған
оқушыға беріледі. Ол бүгінгі психологиялық сабақ туралы өз ойын,
алған әсерін 3 сөзбен ғана білдіріп, шырақты келесі балаға береді.
Шырақ барлығының қолынан өткеннен кейін, жүргізуші шырақты өз
қолына алып, барлық қатысушыларға алғысын
білдіреді.
Қорытынды:
Психолог: Балалар біз бүгін тақырыбыз айтып тұрғандай
барлық тапсырманы бірлесе отырып орындадық және сол тапсырмалар
арқылы бір-бірімізді қаншалықты түсінетініміз, бір-біріміздің
қандай арман-мақсаттарымыз бар екендігін және сыныптастарыңызбен
қандай қарым-қатынаста екендіктеріңді, сыныптағы алар
орындарыңыздың маңызды екендігін, сіздер арқылы бұл сынып құралып
тұрғандығын көрсеттіңіздер. Бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға
рахмет.