Менің сыныптас достарым. "Ыы дыбысы мен әрпі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің сыныптас достарым. "Ыы дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашу пәні бойынша "Ыы дыбысы мен әрпі"
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Отбасы және менің достарым

Мектеп:

262 мектеп-гимназиясы

Күні: 15.11.2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сейітова Венера Мұратқызы

СЫНЫП:1 сынып

Қатысқандар :


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Менің сыныптас достарым.

Ыы дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату

1.2.9.2 Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну және дұрыс оқу.

1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы, төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Сөздегі дыбыстарды анықтай алады.

Дыбыстардың сөздегі қызметін анықтай алады.

Әріп элементтерін анықтай алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата алады.

Әріптерді бір – біріне байланыстыра алады.

Буындардың дыбысталуындағы айырмашылықты түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жаза алады.

Бағалау критерийі

Әріптерді таниды және ажыратады.

Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

Құндылықтарға баулу

Ынталы, қызығушылығы жоғары, өзіне сенімді тұлға қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, математика, жаратылыстану


Алдыңғы оқу


Әріптерді таниды

Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы:


1 мин








3мин













3 мин









4мин











3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

1. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Қуанамын менде,

Қуанасың сенде.

Қуанайық достарым,

Арайлап аткан әр күнге

Топқа бөліну

Суреттер арқылы топқа бөлінеді.

1 – топ

2 – топ

3 – топ

4 – топ

Суреттердің ортақ атын табу.

Ыы дыбысымен танысамыз




Ширату «Ойлан, тап»

1. Қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

2. Дыбыстар нешеге бөлінеді?

3. Дауысты дыбыс қалай айтылады?

4. Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?


Ұжымдық жұмыс

«Ауадағы диалогтер» әдісі.

Сурет бойынша Ыы әрпіне келген қонақтарды таныстырамын.

(тақырыпты ашамын)

К.Б Сұрақ - жауап

Б. Көңілді сақина арқылы


Оқылым

Әр топ оқушыларын оқыту



Рисунок 2


Қасқыр тышқан

Волк мышь

Wolf mouse

Қонжық борсық

Медвежонок барсук

Bear badger



Ы дыс Ы рыс

Ы дыс тар Ы рыс ты

Са ту сыр

Са ту шы сыр ды

Са ры та ры


Сабақтың ортасы





































Сабақтың соңы:

1 мин

4 мин









5 мин









8мин













1мин



2мин






























Видеоролик көрсетілім

Топтық жұмыс:

Суретке қарап, өз топтарыңмен сұраққа жауап бер

  1. Оқушылар қандай сабақтарда болды?

  2. Олар әр сабақта немен айналысты?

  3. Сауат ашу сабағында қай әріппен танысты?

Жазылым «Мен әдемі жазамын!»

Ыы – дыбысының жазба түрін жазамыз.

  1. Ауада жазамыз

  2. Үлгі бойынша көркем етіп жазу

К.Б Сұрақ - жауап

Б. Көңілді сақина арқылы

Жұптық жұмыс:

Берілген сөздерді оқыңыз.Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Дыбыстық талдау

Рисунок 3

Қасқ...р т...шқан домб...ра

(о,ы,а) (а,о,ы) (а,о,ы)

ҚБ.

Б: Көңілді сақина

Сергіту сәті:

Қарлығаш видеокөрсетілім


Кері байланыс

Түсінбедім

Сұрағым бар


Барлығы түсінікті

https://www.youtube.com/watch?v=KlYYcNE3

Рисунок 4













Видеоролик













Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың өн бойында балалардың қауіпсіздігін қадағалаймын.


1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2.Барлық оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмалар,мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Әр түрлі тапсырма ұсыну арқылы олардың білімдерін кеңейту.




«Сұрақ – жауап »әдісі



«Өзара бағалау»

жетістік баспалдағы



Мұғалімнің бағалауы



«Күншұғылалы көңіл күй»әдісі



«Көңілді сақина» әдісі.






Сергіту сәті

Қарлығаш әні қимыл – қозғалыс жаттығу тапсырмаларымен орындау.

Рефлексия









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.









Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Рефлекция.

3-сабақ.

Тізбектелген сабақтар соңында Сауат ашу пәнінен «Ыы дыбысы мен әрпі» тақырыбын таңдадым. Мұндағы мақсатым білім алушыларға «Ыы» дыбысы мен әрпін таныту,ажырату.Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну және дұрыс оқу.Нәтижесінде дыбыс мен әріпті таниды,ажырата алады,дұрыс оқи алады,жазу жолын сақтап,әріп элементтерін талаптарға сай жаза алады.Ашық сабақ өзге сабақтарға қарағанда ерекше болды, мен өз-өзіме сенімді болдым.Әдеттегідей шаттық шеңбері арқылы білім алушылардың көңіл-күйлерін көтеріп алдым.Әрі қарай, математика пәнімен байланыс орната отырып әр заттың қандай материалдан дайындалғанына назар аударта отырып, топқа бөліп алдым. Ағаштан,шыныдан,металдан,пластикалық заттарды сипаттап берді.

Заттардың ортақ атауын табу арқылы тақырыпты ашып алдым.«Серпілген сауал» әдісі арқылы Ы дыбысына келген қонақтарды шақырдым. Көп тіл білу-заман талабы. Әлемдегі дамыған елу елдің қатарына қосылу үшін билік «үш тұғырлы тіл» саясатын қолға алып жатқаны белгілі. Осыған орай менде «Ауадағы диалогтер»айдарын ала келдім.

Әрі қарай оқылымға кезек бердім. Әр топтың балаларына оқыттым.

«Сиқырлы әліппе» бейнеролигін Акт-нің көмегімен тамашалаттым. Сонан соң топтық жұмыс жүргіздім.Әр топ сурет бойынша әңгіме құрады.

Топтық жұмыс өте сәтті өтті.Балалар бір-бірімен жарыса оқушылардың қандай оқу іс-әрекетінде болғанын айтып,өз ойларын білдірді.Сонан соң Жазылым жүргіздім.Бұл сәтте ауада жазуды ұмыт қалдырдым.Бірақ тақтаға жазылымды көрсеттім.Әр топтан 1 оқушыға жаздырып жібердім.Ән тыңдай отырып,балалар жазды.

Жұптық жұмыс жүргіздім. Білім алушыларға тапсырма өте ыңғайлы болды, барлығы аса қызығушылықпен орындады. Тексеру барысында ешқандай қателік таба алмадым.

Сабақтың өн бойында«Көңілді сақина»арқылы бағалау жүргіздім.

«Қарлығаш» әнін орындап және қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасау арқылы балаларды бір сергітіп алдым.

3 түрлі көңіл-күйдегі күн бейнелері арқылы балалар сабақты түсінген, түсінбегенін білдірді.



Оқушының қабілетін, ойлау деңгейін, әлеуеттік мүмкіндіктерін жалпы алғанда, таланты мен дарынын бағамдау үшін оларға жағдай туғызу қажет.Жеті модульмен жұмыс жүргізгенде өзгерісім маған оң нәтиже берді.































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2019
577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі