Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Циклограмма
2-апта( 8-12қараша, 2021 жыл)
Мектепалды даярлық тобы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу. Баланың бүгінгі балабақшаға келгеніне қуанып тұрғанын сездіру. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланың жеке пікірін білдіруге баулу |
|||||||||||||||||
Ата-аналармен кеңе кеңес, әңгімелесу
|
Ата-аналармен бала денсаулығы, баланың үйдегі күн тәртібі, жетістіктері, баланы дамыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша әңгімелесу, кеңес беру |
|||||||||||||||||
Ойындар, (үстел үсті, саусақ және т.б) |
Сюж ойын : «Балабақша» |
Қим ойын : Мені шақыр» |
Логикалық ойын: «Айырмашылығын тап» |
Дидактикалық ойын: «Балабақша» |
Саусақ жаттығуы: «Достық» |
|||||||||||||
Таңертенгі жаттығу |
Таңертеңгі жаттығу кешені 1 |
|||||||||||||||||
Таңғы ас |
Балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын дамыту, тамақтану мәдениетін қалыптастыру. «Бата беру», «Ас қайтару» дәстүрлерін үйрету. |
|||||||||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық |
Дид ойын : Сипаты бойынша ттаптап |
Дид ойын : Балапандарды ббббтамақтандыр |
Дидактикалық ойын: «Бұл неге қажет?» |
Дидактикалық ойын: «Қандай зат, не үшін керек?» |
Дидактикалық ойын: «Не қай жерде орналасқан?» |
|||||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ҰОҚ |
Сөйлеуді дамыту Мен және менің отбасым
Мақ: Балалардың «Отбасы» тақырыбы бойынша
білімдерін кеңейту, отбасында кімдер тұратынын, отбасы мүшелерінің
не істей алатынын айта алуға
үйрету. Дид ойын:Не өзгер-ді Жапсыру Бөлме жиһазы
Үй ішіне қажетті жиһаздардың жеке бөліктерін
сөзбен дұрыс айтуға
үйрету.
Дид ойын:Бұл қай кезде болады |
Сауат ашу негіздері . Л дыб және әрпі Мақ:Балалардың сөздік қорларын дамыту.Сөз,сөйлем,буынды түсіндіру. Л л дыбысы және әрпімен таныстыру, әртүрлі тапсырмаларда орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын жетілдіру. Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты-дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен ажыратуға, ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу. Дид/о;»Сөз ойла ,тез ойла» Қоршаған орт тан Менің отбасым Мақ: Балаларды өзінің отбасы, жақсы көретін адамдары, олардың жақсылығы мен қайырымдылығы, мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді қолдануға үйрету. :Өзінің отбасы мүшелерінің бір-біріне қалай көмектесетіндіктері жайлы сұрақтарға жауап беруге, басқа балалардың да отбасы туралы айтқандарын тыңдап, түсіне білуге ынталандыру.
Дид ойын:Бұл не Орыс тілі Моя семья Музыка Гүлдене бер,Астана
|
Математика нег Дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш,,үшбұрыш
Мақ
:Балаларға өздеріне таныс дөңгелек, шаршы және
үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір бірінен ажырата білуге
үйрету. Сюжетті-рөлдік ойын: «Балабақша» .Мүсіндеу Кәрзеңкедегі көкөністер Мақсаты:Көкөністерді ажырата білуге үйрету. Саусақ моторикасын дамыту.Пішіндерді еске түсіру арқылы мүсіндеуді меңгерту
Дидактикалық ойын : «Бөліктерді құрастыр»
Қауіпсіз мінез құлық нег: Мен үйдемін Қауіпсіздік мектебі Қауіпсіз,мінез-құлық негіздері Тақырыбы: «Мен үйдемін».Қауіпсіздік мектебі. Мақсаты:Балаларға үйде жалғыз қалғандағы қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету. Өмірлеріне қауіпті келенсіз жағдайларға ұшырамас үшін қандай заттарды ұстамауға болады, қандай заттарды ұстауға болмайтындығы жөнінде дағдыларын қалыптастыру. Балаларды үйде қауіпсіздік ережелерін сақтап, жауапкершілікке тәрбиелеу.
|
Сауат ашу негіздері . Л дыб және әрпі (қайталау) Мақсаты: Дыбыстар туралы түсініктерін кеңейте отырып, ажырата білу дағдыларын дамыту. Л л дыбысы және әрпімен таныстыру, әртүрлі тапсырмаларда орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін, ой-өрістерін, сөздік қорларын жетілдіру. Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты-дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен ажыратуға, ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу. Дидактикалық ойын:«Дыбыстарды ажырат»
1.Жаратылыстану Барлық ағаштардың жапырақтары түсе ме Мақ: балаларды бақшамызда, қаламызда өсетін ағаштар атын білуге бұтақтары мен жапырақтарын діңіне қарай тануға үйрету. Күз ерекшеліктерін аңғара отырып, табиғат байлығын қорғауға, оны аялай білу дағдысын дамыту. Күздегі құрт - құмырсқа өмірінде бірте - бірте болатын өзгерістер жайлы ұғымдарын молайту. Дидактикалық ойын:«Дүкен» .Музыка Гүлдене бер,Астана |
Көркем әдебиет «Үш қыз» татар халық ертегісі Мақсаты:ертегінің мазмұнын зейін қойып тыңдауға үйрету, балалардың сөздік қорын молайту. Үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру. Көркем әдеби тілде сөйлеуге тәрбиелеу. Дидактикалық ойын:«Не қайда орналасқан?» Өзін-өзі тану Отбасым бақыт мекенім Мақсаты: Отбасындағы сүйіспеншілік, сыйластық
құндылықтары туралы түсініктерін
кеңейту. Дид ойын:Бұл кім Сурет салу Құмыра (акварель бояу) Дене шынықтыру Пед жосп б/ша |
|||||||||||||
2-ші таңғы ас |
Балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын дамыту, тамақтану мәдениетін қалыптастыру. Үлкендер еңбегін бағалауға үйрету. Өз –өзіне қызмет ету дағдыларын жетілдіру |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Серуенге шығу. Балалардың өз-өзіне қызымет ету дағдыларын одан әрі дамыту (өз шкафтарынан киімдерін алып киінудің реттілігін сақтап, дұрыс киінуге және достарының киінуіне көмектесуге үйрету) |
|||||||||||||||||
Серуендеу арқылы балалардың табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру, еңбекке баулу, таза ауадағы ойындар арқылы белсенділіктерін күшейту |
||||||||||||||||||
Серуен |
Кешен 6 |
Кешен 7 |
Кешен №8 |
Кешен №9 |
Кешен №10 |
|||||||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуін, реттілікпен шкафтарына салуын бақылау және достарына көмек көрсетуге баулу. Мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру. Ас ішуге тұрайық Қолымызды жуайық Сабын суды аямай Тазалықты ұғайық. |
|||||||||||||||||
Түскі ас
|
Балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын дамыту, тамақтану мәдениетін қалыптастыру. Үлкендер еңбегін бағалауға үйрету. Өз –өзіне қызмет ету дағдыларын жетілдіру. «Бата беру», «Ас қайтару» дәстүрлерін үйрету.
|
|||||||||||||||||
Тамақ ішер алддалдында ,сөйлемейміз,күлмейміз Астан басқа өзгені Елемейміз ,білмейміз |
Амандық берсін басыңа Алдымыздан кезіккен Көп танысты көреміз Бәріне де ізетпен Біздер сәлем береміз |
Дастарханның басында, Әдептен біз озбаймыз. Үлкендердің қасында, Қолды бұрын созбаймыз.вот и кончился обед. |
Сырттан келіп үнемі, Сабынмен қол жуамыз, Таза болды мұнтаздай, Тағамға қол созамыз |
Бата беру Асың, асың, асыңа Бақыт қонсын басыма. Дастарханың мол болсын, Денсаулығың зор болсын. |
||||||||||||||
Түскі ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. Ұйқыға жатқызу. Балаларға ертегі оқып беру. |
|||||||||||||||||
|
Екі лақ ертегісін оқып беру |
Жұмбақтар жасыру |
Балалардың қалауымен ертегі айтып беру |
«Даналық әліппе» Электронды оқулық тан ертегі тыңдату
|
«Әуенді киіз үй» электронды музыкалық құралдан баяу музыка тыңдату |
|||||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Орт жолмен жүргізу |
Нүкте жаттығуы
|
Түйіршікті және жұмсақ жолақшалармен жүру, табаңды уқалау
|
Қолдың және аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығуларды орындау |
Ортопедиялық жол бойымен жүргізу, майтабандылықты болдырмау
|
|||||||||||||
Бесін ас |
Балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын дамыту, тамақтану мәдениетін қалыптастыру. Үлкендер еңбегін бағалауға үйрету. Өз –өзіне қызмет ету дағдыларын жетілдіру. «Бата беру», «Ас қайтару» дәстүрлерін үйрету |
|||||||||||||||||
Ойындар, дербес әрекет
|
|
Вариативтік компонент Туған өлкені біл және аяла
|
Вариативтік компонент
Логика
|
Вариативтік компонент Хореография |
|
|||||||||||||
Баланың жеке картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Айзереге дәптер бетіндегі кеңістікті дұрыс бағдарлауды үйрету оң, солсол |
Ақботаға пішіндерді үйлеажырата білуді үйрету |
А Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |