Оқу қызметін ұйымдастырудың
технологиялық картасы
№2 «Балдырған» ортаңғы
тобына арналған
Күні, айы,
жылы: 26.04.16ж
Білім беру
саласы:
Бөлімі:
Тақырыбы:
«Достық пен бірлік
мерекесі».
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың бірлік, ынтымақтастық туралы
түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Балалардың өзара жағымды қарам-қатнасын
дамыту.
Тәрбиелік: Ынтымаққа, достыққа, өз Отанын
сүюге, қорғауға, көп ұлтты халқымыздың тыныштығы мен бірлігін
нығайтуға ат салысатын азамат болуға
тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекі
құралдар: слайд және
суреттер.
Әдіс-тәсілдері:
көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,
әңгімелесу.
Қостілдік
компонент: Мереке – праздник, достық –
дружба.
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-
әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
–қозғаушылық
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Шаттық шеңбері №30 2.Өткен
сабақты еске түсіру.
3.Жаңа сабақтың
мазмұныментанысу.
Кіріспе
әңгіме.
Сәлеметсіздер ме
балалар!
1-мамыр – Қазақстан
халықтарының ынтымағы мен бірлігі мерекесі құтты
болсын!
Бүгін ерекше күн өйткені 1-
мамыр Қазақстан халықтарының бірлігі күні мерекесі қарсаңында
«Достық пен бірлік мерекесі» атты сабағымызды өткізіп
отырмыз.
Қазақстан түрлі ұлттардың
басын қосқан ұлы мекен.Олардың салт – дәстүрлері, тілі мен
мәдениеті жоғалмас үшін қолайлы жағдай
жасалған.
Балалар сендер өздеріңнің
тақпақтарынды айтып
беріңдерші?!
Адия,Нұрай,Мөлдір,С.Адия және
Аяжан өздерінің тақпақтарын айтып
береді.
|
Балалар шаттық шеңберін
жасайды.
Жаңа сабақтың тақырыбымен
танысады.
Балалар мұқият тыңдап
отырады.
Балалар тақпақтарын айтып
береді
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Қазақстан халқының өзінің
қазақ тілі, ұлттық киіміміз, салт – дәстүріміз бар.Сол сияқты
біздің Қазақстанда басқа ұлттар тұрады. Өзбек,орыс,қырғыз,татар
және тағы басқа да ұлт өкілдері
тұрады.
Қане балалар бәріміз экранға
қарайық.
Балалар, осы ұлттардың барлығы да Қазақстанда
тұрады.Қазақстан көп ұлтты мемлекет.Олар өз елдерінде
болмасада,Қазақтардың елін-елім деп, жерін- жерім деп, құрметтеп,
үлкен үлгі, бақытты, өнегелі отбасы болып өмір
сүруде.
Әлем халықтарының тату-тәтті
бейбітшілікке,ынтымақтасттықта өмір сүріп отырғаны біздің қазақ
елінің арқасы жіне олар мұны түсініп, жақсы біледі.Сол себепті
біздің елімізді қадір тұтып,
құрметтейді.
4.Д/ойын:«Қай ұлттың бас киімі»?
Шарты: Көрсетілген әр ұлт өкілдерінің бас киімін
тауып кигізу.
5.Сергіту сәті:
№32
«Достық» әні
шырқалады.
|
Балалар ойын
ойнайды.
Балалар сергіту сәтін қимыл- қозғалысымен
орындайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақтар беріп, оқу
іс-әрекетін қорытындылау.
Жарайсыңдар балалар,бүгінгі
оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар!
Белсенділік танытқан
балаларды мадақтау.
|
Балалар қойылған
сұрақтарға жауап береді.
|
Күтілетін
нәтиже:Мұқият
тыңдау
Біледі: Балалар 1- мамыр мерекесі
Қазақстан халықтар бірлігі күні екенін
біледі..
Игереді:Әр ұлттың киім ерекшеліктерін
біледі.
Меңгеруі: Өз Отанын сүюді, қорғауды,өзге
ұлт өкілдерін құрметтеуді
үйренеді.
Тәрбиешінің
аты-жөні: Айгерім
Мухамметқызы.