Бекітемін:
|
Пән: Өзін-өзі тану |
Мектеп: № 60 ЖББОМ |
||
|
Күні: 08-10.12.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Изгалиева Н.А |
||
|
Сынып:4-сынып «а,ә,б,в,г,ғ,д,е,м» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Менің ұжымым |
||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушыларға бірлесіп шешім қабылдауға, жақсылық істеуге, бірлесіп табысқа кенелуге бағыттау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Оқулықтағы даналық сөздердің мәнін ұғынып, өмірді тануға талпынады. Оқу материалдарын оқу, зерттеу, қолдану жұмыстарымен айналысады. Оқушылардың көбі жасай алады: Түрлі шығармашылық тапсырмалар орындау, сұрақтарға жауап беру, жағдаяттарды шешу, эссе жазу, өлең шығару, сахналық көріністер көрсету арқылы ой-өрістеріңді шыңдай түседі. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Ұйымдастыру |
Саламатсыздар ма? Бүгінгі күнге сәттілік тілеймін! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Кітап, дәптерімізді алып,сабаққа дайындалайық . Мына видеоны мұқият қарап шығыңдар. |
|
|
|
Сабақтың барысы Шығармашылық жұмыс |
Татулық – табылмас бақыт. Нақыл сөз. Дәйексөздің мағынасын түсініп алыңдар. Өткен сабақты жалғастырамыз. Сынақ Шәкен Күмісбаев мәтінін түсініп оқып, сұрақтарға жауап береміз. 4-тапсырма Ойын-тапсырманы орындаңдар. Сыныптастарыңа тән жақсы қасиеттерді жазыңдар. Ақ қағазға алақаныңның суретін сал. Оған парталасыңның бойындағы бес жақсы қасиетті жаз. Ал парталасың сенің бойыңдағы бес жақсы қасиетті жазады. Сыныптағы барлық бала осы тапсырманы орындасын. Содан соң барлық балалардың жазғандарын жинап, ондағы ең көп аталған қасиеттерді іріктеп алыңдар. Осылайша сынып оқушыларына тән жақсы қасиеттерді білетін боласыңдар. 5-тапсырма Нақыл сөзге сүйене отырып, әр істің дұрыс, өнімді, пайдалы болуы үшін тағы нелер керек деп ойлайсыңдар? Жазып беріңдер. Қай істің болсын өнуіне үш түрлі шарт бар. Ең әуелі ниет керек, одан соң күш керек, одан соң тәртіп керек. Мұқтар Әуезов 6-тапсырма Өздерің ұжым болып тындыратын істердің жоспарын құрып жазыңдар. |
|
|
|
Қорытынды |
Ұжыммен бірге болу – бақыт. Адам ұжымда өзін еркін сезінеді, өзін қолдайтын, сенім білдіретін, жігерлендіретін адамдардың бар екенін түсінеді. Ұжыммен бірлесіп іс-әрекет жасау, өзара түсіністік таныту, бір-біріңді сыйлай білу маңызды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің ұжымым 4 сынып
Менің ұжымым 4 сынып
Бекітемін:
|
Пән: Өзін-өзі тану |
Мектеп: № 60 ЖББОМ |
||
|
Күні: 08-10.12.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Изгалиева Н.А |
||
|
Сынып:4-сынып «а,ә,б,в,г,ғ,д,е,м» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Менің ұжымым |
||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушыларға бірлесіп шешім қабылдауға, жақсылық істеуге, бірлесіп табысқа кенелуге бағыттау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Оқулықтағы даналық сөздердің мәнін ұғынып, өмірді тануға талпынады. Оқу материалдарын оқу, зерттеу, қолдану жұмыстарымен айналысады. Оқушылардың көбі жасай алады: Түрлі шығармашылық тапсырмалар орындау, сұрақтарға жауап беру, жағдаяттарды шешу, эссе жазу, өлең шығару, сахналық көріністер көрсету арқылы ой-өрістеріңді шыңдай түседі. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Ұйымдастыру |
Саламатсыздар ма? Бүгінгі күнге сәттілік тілеймін! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Кітап, дәптерімізді алып,сабаққа дайындалайық . Мына видеоны мұқият қарап шығыңдар. |
|
|
|
Сабақтың барысы Шығармашылық жұмыс |
Татулық – табылмас бақыт. Нақыл сөз. Дәйексөздің мағынасын түсініп алыңдар. Өткен сабақты жалғастырамыз. Сынақ Шәкен Күмісбаев мәтінін түсініп оқып, сұрақтарға жауап береміз. 4-тапсырма Ойын-тапсырманы орындаңдар. Сыныптастарыңа тән жақсы қасиеттерді жазыңдар. Ақ қағазға алақаныңның суретін сал. Оған парталасыңның бойындағы бес жақсы қасиетті жаз. Ал парталасың сенің бойыңдағы бес жақсы қасиетті жазады. Сыныптағы барлық бала осы тапсырманы орындасын. Содан соң барлық балалардың жазғандарын жинап, ондағы ең көп аталған қасиеттерді іріктеп алыңдар. Осылайша сынып оқушыларына тән жақсы қасиеттерді білетін боласыңдар. 5-тапсырма Нақыл сөзге сүйене отырып, әр істің дұрыс, өнімді, пайдалы болуы үшін тағы нелер керек деп ойлайсыңдар? Жазып беріңдер. Қай істің болсын өнуіне үш түрлі шарт бар. Ең әуелі ниет керек, одан соң күш керек, одан соң тәртіп керек. Мұқтар Әуезов 6-тапсырма Өздерің ұжым болып тындыратын істердің жоспарын құрып жазыңдар. |
|
|
|
Қорытынды |
Ұжыммен бірге болу – бақыт. Адам ұжымда өзін еркін сезінеді, өзін қолдайтын, сенім білдіретін, жігерлендіретін адамдардың бар екенін түсінеді. Ұжыммен бірлесіп іс-әрекет жасау, өзара түсіністік таныту, бір-біріңді сыйлай білу маңызды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













