Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің ұстаздық қызметімдегі ұстанымым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Эссе : «Менің ұстаздық қызметтегі ұстанымым»
«Ұстаз болу – жүректің
батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің
ақылдығы.
Ұстаз болу – мінездің күн
шуағы,
Ұстаз болу – адамның
асылдығы»,-деген Ғафу Кайырбековтың өлең жолдарын оқығанда, мен
өзімді бақытты сезінемін. Ұстаз болғаныма мақтанамын. Өйткені ұстаз
– мақтан тұтар мамандық. Киелі әрі өте көне мамандық. Өмірдегі көп
мамандықтардың ішінде жан-жақты білімділікті, икемділікті,
шеберлікті, ерекше шәкіртжандылықты, мейірімділікті қажет ететін
мамандық та – ұстаздық мамандық. Олай дейтінім, мұғалім еңбегі
біріншіден, адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен
білім беруге тиіс болса, екіншіден, үнемі шәкірттерімен
қарым-қатынаста болып, білсем, үйренсем деген бала арманы мен оның
сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына алған маман.Осындай қызығы
да, қиындығы мол мамандықты мен де таңдадым.Ең басты себебі менің
ата-анам екеуі де ұстаз болатын. Әкем – география пәнінің мұғалімі
, ал анам болса математика пәнінің мұғалімі болып зейнет жасына
дейін ұстаздық қызметті абыроймен атқарды. Сол ата-анама қарап
менде ұстаз болуды бала кезімнен армандаған
болатынмын. Шындығында мұғалім барлық
мамандық иесін тәрбиелейтін, оқытып
үйрететін абзал жандар. «Мұғалім
мамандығы – барлық мамандықтың анасы» деп
қалай дәл тауып айтқан. Ұстаз алдынан
тәрбие алмайтын жан жоқ. Ұстаз берген
тәрбие әрбір жанның өміріне жол
сілтер шамшырақ болары анық.Ғылым
иесі ғалым да, ел қорғаған
батыр да, тілінен бал тамған ақын да,
тегеуріні темір балқытқан
жұмысшы да, егін салған диқан да, мал
бағып терін төккен шопан да,
көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер де
бәрі — бәрі ұстаздан білім, тәлім
алған, сондықтан ұлағатты ұстаздарға бүкіл
адам баласы құрметпен бас иеді.Қиындығы да,
қызығы да жетерлік, ең бастысы —
жауапкершілігі жоғары мамандықтың
бірі ұстаздық ету екені ақиқат.
Өйткені бұл мамандық иелерінің мойнына
ешнәрседен хабары жоқ, мыңдаған тарыдай
ғана бүлдіршіндердің бойына
білім нәрін сеуіп, тәрбие ұрығын
егіп, таудай азамат етіп шығару
міндеті жүктелген. Сондықтан басқа мамандық
иелерінің баршасы да ұстаздарға борыштар
деп ойлаймын.
1997 жылы мектепті бітірген соң Ж.Досмухамедов атындағы педагогикалық колледжіне «Ағылшын тілі» бөліміне оқуға түстім. Осы аталған оқуды 2000 бітіріп ,өзімнің алтын ұя мектебіме оралып , ұстаздық еңбегімді бастадым. Осы мектепте жұмыс істеп жүріп , 2000-2003 жж аралығында Орал қаласындағы М.Өтемісов атындағы БҚМУ-ін бітірдім.Алдымен ата-анамнан содан соң мектеп ұжымынан әрбір ұстаздың бойында болатын төзімділік, сыпайылық, тазалық, адамгершілік, еңбек сүйгіштік сияқты жақсы қасиеттерді бойыма сіңірдім.Дана халқымыз «Ұядан не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» демекші, «Ұстаздар жанұясы» болғанымыз мен үшін үлкен бақыт.Қыран түлегіне қайтпас қанат сыйлайды, ұстаз шәкіртіне талмас талап сыйлайды» демекші, ұстаз қай кезде де мектептің жүрегі, қоғамның тірегі. Қоғам тұлғаны қаншалықты жетілдірсе, жетілген тұлға қоғамды соншалықты дәрежеде дамытады. Сондықтан қоғам дамуында білім беру ең маңызды мәселе болып табылады. «Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз» деген Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев бүгінде мұғалімдер алдында үлкен жауапкершілік жүктеді. Әрбір тұлға өмірінде үлкен тәрбие мен таусылмас білім ошағын санасына ұялатқан ұстазын мәңгілік есінде сақтайды. Нағыз мұғалім, міне, осы. Өйткені, әрбір мемлекеттің өсіп өркендеуінің, бәсекеге қабілетті болуының ең басты ошағы – ұстаз берген білімде. Сондықтан да дамудың ең биік көкжиегінен көрінгісі келген кез келген мемлекет ең алдымен, білім беру саласын дұрыс жолға қойып, сапасын көтеруді мақсат етеді. Ендеше, осындай бәсекеге қабілетті, рухы биік ұрпақ тәрбиелеу жаңа формация мұғалімінің еншісіне тиері анық.Жаһандану заманында ұлттық бәсекеге қабілетті болудың көрсеткіші – білім деңгейімен өлшенеді. Сондықтан, әлемдік білім кеңістігіне кірігіп, білім беру жүйесін халықаралық биікке көтеру кезек күттірмейтін өзекті мәселе деп ойлаймын.Бұл мәселені шешудің кілті ұстаз қолында. Өйткені, ұстаз елдің ертеңгі тізгінін ұстайтын ұрпақ тәрбиелейді. Адам тәрбиелеу – ұлы міндет. Ол міндетті атқарушы – ұстаз. Ұстаздың негізгі құралы – сабақ.Сондықтан да өз мамандығын шын сүйетін әрбір ұстаз өзінің сабағына мол жауапкершілікпен қарап , жан-жақты ізденіспен келіп білім нәрін сусындататын болса , онда шәкітрттері білімді және бәсекеге қабілетті жеке тұлға болып қалыптасатыны сөзсіз.Менің түсінігімдегі ұстаз – рухы таза, ой – өрісі биік, ұлты мен Отанының болашағы үшін тер төгіп, шыдамдылық пен табандылықтың үлгісін көрсетуші, өз бойындағы асыл қасиеттері мен білімін болашақ ұрпақтың бақыты мен кәдесіне жаратып, қоғамды өрге өркендетуші, жаңашылдықтың бастаушысы, жүрегі – жылы, көңілі – дарқан адам.Ұстаздан дәріс алмаған адам қазір жер бетінде жоқ десе де болар. Бұл мамандық содан да киелі. Жан – Жак Руссоның «Ұстаз болу – өз уақытыңды аямау, басқаның бақытын аялау» деген нақыл сөзі жаныма өте жақын.Ұстаз білгенін үйретуші ғана емес, тұла бойы тұнған өнеге, ақ тілеулі ана тәрізді барлық адамның бойынан жақсылық іздейтін ізгі ниет иесі. Шәкірті өзінен озған ұстаз – еңбегі ақталған ұстаз. Өйткені, өмірдің заңы даму, ілгерілеу, озу. Өзінен озған шәкірт тәрбиелейтін шебер ұстаз үздіксіз ізденісте болып, қоғам сұранысына сай білімді, шығармашыл, өзін – өзі дамытып, жетілдіре алатын болуы қажет деп ойлаймын. Мен ұстаздықтың ауыр жүгін арқалауды өз жүрегімнің қалауымен таңдадым. Маман ұстаз ретіндегі негізгі ұстанымым: баланы тұлға деп тану, оның пікірімен санасу, оқушының кішкентай қуанышын, табысын бағалай білу.Болашақта мұғалім мамандығы ең беделді, әрі жоғары ақы төленетін мамандықтың біріне айналуы үшін оны сүйіп, талмай еңбек ету қажет.Ұстаздық қызметте, шәкірттермен қарым — қатынаста ізгі ниеттілік, кішіпейілділік және мәдениеттілік бірінші кезекте тұру керектігіне көзім жетті.Қытай философының «Маған жәй айтсаң – ұмытамын, көрсетсең есімде сақтаймын, ал өзімді іс – әрекетке қатыстырсаң үйренемін» деген даналығы білім алушының білімге ықыласын аттыруда ақпараттық — коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, өзіндік ізденіс жүргізуді практикада жүзеге асырудың маңызды екендігін көрсетеді.Сапалы білім негізі – жан — жақты ақпараттық материалдарды, көрнекі құралдар мен ұтымды технологияларды, тиімді әдіс — тәсілдерді пайдалана отырып, білім алушыға ешбір кітаптан таба алмайтын білім беру. Сондықтан бүгін білім берудің сапалы болуы үшін: біріншіден, ұстаздың жан – жақты академиялық білімінің болуы, екіншіден, мұғалімнің өз мамандығына деген шынайы сүйіспеншілігінің және ешқандай дипломмен бірге берілмейтін шығармашылық қабілеті, балаға деген кіршіксіз адамгершілік қасиеттері болуы шарт.Осындай жаңа даму үрдісі алға басып отырғанда Елбасы Н.Назарбаев «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» – деген еді. Біз осы сөзге сай болуымыз керек.
Қорыта айтарым , мен қызығы мен қиындығы қатар жүретін ұстаздық қызметті таңдағаныма еш өкінген емеспін , өкінбеймінде. Өйткені мен өз мамандығымды және де шәкірттерімді шын сүйемін. Қазіргі заманның талабына мойымай бар ерік жігерімді сарп етіп қызмет ететініме сенімім зор.