Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
3 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 2 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
72 сабақ (36 апта × 2 сабақ) |
|
I тоқсан
|
18 сабақ (негізді бекіту) 1–4 сабақ: 2-сынып материалын қайталау (көбейту кестесі 1–9, бөлу). 5–8 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (абакус). 9–12 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (ойша). 13–16 сабақ: Қосу-алу амалдарымен аралас есептер. 17–18 сабақ: Тоқсандық бақылау, тест.
|
|
II тоқсан |
18 сабақ (екі таңбалы көбейтуге дайындық) 19–22 сабақ: 10-ға көбейту (20×3, 40×7 сияқты). 23–26 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы (күрделірек сандар). 27–30 сабақ: Разрядтарға бөлу арқылы көбейту (мысалы: 23×4 = (20×4)+(3×4)). 31–34 сабақ: Жылдам есепке жаттығу (флеш-карталар, 2 таңбалы). 35–36 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
III тоқсан |
18 сабақ (2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуге көшу) 37–40 сабақ: 10-дықтар мен бірліктерді бөлу арқылы көбейту (мыс: 23×12). 41–44 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (қарапайым: 12×14, 15×12). 45–48 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (күрделірек: 34×26). 49–52 сабақ: Абакус пен ойша тәсілдерді салыстыру. 53–54 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
IV тоқсан |
18 сабақ (қорытындылау және жетілдіру) 55–58 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (жылдам есеп тәсілдері). 59–62 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы аралас есептер. 63–66 сабақ: Ауызша есеп жылдамдығын дамыту (шектеулі уақытпен). 67–70 сабақ: Логикалық тапсырмалар + өмірлік мысалдар (баға, ақша, зат). 71–72 сабақ: Жылдық қорытынды бақылау, олимпиадалық тапсырмалар.
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Көбейту кестесін толық меңгереді. 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту амалын ойша орындайды. 2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуді (қарапайым және күрделі) толық меңгереді. Жылдамдық пен логикалық ойлауын дамытады.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
4 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 2 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
72 сабақ (36 апта × 2 сабақ) |
|
I тоқсан
|
18 сабақ (негізді бекіту) 1–4 сабақ: 2-сынып материалын қайталау (көбейту кестесі 1–9, бөлу). 5–8 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (абакус). 9–12 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (ойша). 13–16 сабақ: Қосу-алу амалдарымен аралас есептер. 17–18 сабақ: Тоқсандық бақылау, тест.
|
|
II тоқсан |
18 сабақ (екі таңбалы көбейтуге дайындық) 19–22 сабақ: 10-ға көбейту (20×3, 40×7 сияқты). 23–26 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы (күрделірек сандар). 27–30 сабақ: Разрядтарға бөлу арқылы көбейту (мысалы: 23×4 = (20×4)+(3×4)). 31–34 сабақ: Жылдам есепке жаттығу (флеш-карталар, 2 таңбалы). 35–36 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
III тоқсан |
18 сабақ (2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуге көшу) 37–40 сабақ: 10-дықтар мен бірліктерді бөлу арқылы көбейту (мыс: 23×12). 41–44 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (қарапайым: 12×14, 15×12). 45–48 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (күрделірек: 34×26). 49–52 сабақ: Абакус пен ойша тәсілдерді салыстыру. 53–54 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
IV тоқсан |
18 сабақ (қорытындылау және жетілдіру) 55–58 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (жылдам есеп тәсілдері). 59–62 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы аралас есептер. 63–66 сабақ: Ауызша есеп жылдамдығын дамыту (шектеулі уақытпен). 67–70 сабақ: Логикалық тапсырмалар + өмірлік мысалдар (баға, ақша, зат). 71–72 сабақ: Жылдық қорытынды бақылау, олимпиадалық тапсырмалар.
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Көбейту кестесін толық меңгереді. 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту амалын ойша орындайды. 2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуді (қарапайым және күрделі) толық меңгереді. Жылдамдық пен логикалық ойлауын дамытады.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
2 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 3 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
108 сабақ |
|
I тоқсан
|
27 сабақ (қосу-азайтуны жетілдіру) 1–6 сабақ: 1-сыныптағы білімді қайталау (1–2 таңбалы қосу-алу). 7–12 сабақ: 3 таңбалы қосу-алу (абакусты қолдану). 13–18 сабақ: Жылдам есеп (флеш-карталар, 2 таңбалы + 3 таңбалы). 19–24 сабақ: Ойша есептеу (екі таңбалы қосу-алу). 25–27 сабақ: Тоқсандық қайталау, бақылау жұмысы.
|
|
II тоқсан |
27 сабақ (көбейтуге дайындық) 28–33 сабақ: Қосу амалын қайталау (ауызша жылдам есеп). 34–39 сабақ: Қатарынан қосу арқылы көбейту логикасы (мыс: 2+2+2=6). 40–45 сабақ: 2–5 көбейту кестесін үйрету. 46–51 сабақ: 2–5 кестесін бекіту, ойындар. 52–54 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
III тоқсан |
27 сабақ (көбейту амалын толық меңгеру) 55–60 сабақ: 6–9 көбейту кестесін үйрету. 61–66 сабақ: 6–9 кестесін бекіту (жылдам есеп). 67–72 сабақ: Абакусты көбейтуге қолдану. 73–78 сабақ: Көбейту кестесін аралас қолдану (барлық кесте). 79–81 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
IV тоқсан |
27 сабақ (бөлу амалын үйрету) 82–87 сабақ: Бөлу амалын түсіндіру (қалдықсыз бөлу). 88–93 сабақ: Көбейту арқылы бөлуге шығару (12÷3). 94–99 сабақ: Жылдам бөлу жаттығулары. 100–105 сабақ: Қосу, азайту, көбейту, бөлуді аралас қолдану. 106–108 сабақ: Жылдық қайталау, қорытынды бақылау.
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Көбейту кестесін толық меңгереді. 3 таңбалы қосу-алуды жетік меңгереді. 1–9 көбейту кестесін біледі. Қалдықсыз бөлуді орындайды. Жылдамдық пен логикалық ойлауы дамиды.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
2 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 3 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
барлығы – 36 апта / 108 сабақ |
|
I тоқсан
|
Мақсаты: Сандарды тану, абак негізі, 1 таңбалы амалдар 1-апта: 1–3 сандарымен танысу, мәнін суретпен түсіндіру 2-апта: 4–6 сандары, заттарды санау, абакқа қою 3-апта: 7–9 сандары, қайталау 4-апта: 0 саны, 1–9 қайталау, ойын «Сандар патшалығы» 5-апта: Абак құрылымы (баған, моншақтар) 6-апта: Абакта 1–5 қою, қосу амалдары (1+1, 2+3) 7-апта: Азайту амалдары (5–1, 4–2) 8-апта: Қайталау, 10 есептік шағын тест
|
|
II тоқсан |
Мақсаты: Екі таңбалы сандарға көшу, 20-ға дейін амалдар 9-апта: 10–20 сандарымен танысу, абакқа қою 10-апта: 10–ға дейін қосу (6+3, 7+2) 11-апта: 10–ға дейін азайту (9–4, 8–3) 12-апта: 10–20 қосу амалдары (12+3, 15+4) 13-апта: 10–20 азайту амалдары (17–5, 19–8) 14-апта: Жылдамдық жаттығулары (флеш-карта 1 сек) 15-апта: Есту арқылы есеп (мұғалім оқиды – бала есептейді) 16-апта: Қорытынды қайталау, 1 минут – 10 есеп
|
|
III тоқсан |
Мақсаты: Екі таңбалы амалдарды меңгеру, ойша есепке көшу 17-апта: 20–50 аралығындағы сандар 18-апта: 2 таңбалы + 1 таңбалы қосу (23+5, 34+7) 19-апта: 2 таңбалы – 1 таңбалы азайту (45–6, 32–9) 20-апта: 2 таңбалы + 2 таңбалы қосу (25+34) 21-апта: 2 таңбалы – 2 таңбалы азайту (56–32) 22-апта: Жылдамдық жаттығуы (0,5 сек флеш-карта) 23-апта: Абаксыз есепке кіріспе (көру арқылы) 24-апта: 1 минутта 15 есеп шығару 25-апта: 50–100 аралығындағы сандар 26-апта: 2 таңбалы амалдарды бекіту 27-апта: Есту арқылы есеп (10 есепті ауызша шығару) 28-апта: Қорытынды тест (20 есеп / 2 минут)
|
|
IV тоқсан |
Мақсаты: Үш таңбалы сандарға көшу, толық меңгеру 29-апта: 100–200 сандарымен танысу, абакқа қою 30-апта: 3 таңбалы + 1 таңбалы қосу (123+6, 145+9) 31-апта: 3 таңбалы – 1 таңбалы азайту (234–5, 176–9) 32-апта: 3 таңбалы + 2 таңбалы қосу (124+35, 278+46) 33-апта: 3 таңбалы – 2 таңбалы азайту (345–27, 298–56) 34-апта: 3 таңбалы + 3 таңбалы қосу (234+567) 35-апта: 3 таңбалы – 3 таңбалы азайту (789–456) 36-апта: Жылдық қорытынды олимпиада (1 минут – 20 есеп), марапаттау
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Оқушы 1–999 аралығындағы сандарды еркін қолданады. Үш таңбалы сандарды қосып, азайтуды абакпен де, ойша да шығарады. Жылдамдығы: 1 минутта кемінде 20 есеп. Зейіні, есте сақтау қабілеті, ойлау шапшаңдығы дамиды.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менталды арифметика үйірмесінен жылдық жоспар Амангелді Абдуллаев атындағы Зияткерлік мектеп-интернаты
Менталды арифметика үйірмесінен жылдық жоспар Амангелді Абдуллаев атындағы Зияткерлік мектеп-интернаты
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
3 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 2 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
72 сабақ (36 апта × 2 сабақ) |
|
I тоқсан
|
18 сабақ (негізді бекіту) 1–4 сабақ: 2-сынып материалын қайталау (көбейту кестесі 1–9, бөлу). 5–8 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (абакус). 9–12 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (ойша). 13–16 сабақ: Қосу-алу амалдарымен аралас есептер. 17–18 сабақ: Тоқсандық бақылау, тест.
|
|
II тоқсан |
18 сабақ (екі таңбалы көбейтуге дайындық) 19–22 сабақ: 10-ға көбейту (20×3, 40×7 сияқты). 23–26 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы (күрделірек сандар). 27–30 сабақ: Разрядтарға бөлу арқылы көбейту (мысалы: 23×4 = (20×4)+(3×4)). 31–34 сабақ: Жылдам есепке жаттығу (флеш-карталар, 2 таңбалы). 35–36 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
III тоқсан |
18 сабақ (2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуге көшу) 37–40 сабақ: 10-дықтар мен бірліктерді бөлу арқылы көбейту (мыс: 23×12). 41–44 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (қарапайым: 12×14, 15×12). 45–48 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (күрделірек: 34×26). 49–52 сабақ: Абакус пен ойша тәсілдерді салыстыру. 53–54 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
IV тоқсан |
18 сабақ (қорытындылау және жетілдіру) 55–58 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (жылдам есеп тәсілдері). 59–62 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы аралас есептер. 63–66 сабақ: Ауызша есеп жылдамдығын дамыту (шектеулі уақытпен). 67–70 сабақ: Логикалық тапсырмалар + өмірлік мысалдар (баға, ақша, зат). 71–72 сабақ: Жылдық қорытынды бақылау, олимпиадалық тапсырмалар.
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Көбейту кестесін толық меңгереді. 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту амалын ойша орындайды. 2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуді (қарапайым және күрделі) толық меңгереді. Жылдамдық пен логикалық ойлауын дамытады.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
4 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 2 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
72 сабақ (36 апта × 2 сабақ) |
|
I тоқсан
|
18 сабақ (негізді бекіту) 1–4 сабақ: 2-сынып материалын қайталау (көбейту кестесі 1–9, бөлу). 5–8 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (абакус). 9–12 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту (ойша). 13–16 сабақ: Қосу-алу амалдарымен аралас есептер. 17–18 сабақ: Тоқсандық бақылау, тест.
|
|
II тоқсан |
18 сабақ (екі таңбалы көбейтуге дайындық) 19–22 сабақ: 10-ға көбейту (20×3, 40×7 сияқты). 23–26 сабақ: 2 таңбалы × 1 таңбалы (күрделірек сандар). 27–30 сабақ: Разрядтарға бөлу арқылы көбейту (мысалы: 23×4 = (20×4)+(3×4)). 31–34 сабақ: Жылдам есепке жаттығу (флеш-карталар, 2 таңбалы). 35–36 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
III тоқсан |
18 сабақ (2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуге көшу) 37–40 сабақ: 10-дықтар мен бірліктерді бөлу арқылы көбейту (мыс: 23×12). 41–44 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (қарапайым: 12×14, 15×12). 45–48 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (күрделірек: 34×26). 49–52 сабақ: Абакус пен ойша тәсілдерді салыстыру. 53–54 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
IV тоқсан |
18 сабақ (қорытындылау және жетілдіру) 55–58 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы (жылдам есеп тәсілдері). 59–62 сабақ: 2 таңбалы × 2 таңбалы аралас есептер. 63–66 сабақ: Ауызша есеп жылдамдығын дамыту (шектеулі уақытпен). 67–70 сабақ: Логикалық тапсырмалар + өмірлік мысалдар (баға, ақша, зат). 71–72 сабақ: Жылдық қорытынды бақылау, олимпиадалық тапсырмалар.
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Көбейту кестесін толық меңгереді. 2 таңбалы × 1 таңбалы көбейту амалын ойша орындайды. 2 таңбалы × 2 таңбалы көбейтуді (қарапайым және күрделі) толық меңгереді. Жылдамдық пен логикалық ойлауын дамытады.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
2 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 3 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
108 сабақ |
|
I тоқсан
|
27 сабақ (қосу-азайтуны жетілдіру) 1–6 сабақ: 1-сыныптағы білімді қайталау (1–2 таңбалы қосу-алу). 7–12 сабақ: 3 таңбалы қосу-алу (абакусты қолдану). 13–18 сабақ: Жылдам есеп (флеш-карталар, 2 таңбалы + 3 таңбалы). 19–24 сабақ: Ойша есептеу (екі таңбалы қосу-алу). 25–27 сабақ: Тоқсандық қайталау, бақылау жұмысы.
|
|
II тоқсан |
27 сабақ (көбейтуге дайындық) 28–33 сабақ: Қосу амалын қайталау (ауызша жылдам есеп). 34–39 сабақ: Қатарынан қосу арқылы көбейту логикасы (мыс: 2+2+2=6). 40–45 сабақ: 2–5 көбейту кестесін үйрету. 46–51 сабақ: 2–5 кестесін бекіту, ойындар. 52–54 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
III тоқсан |
27 сабақ (көбейту амалын толық меңгеру) 55–60 сабақ: 6–9 көбейту кестесін үйрету. 61–66 сабақ: 6–9 кестесін бекіту (жылдам есеп). 67–72 сабақ: Абакусты көбейтуге қолдану. 73–78 сабақ: Көбейту кестесін аралас қолдану (барлық кесте). 79–81 сабақ: Тоқсандық қайталау.
|
|
IV тоқсан |
27 сабақ (бөлу амалын үйрету) 82–87 сабақ: Бөлу амалын түсіндіру (қалдықсыз бөлу). 88–93 сабақ: Көбейту арқылы бөлуге шығару (12÷3). 94–99 сабақ: Жылдам бөлу жаттығулары. 100–105 сабақ: Қосу, азайту, көбейту, бөлуді аралас қолдану. 106–108 сабақ: Жылдық қайталау, қорытынды бақылау.
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Көбейту кестесін толық меңгереді. 3 таңбалы қосу-алуды жетік меңгереді. 1–9 көбейту кестесін біледі. Қалдықсыз бөлуді орындайды. Жылдамдық пен логикалық ойлауы дамиды.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
Менталды арифметика үйірмесінің 2025-2026 жылға арналған жылдық жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
Абдуллаев Амангелді атындағы Зияткерлік мектеп- интернаты |
|
сынып |
2 |
|
Пәні |
Менталды арифметика |
|
Уақыты |
Аптасына: 3 сабақ
|
|
Жалпы сағат саны |
барлығы – 36 апта / 108 сабақ |
|
I тоқсан
|
Мақсаты: Сандарды тану, абак негізі, 1 таңбалы амалдар 1-апта: 1–3 сандарымен танысу, мәнін суретпен түсіндіру 2-апта: 4–6 сандары, заттарды санау, абакқа қою 3-апта: 7–9 сандары, қайталау 4-апта: 0 саны, 1–9 қайталау, ойын «Сандар патшалығы» 5-апта: Абак құрылымы (баған, моншақтар) 6-апта: Абакта 1–5 қою, қосу амалдары (1+1, 2+3) 7-апта: Азайту амалдары (5–1, 4–2) 8-апта: Қайталау, 10 есептік шағын тест
|
|
II тоқсан |
Мақсаты: Екі таңбалы сандарға көшу, 20-ға дейін амалдар 9-апта: 10–20 сандарымен танысу, абакқа қою 10-апта: 10–ға дейін қосу (6+3, 7+2) 11-апта: 10–ға дейін азайту (9–4, 8–3) 12-апта: 10–20 қосу амалдары (12+3, 15+4) 13-апта: 10–20 азайту амалдары (17–5, 19–8) 14-апта: Жылдамдық жаттығулары (флеш-карта 1 сек) 15-апта: Есту арқылы есеп (мұғалім оқиды – бала есептейді) 16-апта: Қорытынды қайталау, 1 минут – 10 есеп
|
|
III тоқсан |
Мақсаты: Екі таңбалы амалдарды меңгеру, ойша есепке көшу 17-апта: 20–50 аралығындағы сандар 18-апта: 2 таңбалы + 1 таңбалы қосу (23+5, 34+7) 19-апта: 2 таңбалы – 1 таңбалы азайту (45–6, 32–9) 20-апта: 2 таңбалы + 2 таңбалы қосу (25+34) 21-апта: 2 таңбалы – 2 таңбалы азайту (56–32) 22-апта: Жылдамдық жаттығуы (0,5 сек флеш-карта) 23-апта: Абаксыз есепке кіріспе (көру арқылы) 24-апта: 1 минутта 15 есеп шығару 25-апта: 50–100 аралығындағы сандар 26-апта: 2 таңбалы амалдарды бекіту 27-апта: Есту арқылы есеп (10 есепті ауызша шығару) 28-апта: Қорытынды тест (20 есеп / 2 минут)
|
|
IV тоқсан |
Мақсаты: Үш таңбалы сандарға көшу, толық меңгеру 29-апта: 100–200 сандарымен танысу, абакқа қою 30-апта: 3 таңбалы + 1 таңбалы қосу (123+6, 145+9) 31-апта: 3 таңбалы – 1 таңбалы азайту (234–5, 176–9) 32-апта: 3 таңбалы + 2 таңбалы қосу (124+35, 278+46) 33-апта: 3 таңбалы – 2 таңбалы азайту (345–27, 298–56) 34-апта: 3 таңбалы + 3 таңбалы қосу (234+567) 35-апта: 3 таңбалы – 3 таңбалы азайту (789–456) 36-апта: Жылдық қорытынды олимпиада (1 минут – 20 есеп), марапаттау
|
|
Жыл соңына дейінгі нәтиже:
|
Оқушы 1–999 аралығындағы сандарды еркін қолданады. Үш таңбалы сандарды қосып, азайтуды абакпен де, ойша да шығарады. Жылдамдығы: 1 минутта кемінде 20 есеп. Зейіні, есте сақтау қабілеті, ойлау шапшаңдығы дамиды.
|
Менталды арифметика жетекшісі: Абсаттарова Айнаш
шағым қалдыра аласыз













