Мереке құтты болсын 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мереке құтты болсын 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

…………………………………….


Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

8-бөлім: Демалыс мәдениеті. Мерекелер

Мұғалімнің аты-жөні:


Мектебі:


Сынып: 3 «….»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: –

Сабақ тақырыбы

Мереке құтты болсын!

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.1.3.1-тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру;

3.5.1.1 - мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/іс-қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша/жазбаша сөйлеу тілінде қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, иллюстрациялар орналастырады, кесте толтырады;

  • заттың атын/сынын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ажыратады.

ЕБҚ бар оқушыға

  • мәтінді тыңдайды, жаңа сөздерді табады;

  • сұрақтарға жауап береді;

  • мәтінді мәнерлеп оқиды.

Ойлау дағдылары деңгейі

- түсіну, қолдану;

- ЕБҚ: білу, түсіну.

Құндылықтарды дарыту

  • сабақта оқушылар ұлттық мерекелердің маңызын түсініп, отаншылдық пен салт-дәстүрге құрмет сезімін бойына сіңіреді. Отбасы бірлігінің, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету дәстүрінің мәнін ұғынады. Сонымен қатар, рухани-мәдени құндылықтарды бағалауды және әдептілік нормаларын сақтауды үйренеді.

  • Апта дәйексөзі: .............................................

Сабақ барысы:

Сабақтың кез./уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут






















Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.

«Досыңның ең жақсы қасиетін ата», оқушылар қасында тұрған оқушының бір жақсы қасиетін айтады.



Психологиялық ахуал

Дайынсың ба сабаққа?

Қарап алшы жан-жаққа

Бәрі бар ма орнында?

Қалам, дәптер, кітап та.


Өткен материалды пысықтау

«LearnindApps.org» бағдарламасында үй тапсырмасын тексеру.

6-тапсырма 101-бет (жазбаша).


Қызығушылығын ояту

«Болжау» әдісі (жеке)

- Қандай мереке туралы айтылған?

- Мерекеде адамдар не істейді?



Сабақтың тақырыбын болжайды.

Сабақтың мақсаттарымен танысу.

Оқушылар бір-бірінің жақсы қасиетін айтады.

- Алан ол - ақылды.

Қажетті сөздер: ақылды, мейірімді, күшті, әдемі.


Мұғаліммен бірге берілген бір шумақ тақпақты қайталайды. Сабаққа дайындығын көрсетеді.




«LearnindApps.org» бағдарлама-сында өткен сабақтағы материалдарды қайталайды, пысықтайды.


Бейнероликті көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Бейнероликті тақырыппен байланыстырады.

Сұрақтарға жауап береді


Сабақтың мақсаттарымен танысады.







Мадақтау сөздер. Жарайсыңдар!, Керемет!, Сәттілік!




Мадақтау сөздер. Жарайсыңдар!, Керемет!, Тамаша!



Жауап берген оқушыларға жұлдызшылар беріледі.




Қазақ тілі оқулығы, 3-сынып





Қалам, дәптер, кітап.




https://learningapps.org/watch?v=p7yqrgj5c25











Сабақтың ортасы

25 минут

СӨЗДІКПЕН ЖҰМЫС

Берілген киіз үйдің ішінен артына ұялы телефонның жарығын жағу арқылы бүгінгі сабақтағы жаңа сөздерді тауып, дауыстап оқиды. Сөздіктің көмегімен сөздік қорды байыту.


Берілген жаңа сөздерді дауыстап оқиды, сөздерді буынға дұрыс бөледі.

  1. Құт-тық-та (3 буын)

  2. Құт-тық-тау хат (4 буын)

  3. бір-бі-рі-міз-ге (5 буын)

  4. Ас (1 буын)


Жаңа сөздермен жұмыс.

1-тапсырма. «LearnindApps.org» бағдарламасындағы сканвордтан бүгінгі сабақтағы жаңа сөздерді табыңыздар.


ОҚЫЛЫМ.

Қазақстанда мереке көп. Біз мерекеде бір-бірімізге сыйлық береміз. Құттықтау хат жазамыз. Жақсы тілек айтамыз. «Мереке құтты болсын!» — деп құттықтаймыз. Мерекелік дастарқан жасаймыз. Ет асамыз. Бауырсақ пісіреміз. Ең үлкен мереке — Наурыз. Наурызда наурызкөже пісіреді.


АЙТЫЛЫМ. 2-тапсырма.

Сұрақтарға жауап береді.

1. Мерекеде бір-бірімізге не береміз?

2. Бір-бірімізді қалай құттықтаймыз?

3. Дастарқанға не қоямыз?

4. Наурызда не пісіреді?


Сергіту сәті. «Атомдар және молекулалар» ойыны.

4-тапсырма. Суреттердің атауларын жаз. Наурыз көже туралы мəтін құрастыр.


5-тапсырма. Қимылды білдіретін сөздерді тап.

Наурыз мерекесі келді. Наурызда ағаш отырғызады, гүл егеді. Адамдар жақсы тілек айтады және наурыз көже пісіреді. Наурызда ән айтады, би билейді. Думанда ақындар айтысады, спортшылар жарысады. Балалар алтыбақан тебеді, ұлттық ойындар ойнайды.

Қимылды білдіретін сөздер_________


Сөздікпен жұмыс жасайды.

Оқушылар мұғалім берген сөздермен жұмыс жасайды.

Сөздіктің көмегімен сөздік қорды байытады.

Жаңа сөздер: құттықта құттықтау хат, бір-бірімізге

ас



Жаңа сабақта өткен сөздерді сканвордтан жылдам және мұқият табады.




Мереке туралы әңгімені оқиды.













Мәтінді оқиды, жұбымен аударады. Жұпта талқылайды, сұрақтарға жауап береді.

Мұғалімнің бағыттауымен «Атомдар мен молекулалар» ойынын ойнайды.

Суреттердің атауын жазады. Наурыз көже туралы мәтін құрастырады. Оқуда тілдік нормаларды сақтап оқиды. Қатесіз, сауатты орындайды.







Мәтінді тыңдайды, оқиды, мазмұнын айтады. Мәтіннен қимылды білдіретін сөздерді табады.

Дескриптор:

- карточканың артына ұялы тел. жарығын жағу арқылы сабақтағы жаңа сөздерді табады 1 балл;

- дауыстап оқиды.

Дескриптор:

- жаңа сөздерді буынды дұрыс бөледі.




Дескриптор:

- сканвордтан жаңа сөздерді табады

1 балл;

- жаңа сөздерді қайталайды.


Дескриптор:

- мұқият тыңдайды;

- бүгінгі сабақтағы жаңа сөздердің астын сызады

1 балл.


Дескриптор:

- мәтінмен жұмыс жасайды;

- сұрақтарға жауап береді 1 балл.







Дескриптор:

  • Суреттердің атауын жазады 1 балл;

  • Мәтін құрастырады

1 балл.





Дескриптор:

  • мәтінді тыңдайды;

  • мазмұнын айтады;

  • Қимылды білдіретін сөздерді табады

2 балл.

Презентация
















https://learningapps.org/watch?v=pg6qsdc4525











Оқулық








Ән, сандар.



Оқулық


Соңы

10 минут

Сабақты бекіту

Топтық тапсырма. «Мозайка» әдісі берілген сөз тіркестерінен сөйлемдерді құрастырыңдар.







Кері байланыс

Жетістік баспалдағы


Үй тапсырмасы: .....................................

Сөздер мен сөз тіркестерін байланыстырып сөйлемді құрастырады.








Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.





Дескриптор:

- сөз бен сөз тіркестерін байланыстырады

2 балл;

- сөйлем құрастырады;

-дауыстап оқиды.





А4 парақ және қима қағаздар.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі