Материалдар / Метаболизм түрлері 10-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Метаболизм түрлері 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пән мұғаліміне сабаққа қолдануына болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2019
6566
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін: МДОІЖО



Сабақ : Биология



Сабақтың тақырыбы: Метаболизм түрлері. Энергетикалық алмасу кезеңдері

Күні:26.11.2019ж

Мұғалімнің есімі: Оралбек Н.Қ

Сынып:10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген

оқу мақсаты (мақсаттары):

10.1.4.3 - метоболизмнің түрлерін атау;

10.1.4.4 - энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:Метаболизм,анаболизм,катаболизмді біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Метаболизм қызметін, түрлерін атап көрсете алады

Кейбір оқушылар: Метаболизмнің екі құрамдас бөлігінің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін түсіндіре біледі

Тілдік мақсат:

Негізгі сөздер мен тіркестер:Метаболизм,катаболизм, анаболизм

Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер):

Талқылауға арналған тармақтар:

  1. Энергетикалық алмасу

  2. Пластикалық алмасу

  3. Гомеостаз

Бағалау критерийі:

Энергетикалық алмасу кезеңдерін оқып-үйренеді;

Энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттай алады;

Жазылым бойынша ұсыныстар: Оқулық бойынша берілген тапсырмаларды орындау

Құндылықтарға баулу:

Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруға баулу, бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу;

Пәнаралық байланыс:

Химия- химиялық элементтерді пайдалану,ыдырау рекациялары;

АКТ қолдану:

Оқу материалын зерделеу барысында мультимедиа-технологияларды пайдалану;

Алдыңғы тақырып

Өткен тақырыптарды сұрақтар арқылы қорытындылау.

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз).

Ресурстар

Басталуы.

5мин




5мин



Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру(шарды үрлеу арқылы жақсы тілектерін айтады.Шарды жарып,жақсы ниеттерін атмосфераға таратады.)

Топқа бөлу. Шар түстері арқылы 2-топқа бөлінеді(Катаболизм, анаболизм).

Үй тапсырмасын T-F арқылы сұрау.

1.Зат алмасу үш кезеңнен тұрады. T

2.Күрделі молекулалардың жай молекулаларға ыдырау реакцияларының жиынтығы анаболизм деп аталады.F

3.Бір жыл ішінде қан толығымен үш рет жаңарады.T

4.90%-ке дейін асқазан және ішек эпителий жасушалары ауысады.F

5.На первом этапе анаболизма синтезируются молекулы-предшественники.T

6.Ферменты играют важную роль в метаболических процессах .T

7.Цель метаболизма –саморегуляция.F

8.Катаболизм у животных может быть разделен на два основных этапа. F




Шар




слайд

Ортасы.

8мин



3мин











4мин


































2мин





10мин

Метаболизм тақырыбына байланысты видеоролик көрсету.


Сөздікпен жұмыс.

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Пластикалық алмасу

Пластиковый обмен

Plastic exchange

Энергетикалық алмасу

Обмен энергией

Energy exchange

Гомеостаз

Гомеостаз

Homeostasis


1-тапсырма. Метаболизмнің екі жағын салыстыра отырып,кестені толтырыңдар (ЖЖ).


Салыстыру белгілері

Пластикалық алмасу

Энергетикалық алмасу

1

Биохимиялық реакциялардың қандай типтері жүреді?



2

Жасушаның органикалық заттары қалай өзгереді?



3

Қандай энергетикалық ауысулар жүзеге асады?



4

Олардың биологиялық мәндері қандай?




Дескриптор:

- метаболизмнің екі жағын салыстырады;

- кестені толтырады;

Қ.Б: «Аплодисмент» әдісі.

Сергіту сәті: «Полиглот».

Оқушылар допты лақтыра отырып, алдыңғы тақырыптар бойынша жаттаған термин сөздерді үш тілде айтады.

2-тапсырма.(ТЖ)

Оқушылар шашылған сөздерден тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрайды.

Дескриптор:

-шашылған сөздерді жинайды;

-сөйлемдер құрастырады;

Қ.Б: «Ашық микрофон» әдісі.

https&//youtu.be/JudNSGMBtgk






Кесте

Кестені өтілген материалдармен байланыстыра отырып, толтырады

































А3 форматты парақ,стикерлер








Микрофон

Аяқталуы

3мин

Рефлекция.


  • Үй тапсырмасы : Жасушаны энергиямен қамтамасыз ету үшін оған қандай жағдайлар қажет?

Үлестірме қағаздар










Оқулық 181-бет

Рефлексия .

1.Сабақ/оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

2. Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім

бе?

3.Мен өз жоспарыма қандай

түзетулер енгіздім және неліктен?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!