Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Химия- химиялық элементтерді
пайдалану,ыдырау рекациялары;
АКТ
қолдану:
Оқу материалын зерделеу
барысында мультимедиа-технологияларды
пайдалану;
Алдыңғы
тақырып
Өткен тақырыптарды сұрақтар
арқылы қорытындылау.
Жоспар
Жоспарлан-ған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз).
Ресурстар
Басталуы.
5мин
5мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру(шарды үрлеу арқылы жақсы тілектерін айтады.Шарды
жарып,жақсы ниеттерін атмосфераға таратады.)
Топқа бөлу. Шар түстері арқылы 2-топқа
бөлінеді(Катаболизм, анаболизм).
Үй тапсырмасын T-F арқылы
сұрау.
1.Зат алмасу үш кезеңнен
тұрады. T
2.Күрделі молекулалардың жай
молекулаларға ыдырау реакцияларының жиынтығы анаболизм деп
аталады.F
3.Бір жыл ішінде қан толығымен
үш рет жаңарады.T
4.90%-ке дейін асқазан және
ішек эпителий жасушалары ауысады.F
5.На первом этапе анаболизма
синтезируются
молекулы-предшественники.T
6.Ферменты играют важную роль
в метаболических процессах .T
7.Цель метаболизма
–саморегуляция.F
8.Катаболизм у животных может
быть разделен на два основных этапа.F
Шар
слайд
Ортасы.
8мин
3мин
4мин
2мин
10мин
Метаболизм тақырыбына
байланысты видеоролик көрсету.
Сөздікпен
жұмыс.
Қазақша
Орысша
Ағылшынша
Пластикалық
алмасу
Пластиковый
обмен
Plastic
exchange
Энергетикалық
алмасу
Обмен
энергией
Energy
exchange
Гомеостаз
Гомеостаз
Homeostasis
1-тапсырма.Метаболизмнің екі жағын
салыстыра отырып,кестені толтырыңдар(ЖЖ).
№
Салыстыру
белгілері
Пластикалық
алмасу
Энергетикалық
алмасу
1
Биохимиялық реакциялардың
қандай типтері жүреді?
2
Жасушаның органикалық заттары
қалай өзгереді?
3
Қандай энергетикалық ауысулар
жүзеге асады?
4
Олардың биологиялық мәндері
қандай?
Дескриптор:
- метаболизмнің екі жағын
салыстырады;
- кестені
толтырады;
Қ.Б: «Аплодисмент»
әдісі.
Сергіту сәті:
«Полиглот».
Оқушылар допты лақтыра отырып,
алдыңғы тақырыптар бойынша жаттаған термин сөздерді үш тілде
айтады.
2-тапсырма.(ТЖ)
Оқушылар шашылған сөздерден
тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрайды.
Дескриптор:
-шашылған сөздерді
жинайды;
-сөйлемдер
құрастырады;
Қ.Б: «Ашық микрофон»
әдісі.
https&//youtu.be/JudNSGMBtgk
Кесте
Кестені өтілген материалдармен
байланыстыра отырып, толтырады
А3 форматты
парақ,стикерлер
Микрофон
Аяқталуы
3мин
Рефлекция.
Үй тапсырмасы : Жасушаны
энергиямен қамтамасыз ету үшін оған қандай жағдайлар
қажет?
Үлестірме
қағаздар
Оқулық
181-бет
Рефлексия
.
1.Сабақ/оқу
мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар
не
білді?
2. Мен
жоспарлаған
саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім
бе?
3.Мен өз жоспарыма
қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз