Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
«Тыныс алу» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
30.11 29.11 |
Сыныбы: 10 «а,ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.4.3 метоболизмнің түрлерін атау; |
Сабақтың мақсаты: |
метоболизмнің түрлерін атайды; ЕБҚ: (қабылдауы баяу): |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
___-мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Мен –ғажаппын!» атты психологиялық ахуал туғызу.
|
(Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздерді айтады.) |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация «Мен –ғажаппын!» Мысалы: - Мен осы өмірге келуіммен кереметпін. - Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да. - Мен ғажаппын, мен кереметпін. - Менің күш-жігерім көп, денсаулығым мықты. - Мен өмірді сүйемін, өмір мені аялайды. - Мен тамаша жанмын. - Мен мейірімді, жылы жүректі адаммын.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ол кім? Бұл не?» әдісінде сұрақ қою арқылы жаңа сабақты ашу;
Біз не үшін қоректі пайдаланамыз? Митохондрияның атқаратын қызметі қандай? Митохондрия қандай ағзалардың жасушасына тән? Метаболизм дегеніміз не? Ол бір-біріне қарама-қарсы қандай үдерістен тұрады? Ағза не үшін қоректік заттарды сіңіреді? Қоректік заттар адам ағзасына қандай екі әдіс арқылы түседі? |
(берілген тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты зерделейді;) |
Бағалау критерийі: -Тыныс алудың түрлерін зерделейді;
Дескриптор: -1 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл; -2 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл; -3 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл; |
презентация
https://youtu.be/JudNSGMBtgk?si=-IsRvE963T20pbou
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой қозғау. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау.
Теорияны бекіту тапсырмаларын платформада ұсынады |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген сурет бойынша ой қозғау арқылы жаңа сабақты байланыстырады;)
|
Метаболизм кезеңдері мен процестері арасында сәйкестік орнатыңыз |
презентация салыстырмалы сурет
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
____-мин
|
«Жұптас-Бөліс» әдісі Оқушыларды ЖҰПҚА бөлу. Әр жұпқа тапсырма беру. Әр жұпқа мәтін, сурет, тапсырма беріледі. 1-жұп Тапсырмалары Оқулық мәтініндегі тірек сөзді анықтаңыз және тірек сөзге анықтама беріңіз.
2-жұп Тапсырмалары Қалып қойған терминдерді анықтаңыз. Метаболизм __________________________________болып бөлінеді.Катаболизм процесі кезінде _______________________заттар түзіледі, ал анаболизм процесі кезінде ________________________________________ синтезделеді. 3-жұп тапсырмаларыТапсырма Талқылай отырып кестені толтырыңдар.
Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін Қызықты тапсырмаларын бекетінде платформада ұсынады
Бекіту тапсырмасы Биологиялық диктант 1.Қоршаған орта мен ағза арасындаңы зат алмасу .................................... 2.Қоректік заттарды қолданып ,өздерінің қажетті заттарын синтездеу және жинақтау ...................................... 3.Энергия алу және оны пайдалану мақсатында заттардың ыдырауы............................................................................... 4.Бейорганикалық заттардан нәруыздар,майлар және көмірсулар өз бетінше синтездей алатын ағзалар...................... 5.Дайын органикалық заттармен қоректенетін барлық тірі ағзалар ..................................................................................... Миллионер оқушы ойыны. Тест тапсырмалырн ұсыну |
(әр жұп берілген мәтінді оқиды, мәтіндегі термин сөздерді анықтап оларға сипаттама береді. Үлестірме тапсырмаларды орындайды, әр жұп бір-бірімен пікір алмасады, ой бөліседі;) Бағалау критерий Метаболизмнің түрлерін анықтайды;
1 Дайын нәруыздар ,майлар,көмірсулар қажет. 2.Бейорганикалық заттардан өзіне қажетті нәруыздар,майлар мен көмірсуларды синтездейді. 3.Жарық энергиясын қолданады. 4.Заттардың химиялық энергиясын қолданады. 5.Органикалық заттардың энергиясын қолданады 6.Бейорганикалық заттардың энергиясын қолданады 7.Саңырауқұлақтарға тән белгілер. 8.Өсімдікке тән белгілер 9.Жануарға тән белгілер 10.Шіріткіш және ауру тудыратын белгілер.
Платформамен тапсырма орындайды |
Бағалау критерийі: -Тірек сөздердің анықтамасын біледі;
Дескриптор: -тірек сөздердің анықтамасын жазады - 1 балл;
Дескриптор Метаболизмнің түрлерін анықтайды - 1 балл; метаболизмнің түрлерінің сипаттамасын біледі - 1 балл;
Дескриптор: - Метаболизмге анықтама бере алады -1 балл; Пластикалық және энергия алмасуды біледі -1 балл; Автотрофты және гетеротрофты қоректенуді ажырата алады -1 балл; Тірі ағзаладың қоректену түрлерін атап өтеді - 1 балл;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, А3 форматты қағаздар, маркер, стикерлер.
https://learningapps.org/view20493195
https://learningapps.org/watch?v=ph22jqksa23
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
____-мин
|
«Аяқталмаған
сөйлем» Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |