Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    «Тыныс алу»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    30.11 29.11

    Сыныбы: 10 «а,ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.4.3 метоболизмнің түрлерін атау;

    Сабақтың мақсаты:

    метоболизмнің түрлерін атайды;

    ЕБҚ: (қабылдауы баяу):

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар























    Сабақтың басы





















    ___-мин




    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Мен –ғажаппын!» атты психологиялық ахуал туғызу.










    (Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздерді айтады.)


    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!






    Презентация

    «Мен –ғажаппын!»

    Мысалы:

    - Мен осы өмірге келуіммен кереметпін.

    - Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да.

    - Мен ғажаппын, мен кереметпін.

    - Менің күш-жігерім көп, денсаулығым мықты.

    - Мен өмірді сүйемін, өмір мені аялайды.

    - Мен тамаша жанмын.

    - Мен мейірімді, жылы жүректі адаммын.




    «Ол кім? Бұл не?» әдісінде сұрақ қою арқылы жаңа сабақты ашу;





    Біз не үшін қоректі пайдаланамыз?

    Митохондрияның атқаратын қызметі қандай?

    Митохондрия қандай ағзалардың жасушасына тән?

    Метаболизм дегеніміз не?

    Ол бір-біріне қарама-қарсы қандай үдерістен тұрады?

    Ағза не үшін қоректік заттарды сіңіреді?

    Қоректік заттар адам ағзасына қандай екі әдіс арқылы түседі?


    (берілген тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты зерделейді;)


    Бағалау критерийі:

    -Тыныс алудың түрлерін зерделейді;



    Дескриптор:

    -1 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

    -2 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

    -3 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

    презентация







    https://youtu.be/JudNSGMBtgk?si=-IsRvE963T20pbou








    Ой қозғау. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау.



    Теорияны бекіту тапсырмаларын платформада ұсынады

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген сурет бойынша ой қозғау арқылы жаңа сабақты байланыстырады;)




















    Метаболизм кезеңдері мен процестері арасында сәйкестік орнатыңыз

    презентация

    салыстырмалы сурет















    https://learningapps.org/watch?v=pze55fvmn23

    Сабақтың ортасы



















    ____-мин














    «Жұптас-Бөліс» әдісі

    Оқушыларды ЖҰПҚА бөлу. Әр жұпқа тапсырма беру. Әр жұпқа мәтін, сурет, тапсырма беріледі.

    1-жұп Тапсырмалары

    Оқулық мәтініндегі тірек сөзді анықтаңыз және тірек сөзге анықтама беріңіз.

    Оқулықтағы термин сөздер

    Термин сөздерге анықтама

    Метаболизм


    Пластикалық алмасу


    Энергетикалық алмасу


    Автотрофтар


    Гетеротрофтар


    Фототрофтар


    Хемотрофтар


    Сапрофиттер


    Паразиттер


    Фотосинтез


    Хемосинтез


    2-жұп Тапсырмалары

    Қалып қойған терминдерді анықтаңыз.

    Метаболизм __________________________________болып бөлінеді.Катаболизм процесі кезінде _______________________заттар түзіледі, ал анаболизм процесі кезінде ________________________________________ синтезделеді.

    3-жұп тапсырмаларыТапсырма

    Талқылай отырып кестені толтырыңдар.

    №

    Белгі

    Гетеротрофтылық

    Хемосинтез

    Фотосинтез

    1





    2





    3





    4





    5





    6





    7





    8





    9





    10







    Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін Қызықты тапсырмаларын бекетінде платформада ұсынады



    Бекіту тапсырмасы

    Биологиялық диктант

    1.Қоршаған орта мен ағза арасындаңы зат алмасу ....................................

    2.Қоректік заттарды қолданып ,өздерінің қажетті заттарын синтездеу және жинақтау ......................................

    3.Энергия алу және оны пайдалану мақсатында заттардың ыдырауы...............................................................................

    4.Бейорганикалық заттардан нәруыздар,майлар және көмірсулар өз бетінше синтездей алатын ағзалар......................

    5.Дайын органикалық заттармен қоректенетін барлық тірі ағзалар .....................................................................................

    Миллионер оқушы ойыны. Тест тапсырмалырн ұсыну

    (әр жұп берілген мәтінді оқиды, мәтіндегі термин сөздерді анықтап оларға сипаттама береді. Үлестірме тапсырмаларды орындайды, әр жұп бір-бірімен пікір алмасады, ой бөліседі;)

    Бағалау критерий

     Метаболизмнің түрлерін анықтайды;





    1 Дайын нәруыздар ,майлар,көмірсулар қажет.

    2.Бейорганикалық заттардан өзіне қажетті нәруыздар,майлар мен көмірсуларды синтездейді.

    3.Жарық энергиясын қолданады.

    4.Заттардың химиялық энергиясын қолданады.

    5.Органикалық заттардың энергиясын қолданады

    6.Бейорганикалық заттардың энергиясын қолданады

    7.Саңырауқұлақтарға тән белгілер.

    8.Өсімдікке тән белгілер

    9.Жануарға тән белгілер

    10.Шіріткіш және ауру тудыратын белгілер.











    Платформамен тапсырма орындайды

    Бағалау критерийі:

    -Тірек сөздердің анықтамасын біледі;





    Дескриптор:

    -тірек сөздердің анықтамасын жазады - 1 балл;



















    Дескриптор

    Метаболизмнің түрлерін анықтайды - 1 балл;

    метаболизмнің түрлерінің сипаттамасын біледі - 1 балл;



















    Дескриптор:

    - Метаболизмге анықтама бере алады -1 балл;

    Пластикалық және энергия алмасуды біледі -1 балл;

    Автотрофты және гетеротрофты қоректенуді ажырата алады -1 балл;

    Тірі ағзаладың қоректену түрлерін атап өтеді - 1 балл;





    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, А3 форматты қағаздар, маркер, стикерлер.













































    https://learningapps.org/view20493195



    https://learningapps.org/watch?v=ph22jqksa23





















    https://learningapps.org/view20492918

    Сабақтың соңы





    ____-мин



    «Аяқталмаған сөйлем»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    08 Желтоқсан 2023
    709
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    «Тыныс алу»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    30.11 29.11

    Сыныбы: 10 «а,ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Метаболизм түрлері. §19. Метоболизмнің түрлері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.4.3 метоболизмнің түрлерін атау;

    Сабақтың мақсаты:

    метоболизмнің түрлерін атайды;

    ЕБҚ: (қабылдауы баяу):

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар























    Сабақтың басы





















    ___-мин




    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Мен –ғажаппын!» атты психологиялық ахуал туғызу.










    (Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздерді айтады.)


    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!






    Презентация

    «Мен –ғажаппын!»

    Мысалы:

    - Мен осы өмірге келуіммен кереметпін.

    - Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да.

    - Мен ғажаппын, мен кереметпін.

    - Менің күш-жігерім көп, денсаулығым мықты.

    - Мен өмірді сүйемін, өмір мені аялайды.

    - Мен тамаша жанмын.

    - Мен мейірімді, жылы жүректі адаммын.




    «Ол кім? Бұл не?» әдісінде сұрақ қою арқылы жаңа сабақты ашу;





    Біз не үшін қоректі пайдаланамыз?

    Митохондрияның атқаратын қызметі қандай?

    Митохондрия қандай ағзалардың жасушасына тән?

    Метаболизм дегеніміз не?

    Ол бір-біріне қарама-қарсы қандай үдерістен тұрады?

    Ағза не үшін қоректік заттарды сіңіреді?

    Қоректік заттар адам ағзасына қандай екі әдіс арқылы түседі?


    (берілген тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты зерделейді;)


    Бағалау критерийі:

    -Тыныс алудың түрлерін зерделейді;



    Дескриптор:

    -1 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

    -2 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

    -3 сұраққа жауап берген оқушыларға -1 балл;

    презентация







    https://youtu.be/JudNSGMBtgk?si=-IsRvE963T20pbou








    Ой қозғау. «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау.



    Теорияны бекіту тапсырмаларын платформада ұсынады

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген сурет бойынша ой қозғау арқылы жаңа сабақты байланыстырады;)




















    Метаболизм кезеңдері мен процестері арасында сәйкестік орнатыңыз

    презентация

    салыстырмалы сурет















    https://learningapps.org/watch?v=pze55fvmn23

    Сабақтың ортасы



















    ____-мин














    «Жұптас-Бөліс» әдісі

    Оқушыларды ЖҰПҚА бөлу. Әр жұпқа тапсырма беру. Әр жұпқа мәтін, сурет, тапсырма беріледі.

    1-жұп Тапсырмалары

    Оқулық мәтініндегі тірек сөзді анықтаңыз және тірек сөзге анықтама беріңіз.

    Оқулықтағы термин сөздер

    Термин сөздерге анықтама

    Метаболизм


    Пластикалық алмасу


    Энергетикалық алмасу


    Автотрофтар


    Гетеротрофтар


    Фототрофтар


    Хемотрофтар


    Сапрофиттер


    Паразиттер


    Фотосинтез


    Хемосинтез


    2-жұп Тапсырмалары

    Қалып қойған терминдерді анықтаңыз.

    Метаболизм __________________________________болып бөлінеді.Катаболизм процесі кезінде _______________________заттар түзіледі, ал анаболизм процесі кезінде ________________________________________ синтезделеді.

    3-жұп тапсырмаларыТапсырма

    Талқылай отырып кестені толтырыңдар.

    №

    Белгі

    Гетеротрофтылық

    Хемосинтез

    Фотосинтез

    1





    2





    3





    4





    5





    6





    7





    8





    9





    10







    Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін Қызықты тапсырмаларын бекетінде платформада ұсынады



    Бекіту тапсырмасы

    Биологиялық диктант

    1.Қоршаған орта мен ағза арасындаңы зат алмасу ....................................

    2.Қоректік заттарды қолданып ,өздерінің қажетті заттарын синтездеу және жинақтау ......................................

    3.Энергия алу және оны пайдалану мақсатында заттардың ыдырауы...............................................................................

    4.Бейорганикалық заттардан нәруыздар,майлар және көмірсулар өз бетінше синтездей алатын ағзалар......................

    5.Дайын органикалық заттармен қоректенетін барлық тірі ағзалар .....................................................................................

    Миллионер оқушы ойыны. Тест тапсырмалырн ұсыну

    (әр жұп берілген мәтінді оқиды, мәтіндегі термин сөздерді анықтап оларға сипаттама береді. Үлестірме тапсырмаларды орындайды, әр жұп бір-бірімен пікір алмасады, ой бөліседі;)

    Бағалау критерий

     Метаболизмнің түрлерін анықтайды;





    1 Дайын нәруыздар ,майлар,көмірсулар қажет.

    2.Бейорганикалық заттардан өзіне қажетті нәруыздар,майлар мен көмірсуларды синтездейді.

    3.Жарық энергиясын қолданады.

    4.Заттардың химиялық энергиясын қолданады.

    5.Органикалық заттардың энергиясын қолданады

    6.Бейорганикалық заттардың энергиясын қолданады

    7.Саңырауқұлақтарға тән белгілер.

    8.Өсімдікке тән белгілер

    9.Жануарға тән белгілер

    10.Шіріткіш және ауру тудыратын белгілер.











    Платформамен тапсырма орындайды

    Бағалау критерийі:

    -Тірек сөздердің анықтамасын біледі;





    Дескриптор:

    -тірек сөздердің анықтамасын жазады - 1 балл;



















    Дескриптор

    Метаболизмнің түрлерін анықтайды - 1 балл;

    метаболизмнің түрлерінің сипаттамасын біледі - 1 балл;



















    Дескриптор:

    - Метаболизмге анықтама бере алады -1 балл;

    Пластикалық және энергия алмасуды біледі -1 балл;

    Автотрофты және гетеротрофты қоректенуді ажырата алады -1 балл;

    Тірі ағзаладың қоректену түрлерін атап өтеді - 1 балл;





    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, А3 форматты қағаздар, маркер, стикерлер.













































    https://learningapps.org/view20493195



    https://learningapps.org/watch?v=ph22jqksa23





















    https://learningapps.org/view20492918

    Сабақтың соңы





    ____-мин



    «Аяқталмаған сөйлем»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 10 сынып
    08.12.2023
    709
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации