|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Металдар физикалық, химиялық қасиеттері, құрылысы |
||||
|
Күні: 11.01.19ж |
Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген мақсаты |
Металдар физикалық қасиеттерін білу |
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: металдар, сілтілік метал, сілтілік-жер метал |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: метал-метал- |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Кремний қосылыстарының адам өміріндегі маңызы қандай? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Металдар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5 мин) |
Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «иә, жоқ» әдісі. Сұрақ-жауаптар |
Есептер жинағы, тест кітапшалары |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
Миға шабуыл әдісі: 1. металдардың қасиеттерін білу 2. Оптикалық қасеиті 3. Тығыздығы 4. Қолданылуы
Дискриптор Металдардың қасиетін айқындап жіктейді Қасиеттерін салыстырады |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша |
|||
|
Соңы (10мин) |
8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасиеттерін сипаттаңдар: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын. Үйге тапсырма: есептер шығару |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік, |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Металдар физикалық, химиялық қасиеттері, құрылысы
Металдар физикалық, химиялық қасиеттері, құрылысы
|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақтың тақырыбы: Металдар физикалық, химиялық қасиеттері, құрылысы |
||||
|
Күні: 11.01.19ж |
Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген мақсаты |
Металдар физикалық қасиеттерін білу |
||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: металдар, сілтілік метал, сілтілік-жер метал |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: метал-метал- |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Кремний қосылыстарының адам өміріндегі маңызы қандай? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Металдар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (5 мин) |
Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «иә, жоқ» әдісі. Сұрақ-жауаптар |
Есептер жинағы, тест кітапшалары |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
Миға шабуыл әдісі: 1. металдардың қасиеттерін білу 2. Оптикалық қасеиті 3. Тығыздығы 4. Қолданылуы
Дискриптор Металдардың қасиетін айқындап жіктейді Қасиеттерін салыстырады |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша |
|||
|
Соңы (10мин) |
8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасиеттерін сипаттаңдар: Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не тиімді болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын. Үйге тапсырма: есептер шығару |
Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік, |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО
шағым қалдыра аласыз















