|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Металдар және бейметалдар |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: К Бекбауова |
||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Металдар және бейметалдар қасиеттерін білу |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер |
Металдар және бейметалдарды біледі. |
||||
|
құрлысындағы ерекшеліктерін түсінеді |
|||||
|
Металдардыңэлектрохимиялық кернеу қатарын пайдаланып реакция теңдеулерін жазады |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Металдар мен бейметалдарды біледі Құрылысындағы ерекшеліктерін түсінеді Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын пайдаланып, реакция теңдеулерін жазады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Металдар және бейметалдарды біледі. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: метал,бейметал,байланыс,кристалл тор |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: радиоактивтілік-радиоактивность-radioactivity, нуклон-nucleon |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Металдардың қасиеттері қандай?? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Мәтінмен танысады |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Пәнаралық баланыс |
Физика, математика,биология |
||||
|
Құндылықтардығы байланыс |
экологиялық, экономикалық тәрбие беру |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Металдар және бейметалдар туралы алған білімдерін тиянақтайды. Оларды өмірмен байланыстыратын болады. |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (3мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды ЖАДА арқылы «көпірше» орнатамын. |
Период,топ, элемент |
|||
|
Үй тапсыр масы (4мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді Бүгінгі сабағымыз « металдар мен бейметалдар |
|
|||
|
Ортасы (23 мин) |
«Жигсо» әді сі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаға ойланады,бір-біріне сұрақтар беріп ой тастап бірігеді,нәтижесінде келесі топпен бөліседі. Элементтердің осылыстарының периодты түрде өзгеруі неге байланысты?Сұрақтар беріп, жауап береді.Топқа бірігеміз. 1-2-3-4-5-жаттығуды орындаймыз І топ Металдардың алатын орны ІІ топ Бейметалдардың алатын орны ІІІ топ Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы IV топ Биологиялық рөлі Серпілген сауалдар
ҚБ. «Күн сәулесі» |
Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар, Химия есептер жинағы Интербелсенді тақта, кесте |
|||
|
Қорытынды (10мин) |
Тақырып соңындағы сұрақтарға «интервью «әдісі арқылы жауап беру. 1-5 жаттығулар /ауызша/ Оқушылар білімін Сәйкестендіру кестесі арқылы қорытынды жасалады. Оқушылар білімін кері байланыс « Тазалық коды»арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не құнды болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Үйге тапсырма Металдар және бейметалдар |
|
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Оқушыларды ЖАДА арқылы «көпірше» орнатамын. Венн диаграммасын жасау тапсырылады. |
Кері байланыс -«Тазалық коды»арқылы қорытынды жасалды. |
Физика, математика,биология экологиялық, экономикалық тәрбие беру |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Металдар және бейметалдар
Металдар және бейметалдар
|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Металдар және бейметалдар |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: К Бекбауова |
||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Металдар және бейметалдар қасиеттерін білу |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтижелер |
Металдар және бейметалдарды біледі. |
||||
|
құрлысындағы ерекшеліктерін түсінеді |
|||||
|
Металдардыңэлектрохимиялық кернеу қатарын пайдаланып реакция теңдеулерін жазады |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Металдар мен бейметалдарды біледі Құрылысындағы ерекшеліктерін түсінеді Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын пайдаланып, реакция теңдеулерін жазады |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Металдар және бейметалдарды біледі. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: метал,бейметал,байланыс,кристалл тор |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: радиоактивтілік-радиоактивность-radioactivity, нуклон-nucleon |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Металдардың қасиеттері қандай?? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Мәтінмен танысады |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу. |
|||||
|
Пәнаралық баланыс |
Физика, математика,биология |
||||
|
Құндылықтардығы байланыс |
экологиялық, экономикалық тәрбие беру |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Металдар және бейметалдар туралы алған білімдерін тиянақтайды. Оларды өмірмен байланыстыратын болады. |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (3мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды ЖАДА арқылы «көпірше» орнатамын. |
Период,топ, элемент |
|||
|
Үй тапсыр масы (4мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне сұрақ қояды және жауап береді Бүгінгі сабағымыз « металдар мен бейметалдар |
|
|||
|
Ортасы (23 мин) |
«Жигсо» әді сі. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаға ойланады,бір-біріне сұрақтар беріп ой тастап бірігеді,нәтижесінде келесі топпен бөліседі. Элементтердің осылыстарының периодты түрде өзгеруі неге байланысты?Сұрақтар беріп, жауап береді.Топқа бірігеміз. 1-2-3-4-5-жаттығуды орындаймыз І топ Металдардың алатын орны ІІ топ Бейметалдардың алатын орны ІІІ топ Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы IV топ Биологиялық рөлі Серпілген сауалдар
ҚБ. «Күн сәулесі» |
Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар, Химия есептер жинағы Интербелсенді тақта, кесте |
|||
|
Қорытынды (10мин) |
Тақырып соңындағы сұрақтарға «интервью «әдісі арқылы жауап беру. 1-5 жаттығулар /ауызша/ Оқушылар білімін Сәйкестендіру кестесі арқылы қорытынды жасалады. Оқушылар білімін кері байланыс « Тазалық коды»арқылы қорытынды жасалды. 1.Сіз бүгін нені білдіңіз? 2.Сіз үшін не құнды болды? 3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты? Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды. Үйге тапсырма Металдар және бейметалдар |
|
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Оқушыларды ЖАДА арқылы «көпірше» орнатамын. Венн диаграммасын жасау тапсырылады. |
Кері байланыс -«Тазалық коды»арқылы қорытынды жасалды. |
Физика, математика,биология экологиялық, экономикалық тәрбие беру |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













