Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ

Сабақтың тақырыбы: Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы

Күні: 14.01.19ж

Мұғалімнің есімі: К.Бекбауова

Сынып: 10 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген мақсаты

Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы

Бағалау критерийлері

Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы

Тілдік мақсат

Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: металдар, сілтілік метал, сілтілік-жер метал

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: метал-метал-

Талқылауға арналған тармақтар: Қанның құрамына кіретін металл? Одан туындайтын мәселелер

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Алдыңғы оқу

Металдар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(5 мин)

Сәлемдесу, түгелдеу. «Шаттық шеңберін» құру. Топтастыру.

«Ой қозғау «Кім көп біледі «әдісі бойынша тексеру

1.Тайқазан 7 металдан құйылған, ол қандай металдар?
2. Алғашқы көмекке пайдаланатын бейметалл?
3. Ең қатты металл? 4. Қай элементтің таңбасы айдаһар бейнесіне ұқсайды?
5. Индекс, коэфициент нені көрсетеді?
6.Ең жеңіл металл
7. Ең ауыр металл
8. Ең тез балқитын металл
9. Ауада жанатын сілтілік металл
10. Қанның құрамына кіретін металл
11. V топтың металл элементі
Үй тапсырмасын бекіту.

Есептер жинағы, тест кітапшалары

Ортасы (25 мин)









Периодтық жүйедегі орындары

Металдар: B-Si-As-Te-At диагоналінің төмен жағында

Бейметалдар: B-Si-As-Te-At диагоналінің

жоғары жағында Бейметалл атомының құрылысы


Объект 3


1 тапсырма

Венн диаграммасы





Дискриптор:

Айырмашылығын табады

Ұқсастығын жазады

2 тапсырма

Дискриптор:

Айналымды жазады.

Реакция теңдеуін жазып теңестіреді

Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы, анықтамалық кітапша

Соңы (10мин)

8 -жаттығу.Өз байқауларына және анықтамалыққа сүйене отырып,берілген заттардың қасиеттерін сипаттаңдар:

Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не тиімді болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.Оқушыларды бағалау парақшалары арқылы бағалаймын.

Үйге тапсырма: есептер шығару

Оқулық, жұмыс дәптері, есептер жинағы

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім, білік, дағды, түсінік,


Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім










Тексерілді: ДОЖЖО







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
477
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі