Қысқа мерзімді жоспар
бөлімі:
|
9.2С
I,II,III топ элементтері және олардың
қосылыстары
|
Күні: 26.12.22
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кариева Р
.Т
|
«9» а-ә
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар саны
:
|
Сабақ
тақырыбы
|
13
(ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның
қосылыстары.
№7 көрсетілім «Алюминий мен оның
құймалары
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
9.2.1.5-атом құрылысы негізінде
алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен
құймаларынның қолдану аймағын атау
9.2.1.6-алюминий, оның оксиді мен
гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ерекше білімді қажет ететін оқушы
тапсырмасы
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
7 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері
беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,
өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
1.Алюминийдің табиғатта
таралуы?
2.
Алюминийдің химиялық қасиетті?
3.
Алюминийдің маңызды қосылыстары
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Алюминийдің
табиғатта таралуын анықтайды 1 бал.
Алюминийдің
химиялық қасиетін біледі
1 бал.
Алюминийдің маңызды қосылыстарын біледі.1 бал
|
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1 Алюминий оксиді мен гидроксидінің
негіздік қасиеттерін анықтайды..
|
оқулық
|
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді
|
1.Тапсырма
Алюминийдің маңызды
қосылыстарын кестеге айырмашылығын түсіру
2.Тапсырма
1.
Алюминий мен оның құймаларының қолданылуы
|
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл
1.суретті
талдау
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл
1.Талдау жасап,суретті
салыстырады
|
|
Қосымша
тапсырма
(саралау
тапсырмасы)
7
мин
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Жеке жұмыс:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім,
....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады
|
|
Соңы
|
Үйге тапсырма ;
&27 оқу 7 тапсырма 114
бет
|
|
|
|