Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»

Материал туралы қысқаша түсінік
қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.1С Металдар белсенділігін салыстыру

Педагогтің аты-жөні:

Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы

Күні:

11.10

Сыныбы: 8 а

Қатысушылар саны 20

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»

(12-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.4.4 -қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу

8.2.4.5 -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтыңмақсаты:

-қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттейді.

-металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастырукезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы»әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.






Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Тоқымажіп


Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


1.Металдардың белсенділік қатары қандай?


2.Ең қымбат металл?


Дескриптор:


Сұрақтарға жауап береді-1 балл


Оттегімен, сумен әрекеттеспейтін металдарды қайда қолданатынын айтады-1 балл

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

33 мин.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірексөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Дескриптор:

Қышқылдардың құрамындағы химиялық және физикалық қасиеттерін сипатайды-1 балл

Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.



Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1 Тапсырма

Кестеден металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді

К


2. Тапсырма

Металдар химиялық реакцияда не себепті тотықсыздандырғыш қасиет көрсетеді?

Металдар қандай химиялық реакцияларға қатысады?

Дескриптор:


Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді-1 балл


Металдар химиялық реакцияда не себепті тотықсыздандырғыш қасиет көрсететінін түсіндіреді-1 балл

Металдар қандай химиялық реакцияларға сипаттама береді-1 балл

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмысдәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3 Тапсырма

3 моль мыс (II) хлориді бар ерітіндіден қанша грамм мыс бөліп алуға болады?


Берілгені :

ν(CuCl2)= 3 моль

Т/к: m(Cu) -?

Шешуі: m = ν · M

CuCl2+H2 → 2HCl+Cu

3 моль х моль

1 моль 1 моль

M(Cu)=64 г/моль

m= 3 моль ·64 г/моль= 192 г. (Cu)

Жауабы: m(Cu)=192 г.

А) Ca → CaO → CaSO4

2Ca +O2→2CaO

CaO+H2SO4 → CaSO4 +H2O

В) Fe2(SO4)3 → Fe(OH)3↓ → Fe2O3

Fe2(SO4)3+6KOH → 2Fe(OH)3↓+3K2SO4 2Fe(OH)3→ Fe2O3+ 3H2O

С) Cu → CuO → CuCl2

2Cu + O2 →2 CuO

CuO + 2HCl → CuCl2+ H2O

Дескриптор:

Есеп шығарады-1 балл


Реакция теңдеулерін аяқтап, теңестіреді-1 балл


Металдардың генетикалық қатарының реакцияларын жазады-1 балл


Қышқылмен әрекеттеспейтін металдардың қасиетін сипаттайды-1 балл

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image10.png



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2024
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі