|
Бөлім: |
8.1С Металдар белсенділігін салыстыру |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
|
Күні: |
11.10 |
|
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны 20 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі» (12-сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.4 -қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу 8.2.4.5 -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру |
|
|
Сабақтыңмақсаты: |
-қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттейді. -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастырады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастырукезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы»әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тоқымажіп |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
1.Металдардың белсенділік қатары қандай? 2.Ең қымбат металл? |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Оттегімен, сумен әрекеттеспейтін металдарды қайда қолданатынын айтады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 33 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірексөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Қышқылдардың құрамындағы химиялық және физикалық қасиеттерін сипатайды-1 балл |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1 Тапсырма Кестеден металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді К
2. Тапсырма Металдар химиялық реакцияда не себепті тотықсыздандырғыш қасиет көрсетеді? Металдар қандай химиялық реакцияларға қатысады? |
Дескриптор: Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді-1 балл Металдар химиялық реакцияда не себепті тотықсыздандырғыш қасиет көрсететінін түсіндіреді-1 балл Металдар қандай химиялық реакцияларға сипаттама береді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмысдәптерлері. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3 Тапсырма 3 моль мыс (II) хлориді бар ерітіндіден қанша грамм мыс бөліп алуға болады? Берілгені : ν(CuCl2)= 3 моль Т/к: m(Cu) -? Шешуі: m = ν · M CuCl2+H2 → 2HCl+Cu 3 моль х моль 1 моль 1 моль
M(Cu)=64 г/моль m= 3 моль ·64 г/моль= 192 г. (Cu) Жауабы: m(Cu)=192 г. А) Ca → CaO → CaSO4 2Ca +O2→2CaO CaO+H2SO4 → CaSO4 +H2O В) Fe2(SO4)3 → Fe(OH)3↓ → Fe2O3 Fe2(SO4)3+6KOH → 2Fe(OH)3↓+3K2SO4 2Fe(OH)3→ Fe2O3+ 3H2O С) Cu → CuO → CuCl2 2Cu + O2 →2 CuO CuO + 2HCl → CuCl2+ H2O |
Дескриптор: Есеп шығарады-1 балл Реакция теңдеулерін аяқтап, теңестіреді-1 балл Металдардың генетикалық қатарының реакцияларын жазады-1 балл Қышқылмен әрекеттеспейтін металдардың қасиетін сипаттайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»
Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі»
|
Бөлім: |
8.1С Металдар белсенділігін салыстыру |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
|
Күні: |
11.10 |
|
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны 20 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Металдардың қышқыл ерітінділерімен әрекеттесуі. №3 зертханалық тәжірибе «Металдардың қышқылдар ерітінділерімен әрекеттесуі» (12-сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.4 -қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттеу 8.2.4.5 -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастыру |
|
|
Сабақтыңмақсаты: |
-қышқыл ерітінділерімен әртүрлі металдардың реакцияларын зерттейді. -металдардың қышқылдармен әрекеттесуінің реакция теңдеулерін құрастырады. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастырукезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы»әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тоқымажіп |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
1.Металдардың белсенділік қатары қандай? 2.Ең қымбат металл? |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Оттегімен, сумен әрекеттеспейтін металдарды қайда қолданатынын айтады-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 33 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірексөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Қышқылдардың құрамындағы химиялық және физикалық қасиеттерін сипатайды-1 балл |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1 Тапсырма Кестеден металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді К
2. Тапсырма Металдар химиялық реакцияда не себепті тотықсыздандырғыш қасиет көрсетеді? Металдар қандай химиялық реакцияларға қатысады? |
Дескриптор: Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын түсіндіреді-1 балл Металдар химиялық реакцияда не себепті тотықсыздандырғыш қасиет көрсететінін түсіндіреді-1 балл Металдар қандай химиялық реакцияларға сипаттама береді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмысдәптерлері. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3 Тапсырма 3 моль мыс (II) хлориді бар ерітіндіден қанша грамм мыс бөліп алуға болады? Берілгені : ν(CuCl2)= 3 моль Т/к: m(Cu) -? Шешуі: m = ν · M CuCl2+H2 → 2HCl+Cu 3 моль х моль 1 моль 1 моль
M(Cu)=64 г/моль m= 3 моль ·64 г/моль= 192 г. (Cu) Жауабы: m(Cu)=192 г. А) Ca → CaO → CaSO4 2Ca +O2→2CaO CaO+H2SO4 → CaSO4 +H2O В) Fe2(SO4)3 → Fe(OH)3↓ → Fe2O3 Fe2(SO4)3+6KOH → 2Fe(OH)3↓+3K2SO4 2Fe(OH)3→ Fe2O3+ 3H2O С) Cu → CuO → CuCl2 2Cu + O2 →2 CuO CuO + 2HCl → CuCl2+ H2O |
Дескриптор: Есеп шығарады-1 балл Реакция теңдеулерін аяқтап, теңестіреді-1 балл Металдардың генетикалық қатарының реакцияларын жазады-1 балл Қышқылмен әрекеттеспейтін металдардың қасиетін сипаттайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















