|
Бөлім: |
8.1С Металдар белсенділігін салыстыру |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
|
Күні: |
16.10 |
|
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны 20 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары.№3 көрсетілім «Тұз ерітінділерінен металдарды ығыстыру» (13-сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.6 -металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуінің жоспарын жасау және жүргізу. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуінің жоспарын жасау және жүргізеді. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақкезеңі/Уақыты |
Педагогтіңіс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастырукезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық Атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқакітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қимақ ағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқабірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Периодтық жүйеде металдар қай жерде орналасқан? 2. Қай металдар ерте заманнан белгілі? 3. Металдар сумен қалай әрекеттеседі? 4. Сұйытылған қышқылдар мен металдардың әрекеттесуі? 5. Тұз ерітінділерімен металдардың әрекеттесуі? |
Дескриптор: Периодтық жүйедегі металдардың орнын сипаттайды-1 балл Ерте заманнан қолданылатын металдарға сипаттама береді-1 балл Жүрмейтін реакциялврдың себебін анықтайды-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 33 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуін анықтайды-1 балл |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгікөрсетеді. |
1-Тапсырма Қай стаканда реакция жүреді?
2-Тапсырма Мына тұздарды жіктеп,аттарын атаңдар: СаSO4, NaNO3, K3PO4, СаSiO3, FeCl3,MgSO3, Al(OH)SO4, CaHPO4, КН2РО4 |
Дескриптор: Тапсырманы орындайды-1 балл Тұздарды жіктеп,аттарын атайды-1 балл Белсенділік қатардағы металдардың белсенділігін анықтайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс |
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-Тапсырма Мына Химиялық реакцияны аяқтап, алынған өнімдегі тұздардың атын ата. Al(OH)3 + HI → ……. CuSO4 + H2S → ……. CO2 + NaOH → ……. KCl + AgNO3→ ……. |
Дескриптор: Реакцияны аяқтайды-1 балл Реакцияны теңестіреді-1 балл Тұздардың атын атайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары.№3 көрсетілім «Тұз ерітінділерінен металдарды ығыстыру»
Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары.№3 көрсетілім «Тұз ерітінділерінен металдарды ығыстыру»
|
Бөлім: |
8.1С Металдар белсенділігін салыстыру |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
|
Күні: |
16.10 |
|
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны 20 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Металдардың тұз ерітінділерімен реакциялары.№3 көрсетілім «Тұз ерітінділерінен металдарды ығыстыру» (13-сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.4.6 -металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуінің жоспарын жасау және жүргізу. |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
-металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуінің жоспарын жасау және жүргізеді. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақкезеңі/Уақыты |
Педагогтіңіс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастырукезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық Атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқакітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қимақ ағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқабірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Периодтық жүйеде металдар қай жерде орналасқан? 2. Қай металдар ерте заманнан белгілі? 3. Металдар сумен қалай әрекеттеседі? 4. Сұйытылған қышқылдар мен металдардың әрекеттесуі? 5. Тұз ерітінділерімен металдардың әрекеттесуі? |
Дескриптор: Периодтық жүйедегі металдардың орнын сипаттайды-1 балл Ерте заманнан қолданылатын металдарға сипаттама береді-1 балл Жүрмейтін реакциялврдың себебін анықтайды-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу 33 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуін анықтайды-1 балл |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгікөрсетеді. |
1-Тапсырма Қай стаканда реакция жүреді?
2-Тапсырма Мына тұздарды жіктеп,аттарын атаңдар: СаSO4, NaNO3, K3PO4, СаSiO3, FeCl3,MgSO3, Al(OH)SO4, CaHPO4, КН2РО4 |
Дескриптор: Тапсырманы орындайды-1 балл Тұздарды жіктеп,аттарын атайды-1 балл Белсенділік қатардағы металдардың белсенділігін анықтайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс |
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3-Тапсырма Мына Химиялық реакцияны аяқтап, алынған өнімдегі тұздардың атын ата. Al(OH)3 + HI → ……. CuSO4 + H2S → ……. CO2 + NaOH → ……. KCl + AgNO3→ ……. |
Дескриптор: Реакцияны аяқтайды-1 балл Реакцияны теңестіреді-1 балл Тұздардың атын атайды-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз
















